Njaa enpä tiedä, kyllä tähän sarjaan kaivattaisiin äksoniä. Naurettavia nuo Schumin parjausviestit tyyliin: " Mä en ainakaan enää arvosta " mutta vielä järjettömimmät viestit on näitä " JEss vähän jännittävä kisa nyt tulee!!!1 " saa olla hiukan tylsä elämä jos pitää nyt tapahtuvaa Monacon kisaa jännittävänä :yuck:Hermanni sanoi:Päin vastoin, viimmeinenkin jännitys katoiaisi jos kuskin hyvän aika-ajovedon jälkeen alkaisivat parkkeeraamaan autojaan toisten tukkeeksi (Jännitettäisiin vain kuka saa rangaistuksen ja kuinka kovan).
Nytkin jäi viimmeisen minuutin jännittävimmät hetket näkemättä Schumin tempun johdosta.
Samaa mieltä! Schumi ei ole muka kasvanut aikuiseksi... Ei kyllä Keken oma lausunto anna hänestäkään kovin aikuismaista kuvaaIrwin sanoi:Hyvähän se on Rosbergin sitä Schumia moittia. Jätkä voitti vahingossa yhden mestaruuden, niin ei niin kauheasti ole loppujen lopuksi varaa haukkua seitsemänkertaista Mestaria.
Joo, hyvä linjanveto! Kaikki alle seitsenkertaiset mestarit on toden totta jäävejä kommentoimaan tilannetta! Pitäsköhän täälläkin itse kunkin lopettaa kommentointi kun kompetenssi ei riitä?Irwin sanoi:Hyvähän se on Rosbergin sitä Schumia moittia. Jätkä voitti vahingossa yhden mestaruuden, niin ei niin kauheasti ole loppujen lopuksi varaa haukkua seitsemänkertaista Mestaria.
Ei välttämättä upeaa taktikointi, mutta tehokasta!Irwin sanoi:se oli upeaa taktikointia. harva sen osaa. harmi että tuomarit ei ymmärrä hyvän päälle.
Varmaan otetaan, siitä ei epäilystäkään, mutta nythän ei edes yksikään talli tehnyt protestia ko tapauksen johdosta, tuomaristo itse otti asian käsittelyyn.tehy03 sanoi:Entäs kun tapahtuu pienehkö ajovirhe ja käy kuten Schumille kävi? Kuten mainitsin, Ferrari ottaa tuollaiset seikat tulevaisuudessa tarkkaan käsittelyyn, jos tulkinnan varaa on vähänkin...
Sellanen pieni ero vain että joku voi luulla Rösbergiä ansiantuntijaksi ja ottaa todesta, mutta meitä ei.Vilperi sanoi:Joo, hyvä linjanveto! Kaikki alle seitsenkertaiset mestarit on toden totta jäävejä kommentoimaan tilannetta! Pitäsköhän täälläkin itse kunkin lopettaa kommentointi kun kompetenssi ei riitä?
Joku varmaan voi luulla sitten muitakin entisiä MM-tittelin (ja useammankin, kuten Stewart) omaavia ja Schumia asiasta mollanneita asiantuntijaksi, vaikka eivät sitä olekaan, vai? :tongue:Mikkoz84 sanoi:Sellanen pieni ero vain että joku voi luulla Rösbergiä ansiantuntijaksi ja ottaa todesta, mutta meitä ei.
Niin, mitä sitten? Kekehän ilmoitti oman näkemyksensä asiaan ja seisoo sen takana. Mites sitten Stewart, Villeneuve, Räikkönen ym. kuljettajat jotka tuomitsivat tuon episodin? Täytyisikö heidänkin pitää turpansa kiinni kun heillä ei ole yhteensäkään niin paljon mestaruuksia kuin Schumilla?Mikkoz84 sanoi:Sellanen pieni ero vain että joku voi luulla Rösbergiä ansiantuntijaksi ja ottaa todesta, mutta meitä ei.
Kyllä mä Stewartinakin olisin ihan hiljaa ja Villeneuve on vain katkera. Mitä Kimiin tulee niin aika yllättävää kommentointia, kaveri valittaa vaikka schumi paransi hänenkin asemiaan, luulisi että kilpa-ajaja olisi tällöin hiljaa, varsinkin kun yleensä mikään ei ole kiinnostanut, hieman kyllä kimin imago muuttui tämän episodin jälkeen.Vilperi sanoi:Niin, mitä sitten? Kekehän ilmoitti oman näkemyksensä asiaan ja seisoo sen takana. Mites sitten Stewart, Villeneuve, Räikkönen ym. kuljettajat jotka tuomitsivat tuon episodin? Täytyisikö heidänkin pitää turpansa kiinni kun heillä ei ole yhteensäkään niin paljon mestaruuksia kuin Schumilla?
Schumi tilitti vähän jo eilen ennen päätöstä:tehy03 sanoi:Tietääkseni Shumi ei ole asiaa vielä pahemmin kommentoinut.
Kello 21.40 paikallista aikaa ilmestyy Michael Schumacher vihdoin Ferrarin bussin ovelle. Päätöstä ei ole vieläkään, mutta Schumacher kertoo silti maailmalle jo syyttömyydestään.
Schumacher: "Kerroin tuomaristolle kaiken ja talli antoi tuomariston käyttöön auton datan. Siitä näkee, että minulla oli vaikeuksia jo kurvissa 6, jossa jouduin kääntämään rattia tavallista rajummin, sen jälkeen minulla oli sama ongelma kurvissa 10. Auto oli levoton. Silti aikani oli niin hyvä, että kuvittelin parantavani sitä kahdella kymmenyksellä. Siksi panin kaiken peliin, mutta se meni tänään pieleen. Jos minut nyt todetaan syylliseksi siitä, että olen ollut liian nopea ja tehnyt virheen, niin kyllä se minua ihmetyttää. Mutta odotellaan nyt, miten käy.
Kaikkeen pitäisi suhtautua suhteellisesti. Kaikkien näiden vuosia aikana minua syyttävät aina samat. On selvää, että jos jollakin on näin monta vuotta menestystä, on myös niitä, jotka yrittävät sen tuhota. He käyttävät siihen jokaisen mahdollisen tilaisuuden. Mutta se, joka istuu itse auton ohjaamossa, tietää kyllä, miten asia on.
Olen ollut tarpeeksi kauan tässä urheilulajissa tietääkseni, että täällä ihminen tuomitaan hyvin pian. Yleensä se kuitenkin laantuu aika pian, kun asiaa katsotaan rauhallisemmassa mielentilassa."
Juurikin niin....Vilperi sanoi:Niin, mitä sitten? Kekehän ilmoitti oman näkemyksensä asiaan ja seisoo sen takana. Mites sitten Stewart, Villeneuve, Räikkönen ym. kuljettajat jotka tuomitsivat tuon episodin? Täytyisikö heidänkin pitää turpansa kiinni kun heillä ei ole yhteensäkään niin paljon mestaruuksia kuin Schumilla?
Kova ratkaisu! Joo, harva kuski ihan ehdoin tahdoi ottaa vikaan ruutuun pudottavan rangaistuksen. Jos hei ihan oikeesti oot sitä mieltä, että kellään kuskeistakaan ei ole oikeutta kommentoida tilannetta, niin varmaan voisit itsekkin olla sitten ihan hiljaa tapauksen tiimoilta. :thumbup:Mikkoz84 sanoi:Kyllä mä Stewartinakin olisin ihan hiljaa ja Villeneuve on vain katkera. Mitä Kimiin tulee niin aika yllättävää kommentointia, kaveri valittaa vaikka schumi paransi hänenkin asemiaan, luulisi että kilpa-ajaja olisi tällöin hiljaa, varsinkin kun yleensä mikään ei ole kiinnostanut, hieman kyllä kimin imago muuttui tämän episodin jälkeen.
Kaikenkaikkiaan formulat ovat menneet liian virkamiesmäiseksi ja kuskit ovat vain valittavia neitejä, sarjassa näyttää olevan vain yksi mies joka kykenee koviin ratkaisuihin.
Ei näköjään riitä edes, että on nykyinen kuljettaja.Hermanni sanoi:Juurikin niin....
Kuka muu Suomalainen on sitten Keken, Kimin ja Häkkisen (Vaikka Kimi ja Häkkinen taitavat olla vähän jäävejä kommentoimaan McLarenia) lisäksi se "oikea" ihminen kommentoimaan formuloista?
Kyllä se Keke varmaan parhaiten F1 asiat Suomalaisista tällä hetkellä tietää, ja mitä sitten vaikka itse on ajanut 20v sitten (Pitääkö olla nykinen F1 kuljettaja jotta voi tietää mitä formuloissa tapahtuu)?
Veikkaan että Keke seuraa Nicon takia tällä hetkellä lajia tarkkaavaisemmin kuin koskaan oman uransa jälkeen.
Miten niin, en ihan yleisesti huutele mielipiteitäni lehdistölle/Tv:ssä jne.. :thumbup:Vilperi sanoi:Kova ratkaisu! Joo, harva kuski ihan ehdoin tahdoi ottaa vikaan ruutuun pudottavan rangaistuksen. Jos hei ihan oikeesti oot sitä mieltä, että kellään kuskeistakaan ei ole oikeutta kommentoida tilannetta, niin varmaan voisit itsekkin olla sitten ihan hiljaa tapauksen tiimoilta. :thumbup:
Mihin ihmeen seinään Schumi nyt on ajellut?holvius sanoi:Huvittaa on, että jos seinään olisi ajanut joku Sato tai vastaava suhari niin koko homma olisi kuitattu olan kohautuksella. Nyt paalumies SS ajeli seinään ja datan perusteella pääteltiin, että tahallisesti. Eiköhän rangaistukseen vaikuttanut myös SS kieltämättä värikäs menneisyys tässä lajissa.
Jaa, kannatti valittaa vedosta, maksoivat sen nimittäin tänään :ahem:triniemi sanoi:Motherfucking, cocksucking...
Löin sitten www.Betandwin.com vetoa Alonson paalusta, arvatkaa tuliko rahoja?