Livehömppä kuuluu F1-vapaaseen sääntöjen mukaan. Livehömppään riittää yksi toikki mutta asiapuolella olisi hyvä olla omat toikkinsa harjotuksille, aika-ajolle, ja kisalle.vermula sanoi:Olen sitä mieltä, että kaikki turha live-höpöhöpö vois mennä omaan toikkiin. Niin se oli vielä kauden alussa, mikäli niin pitkälle muistan oikeoin.
live-höpöhöpö livetsättiin :ahem:vermula sanoi:Olen sitä mieltä, että kaikki turha live-höpöhöpö vois mennä omaan toikkiin. Niin se oli vielä kauden alussa, mikäli niin pitkälle muistan oikeoin.
En usko, että Ralf vastaa renkaiden vaihtamisesta jne. M. Shumacher kyllä vastaa oman autonsa osalta.triniemi sanoi:Kyllä se halffi osaa kädettää, vai Toijjotan piikkinkö meni :yuck:
Monacossahan pystyy ajamaan tunnelin katossa, luin jostain? Sillä tavalla voi olla mahdollista ohittaa kun muuten on melkein mahdotonta radan luonteesta johtuen.Bobakki sanoi:TAI kuskit on sanoneet, että haluavat auton lentävän Monacossa. Epäilen kuitenkin sun teoriaasi paikkaansapitävämmäksi.
niin siis autot kehittää Monacossa niin paljon downforcea että tunnelin pystyisi ajaan kattoakin pitkin, eihän sinne autoo tietty mitenkään saa kun on niin lyhyt, mutta teoriassa...jimpo sanoi:Monacossahan pystyy ajamaan tunnelin katossa, luin jostain? Sillä tavalla voi olla mahdollista ohittaa kun muuten on melkein mahdotonta radan luonteesta johtuen.
Niin, ja jos siihen autoon vielä laittas siivet, niin olis helpompaa "ajaa" mutkat suoriksi .Abel sanoi:Tämä on jostain 95-98 tuulilasin formulaspeciaalissa ollut juttu. Artikkelissa keskityttiin formuloiden tekniikkaan verrattuna normaaliautoon. Siinä todettiin mm. että monacossa 180km/h downforce kumoaa 1G, joten tunnelipätkällä loppupäässä olisi mahdollista ohittaa katon kautta (jordan), jos tunnelin muodot antaisivat sen myöten .
Eikö kaikki kuskit halua auton lentävän (ei toki kirjaimellisesti)Bobakki sanoi:TAI kuskit on sanoneet, että haluavat auton lentävän Monacossa. Epäilen kuitenkin sun teoriaasi paikkaansapitävämmäksi.
Ei. Aliohjaavasta autosta ei sanota että se lentää ja toiset, mm Alonso laitavat autonsa aliohjaamaan.jaska sanoi:Eikö kaikki kuskit halua auton lentävän (ei toki kirjaimellisesti)
jaa, mun mielestä lentävä on synonyymi nopealleJ.Heldenview sanoi:Ei. Aliohjaavasta autosta ei sanota että se lentää ja toiset, mm Alonso laitavat autonsa aliohjaamaan.
Minä taas olen autossa kisan aikana.butterfly sanoi:KELE! Oon töissä justiinsa kisan aikaan, mutta mahtaako kilpailu kuulua jostain radio-asemalta? Jos kuuluu niin kertoisitteko?
Radio Suomi seuraa tiiviisti F1 kisaa. Todellisuudessa sieltä ei tule kuin pelikaanimusiikkia.Tallien ja Kansainvälisen autoliiton FIA:n maailmanneuvoston on vahvistettava päätös ensi keskiviikkoon mennessä, jotta muutos astuisi voimaan jo seuraavana viikonloppuna Nürburgringillä ajettavaan Euroopan GP:hen.
Tämmöinen olisi vaikkapa Räikköseltä aika legendaarinen ohitus Viimeistä kierrosta mennään, Räkä ei pääse Schumista ohitse, Schumi on ottamassa kauden ensimmäistä voittoa kunnes...Abel sanoi:Tämä on jostain 95-98 tuulilasin formulaspeciaalissa ollut juttu. Artikkelissa keskityttiin formuloiden tekniikkaan verrattuna normaaliautoon. Siinä todettiin mm. että monacossa 180km/h downforce kumoaa 1G, joten tunnelipätkällä loppupäässä olisi mahdollista ohittaa katon kautta (jordan), jos tunnelin muodot antaisivat sen myöten .
Tosin tuo taisi olla Michelinin töppäys. Michelinin olisi pitänyt merkkauttaa tuo kyseinen rengas FIA:n toimesta, mutta kun eivät merkkauttaneet.butterfly sanoi:Ja taas halffia rangaistaan! Mitäs se nyt on tehny? Tai kaiketi taliin syytä se sotku on. Ei tuu kesää tosta toyotan hommasta joskus...:jaska:
- Jos kilpailijamme onnistuvat pitämään sunnuntaina yhtä hyvää vauhtia kuin harjoituksissa, meidät ohitetaan luultavasti kierroksella, Barrichello sanoi italialaistoimittajille.