Monaco-möötte - 28.5.2016, Stadin hesa

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Mitä tääl joristaa jostain ikivanhoista jutuista. Novelle ageillä nyt on eri meno ku perfecteil. Move on. :p Eilen otin Sportin menoon. Kyllä oli iso colatuoppi jäillä namskuttia. :ahem:
Ihmetyttää miten kukaan voi kirjoittaa noin hintahtavaa ja teinixiä tekstiä ja silti pitää itse itseään täysin heterona aikuisena.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16918
Ihmetyttää miten kukaan voi kirjoittaa noin hintahtavaa ja teinixiä tekstiä ja silti pitää itse itseään täysin heterona aikuisena.
Mua taas ihmetyttää teksityylillä on tekemistä suuntautumisen kanssa. Luultavasti ex koulukiusaajat aattelee noin. Aijai timppa virtanen busted.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tarkoittikohan tuo Novicea tuolla aikaisemmin?

Vittu, ku nää on niin mystisiä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mitä tääl joristaa jostain ikivanhoista jutuista. Novelle ageillä nyt on eri meno ku perfecteil. Move on. :p Eilen otin varaslähdön Sportin menoon. Kyllä oli iso colatuoppi jäillä namskuttia. :ahem:
Mua taas ihmetyttää teksityylillä on tekemistä suuntautumisen kanssa. Luultavasti ex koulukiusaajat aattelee noin. Aijai timppa virtanen busted.

Pitäisin varsin suotavana sitä seikkaa, että suomenkielisellä keskustelupalstalla keskustellaan pääosin suomeksi. Poislukien ne tojckit, jotka on alunperin perustettu jollain mulla kielellä, kun suomeksi.

Englanninkieliset sanat Suomen kieliopin mukaisilla taivutuksilla eivät kyllä anna kovin hyvää kuvaa kirjoittajan kielitaidosta ja muustakaan kirjallisesta ulosannista.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16918
No onneks suulliset taidot on hallussa ja se on mulle tärkeintä. Oikeastaan meillä on Renen kaa toistenpäin. Se on parempi kirjallisessa ja mie suullisessa. Siitä puheenollen oletko Rene tulossa möötteen? Oikeastaan kysymys kuuluu kaikille muillekkin jotka ovat kirjoittaneet tähän toikkiin mutta eivät puhuneet osallistumisesta. Timppa ei salee uskalla. ;)
 
Ylös