Mööttekuvat julki!

Mööttekuvat julki?

• Äänestäjiä yhteensä
    50

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Sanottakoon ensiksi, että kommentoin vain niitä mööttejä joissa itse olen ollut ja joissa tulen olemaan mukana.

Eli julkiseks vaan. Salasanojen taakse piilottaminen yms. haittaa niitäkin, jotka ovat olleet möötessä. Parin kuukauden päästä enää muista sitä salasanaa. (Joo joo, voihan sitä kysyä aina uudelleen.)

Niitä keitä kuvaaminen haittaa ilmaisevat yleensä mielipiteensä aika selkeästi. Kuvaajaan on tähän asti (myös muissa kuin forumin miiteissä) voinut luottaa sen verran, ettei mauttomia kuvia ole päässyt liikkelle ja kuvattavien mielipiteitä on kuunneltu myös julkistamisen jälkeen.

Mutta eipä ole tosiaan kovin tärkeä asia itselle, että ihan miltä kuvaajasta ja mukana olevasta porukasta tuntuu. Parempihan se on vaikka sitten salasanalla suojata kuin sensuroida 90% kuvista.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Onko Jakueksen manuaalipolli Cellasta tallessa?
Kostoksi jaskasin sen, enkä tehnyt ollenkaan!

Mikäs polli se oli?

Mehän pidettiin laillinen ja päätäntävaltainen kokouskin. Jumalauta. Päätettiiks siinä mitään? Vai loppuks sekin siihen kissaan, joka ilmesty siihen perse otillaan? :thumbup:
Siinä päätettiin, että seuraavana päivänä on normipäivä. Kenelläkään ei ole mitään. Ei edes Samilla.

Edit: Ainoastaan Knoukkari käyttäytyi sen päätöksen mukaisesti. Muut jaskasivat.

patriot

Foorumin senaattori
Ei tietenkään ilman kuvattavan ja kuvaajan suostumusta. Möötteen osallistuvien kesken kuvia voi mielestäni ihan hyvin jakaa.

Sen, joka kuvia on julkistamassa, olisi syytä selvittää että se julkistaminen on kaikille ok. Itse en esim. ole tätä aina tajunnut tehdä.. Jatkossa teen niin.. Tosin en kyllä ole aikoihin ottanut kameraa mukaan möötteihin.
Käsittääkseni siihen ei vaadita kuvattavan suostumusta. Toki jos ruvetaan nössöilemään niin joo. Mutta mun puolesta lain kirjaimen mukaan vaan. Kuvaaja päättääköön mitä hänen julkisissa tiloissa otettuja kuviaan julkaistaan. ;)

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Käsittääkseni siihen ei vaadita kuvattavan suostumusta. Toki jos ruvetaan nössöilemään niin joo. Mutta mun puolesta lain kirjaimen mukaan vaan. Kuvaaja päättääköön mitä hänen julkisissa tiloissa otettuja kuviaan julkaistaan. ;)
Miehet sopii jotain Kallion juottolassa ja täällä länkyttää joku turhake nössöilystä. Vittu hehheh.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ei lain mukaan vaaditakaan, mutta kaverihengessä on mielestäni kohteliasta ottaa muiden toiveet huomioon eikä aina toimia oman pään mukaan. :)

Jännä, että hahmo, joka ei ole ikinä uskaltanut saapua mihinkään möötteen, kirjoittelee jotain nössöilystä. :D :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jännä, että hahmo, joka ei ole ikinä uskaltanut saapua mihinkään möötteen, kirjoittelee jotain nössöilystä. :D :D
Kato pääsee sitten anonyyminä vittuilemaan toisten ulkonäöstä tms. Kuten aikoinaan tuli sitä 'Kimeä Bonus-Jaska' vittuilua aika tarpeeksi. Ihme ettei saanut bannia siitä.:thumbfh:

patriot

Foorumin senaattori
Ei lain mukaan vaaditakaan, mutta kaverihengessä on mielestäni kohteliasta ottaa muiden toiveet huomioon eikä aina toimia oman pään mukaan. :)

En mä nyt jaksa minnekkään Helsinkiin täältä lähteä. Tuu tänne jos niin hartaasti möötteä kaipaat. Lupaan tarjota kaljan. Tosin ne sun pyörän kummit tyhjenee kyllä samalla.

patriot

Foorumin senaattori
Kato pääsee sitten anonyyminä vittuilemaan toisten ulkonäöstä tms. Kuten aikoinaan tuli sitä 'Kimeä Bonus-Jaska' vittuilua aika tarpeeksi. Ihme ettei saanut bannia siitä.:thumbfh:
Heh heh.... :D Moe on hissukseen nyt vaan. Samalla linjalla itsekkin vedit ja vedät edelleen.

Ja se bonus juttuhan oli vallan loistava. :D