Monaco-möötte - 28.5.2016, Stadin hesa

Örfil

Guest
Mä tulen jos Joni ei juo alkoholia eli miniveto 2.0 peliin.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
No onneks suulliset taidot on hallussa ja se on mulle tärkeintä. Oikeastaan meillä on Renen kaa toistenpäin. Se on parempi kirjallisessa ja mie suullisessa.
No, kunhan kumpikin on tyytyväisiä. Olethan useaan kertaan maininnut nauttivasi CIM:ttelystä, joten varmaan ne oraaliset taitosi ovat siinä kehittyneet.

Timppa ei salee uskalla. ;)
Jos mua tarkoitit, niin luetaan niitä viestejä. Tämän ketjun 4. viesti.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16913
No, kunhan kumpikin on tyytyväisiä. Olethan useaan kertaan maininnut nauttivasi CIM:ttelystä, joten varmaan ne oraaliset taitosi ovat siinä kehittyneet.



Jos mua tarkoitit, niin luetaan niitä viestejä. Tämän ketjun 4. viesti.
No nyt puhuttiin kielikielestä. Seksijutut on naiseni kanssa yksityisasia.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Näin viime yönä unta, että palkkasin Jonin leikkaamaan meidän omenapuut kuntoon ja Jonihan hoiti homman ihan hyvin. Tosin yksi iso ei-omena-puu kaatui voimavirtalinjojen päälle. Mutta ei se ollut Jonin vika, joku muu pirulainen oli sahaillut sitä puuta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16913
Nämä lauseet kertoo aika paljon.
Mut kertookse ootko osallistumas tähän vai et? Jos et mene vittuun täältä feikkikaari lolololol. Samat samat sanat timppa virtaselle. Modeeet estäkää noi ja samoin perhepizarene.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Mut kertookse ootko osallistumas tähän vai et? Jos et mene vittuun täältä feikkikaari lolololol. Samat samat sanat timppa virtaselle. Modeeet estäkää noi ja samoin perhepizarene.
Tähän väliin olisi kiva kuulla mitkä ovat mielestäsi perustelut estämiselle. Se ettei ole osallistumassa Monaco-möötteen?
 

Örfil

Guest
Ei vaan ihan periaatteellinen juttu. Kaikki ketkä ei oo osallstumassa möötteen ei saa kirjoittaa tähän toikkiin? Joten ihan normia. :)
Ajjakah kagty etanat ripeinä vastustavat koppia sjskoppia kslomk GNUUT!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16913
Ajjakah kagty etanat ripeinä vastustavat koppia sjskoppia kslomk GNUUT!
Rainierii täysii pataan aivan. Selvä. :) Yhel iskul ja sitten ei tarvii asakadkdaksdkasdkask paskaa kuunella ;D No eikai ny. Mut sä olit osallistujis ilmeisesti?
 
Ylös