Örfil
Guest
Mä tulen jos Joni ei juo alkoholia eli miniveto 2.0 peliin.
No, kunhan kumpikin on tyytyväisiä. Olethan useaan kertaan maininnut nauttivasi CIM:ttelystä, joten varmaan ne oraaliset taitosi ovat siinä kehittyneet.No onneks suulliset taidot on hallussa ja se on mulle tärkeintä. Oikeastaan meillä on Renen kaa toistenpäin. Se on parempi kirjallisessa ja mie suullisessa.
Jos mua tarkoitit, niin luetaan niitä viestejä. Tämän ketjun 4. viesti.Timppa ei salee uskalla.
No nyt puhuttiin kielikielestä. Seksijutut on naiseni kanssa yksityisasia.No, kunhan kumpikin on tyytyväisiä. Olethan useaan kertaan maininnut nauttivasi CIM:ttelystä, joten varmaan ne oraaliset taitosi ovat siinä kehittyneet.
Jos mua tarkoitit, niin luetaan niitä viestejä. Tämän ketjun 4. viesti.
Nämä lauseet kertoo aika paljon.No nyt puhuttiin kielikielestä. Seksijutut on naiseni kanssa yksityisasia.
Ne kaikki täällä kerrotut eivät siis ole olleet naisesi kanssa? :doubtful:No nyt puhuttiin kielikielestä. Seksijutut on naiseni kanssa yksityisasia.
Mut kertookse ootko osallistumas tähän vai et? Jos et mene vittuun täältä feikkikaari lolololol. Samat samat sanat timppa virtaselle. Modeeet estäkää noi ja samoin perhepizarene.Nämä lauseet kertoo aika paljon.
Oisko rauhoittumisen paikka?Mut kertookse ootko osallistumas tähän vai et? Jos et mene vittuun täältä feikkikaari lolololol. Samat samat sanat timppa virtaselle. Modeeet estäkää noi ja samoin perhepizarene.
Saattaa olla tutti vaan hukassa?Oisko rauhoittumisen paikka?
Ei vaan ihan periaatteellinen juttu. Kaikki ketkä ei oo osallstumassa möötteen ei saa kirjoittaa tähän toikkiin? Joten ihan normia.Oisko rauhoittumisen paikka?
Tähän väliin olisi kiva kuulla mitkä ovat mielestäsi perustelut estämiselle. Se ettei ole osallistumassa Monaco-möötteen?Mut kertookse ootko osallistumas tähän vai et? Jos et mene vittuun täältä feikkikaari lolololol. Samat samat sanat timppa virtaselle. Modeeet estäkää noi ja samoin perhepizarene.
Ajjakah kagty etanat ripeinä vastustavat koppia sjskoppia kslomk GNUUT!Ei vaan ihan periaatteellinen juttu. Kaikki ketkä ei oo osallstumassa möötteen ei saa kirjoittaa tähän toikkiin? Joten ihan normia.
Rainierii täysii pataan aivan. Selvä. Yhel iskul ja sitten ei tarvii asakadkdaksdkasdkask paskaa kuunella ;D No eikai ny. Mut sä olit osallistujis ilmeisesti?Ajjakah kagty etanat ripeinä vastustavat koppia sjskoppia kslomk GNUUT!