Captain Howdy
Well-known member
Mä meen tonne runkkikseen!- perujien salaisessa möötessä runkkausrinki
Mä meen tonne runkkikseen!- perujien salaisessa möötessä runkkausrinki
Juu, tällaista touhuilua kun riittävästi on, niin eipä näitä kukaan enää viitsi järjestää. Liekö sitten ihan tahdottu juttu, vai mitäköhän.Ah, nykyään niin trendikästä "katson kaikki kortit ja otan sitten viime tipassa parhaan" -perumista ilman sitoutumista täälläkin ilmassa. Harmittaa järjestäjän puolesta.
Snooker-puolella ei ole tätä ongelmaa, koska alunperinkin ilmoittautuneita ei juurikaan ole.
Niin mäkin.Mä meen tonne runkkikseen!
Neljällä kädellä saa jo orgiat pystyyn.Niin mäkin.
Ja kato sullahan on sitten varamöötte sitten parin viikkoa eteenpäin, koska snuuukkeri :wink:Taidan itsekin olla homo...
Miehen tarjous yhdestä kämpästä hyväksyttiin, ja jos pankissa menee kaikki hyvin huomenna ni muutto ois just möötteviikonloppuna. Palaan astialle sitten kun tiedän tarkemmin aikatauluista.
Kai se tiesi että tarjoukset on sitovia?Taidan itsekin olla homo...
Miehen tarjous yhdestä kämpästä hyväksyttiin, ja jos pankissa menee kaikki hyvin huomenna ni muutto ois just möötteviikonloppuna. Palaan astialle sitten kun tiedän tarkemmin aikatauluista.
Osakekaupoissa joo. Kiinteistökaupoissa voi mukavasti livistää.Kai se tiesi että tarjoukset on sitovia?
jep totta, tuossa kun puhuttiin kämpästä niin oletin osakkeellista tiettyOsakekaupoissa joo. Kiinteistökaupoissa voi mukavasti livistää.
Missä niistä?Jatkot sitten treen sokos hotellissa!
Treen stadissa?Missä niistä?
Treella ei ole stadia. Mutta jos ydinkeskustaa tarkoitit niin kaksi kolmesta sijaitsee silti ihan ytimessä.Treen stadissa?
NohNoh, Marskin sviitti Tammerista vaan, onhan pomomiehellä siihen laatutasoon varaa?jaajaa no pitää kattoo ehkä ompun otan mielummin.
:thumbup:NohNoh, Marskin sviitti Tammerista vaan, onhan pomomiehellä siihen laatutasoon varaa?