toleranssisiipi
Langennut enkeli
Kuvaaja ja kuvattava päättäköön. Ei se muiden asia ole.
Komppaan. :ahem:Vitut mitään julki.
Mikäs polli se oli?Onko Jakueksen manuaalipolli Cellasta tallessa?
Kostoksi jaskasin sen, enkä tehnyt ollenkaan!Onko Jakueksen manuaalipolli Cellasta tallessa?
Siinä päätettiin, että seuraavana päivänä on normipäivä. Kenelläkään ei ole mitään. Ei edes Samilla.Mikäs polli se oli?
Mehän pidettiin laillinen ja päätäntävaltainen kokouskin. Jumalauta. Päätettiiks siinä mitään? Vai loppuks sekin siihen kissaan, joka ilmesty siihen perse otillaan? :thumbup:
Käsittääkseni siihen ei vaadita kuvattavan suostumusta. Toki jos ruvetaan nössöilemään niin joo. Mutta mun puolesta lain kirjaimen mukaan vaan. Kuvaaja päättääköön mitä hänen julkisissa tiloissa otettuja kuviaan julkaistaan.Ei tietenkään ilman kuvattavan ja kuvaajan suostumusta. Möötteen osallistuvien kesken kuvia voi mielestäni ihan hyvin jakaa.
Sen, joka kuvia on julkistamassa, olisi syytä selvittää että se julkistaminen on kaikille ok. Itse en esim. ole tätä aina tajunnut tehdä.. Jatkossa teen niin.. Tosin en kyllä ole aikoihin ottanut kameraa mukaan möötteihin.
Miehet sopii jotain Kallion juottolassa ja täällä länkyttää joku turhake nössöilystä. Vittu hehheh.Käsittääkseni siihen ei vaadita kuvattavan suostumusta. Toki jos ruvetaan nössöilemään niin joo. Mutta mun puolesta lain kirjaimen mukaan vaan. Kuvaaja päättääköön mitä hänen julkisissa tiloissa otettuja kuviaan julkaistaan.
Ei lain mukaan vaaditakaan, mutta kaverihengessä on mielestäni kohteliasta ottaa muiden toiveet huomioon eikä aina toimia oman pään mukaan.Käsittääkseni siihen ei vaadita kuvattavan suostumusta. Toki jos ruvetaan nössöilemään niin joo. Mutta mun puolesta lain kirjaimen mukaan vaan. Kuvaaja päättääköön mitä hänen julkisissa tiloissa otettuja kuviaan julkaistaan.
Kato pääsee sitten anonyyminä vittuilemaan toisten ulkonäöstä tms. Kuten aikoinaan tuli sitä 'Kimeä Bonus-Jaska' vittuilua aika tarpeeksi. Ihme ettei saanut bannia siitä.:thumbfh:Jännä, että hahmo, joka ei ole ikinä uskaltanut saapua mihinkään möötteen, kirjoittelee jotain nössöilystä.
En mä nyt jaksa minnekkään Helsinkiin täältä lähteä. Tuu tänne jos niin hartaasti möötteä kaipaat. Lupaan tarjota kaljan. Tosin ne sun pyörän kummit tyhjenee kyllä samalla.Ei lain mukaan vaaditakaan, mutta kaverihengessä on mielestäni kohteliasta ottaa muiden toiveet huomioon eikä aina toimia oman pään mukaan.
Jännä, että hahmo, joka ei ole ikinä uskaltanut saapua mihinkään möötteen, kirjoittelee jotain nössöilystä.
Heh heh.... Moe on hissukseen nyt vaan. Samalla linjalla itsekkin vedit ja vedät edelleen.Kato pääsee sitten anonyyminä vittuilemaan toisten ulkonäöstä tms. Kuten aikoinaan tuli sitä 'Kimeä Bonus-Jaska' vittuilua aika tarpeeksi. Ihme ettei saanut bannia siitä.:thumbfh:
Mä ainakin näytän tältä:Kato pääsee sitten anonyyminä vittuilemaan toisten ulkonäöstä
Kuin peiliin katsosi...Mä ainakin näytän tältä:
Pelaan avoimin kortein ja antaudun arvosteltavaksi.
Toihan on Oopee ennen ja jälkeen määtzigstepperin. Housut paljastaa kato.Mä ainakin näytän tältä:
Pelaan avoimin kortein ja antaudun arvosteltavaksi.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta olen täysin samaa mieltä.Ei lain mukaan vaaditakaan, mutta kaverihengessä on mielestäni kohteliasta ottaa muiden toiveet huomioon eikä aina toimia oman pään mukaan.