Montako kuppia kahvia juot päivittäin?

Montako kuppia kahvia juot päivittäin?

• Äänestäjiä yhteensä
    73

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Otetaas välillä pollitettavaksi aihe, joka ei vaadi oman mielipiteen julkituontia. Tuosta nomin pullaihastuksesta tuli mieleen tämä tapa, jota - vaikka se tuntuukin kovin arkiselta -en muista kuitenkaan täällä aiemmin kenenkään pollin muodossa udelleen. Voin toki olla väärässäkin.

Asiaan. Montako kuppia kahvia juot tavallisesti päivittäin? Kuppi tarkoittaa tässä pollissa tilavuudeltaan 1,25 dl juoma-astiaa. Jos jollain on tapana juoda kahvi mukista tai espresso-kupista, ilmoittakoon hänkin kuppimääränsä suhteutettuna tuohon ilmoitettuun tilavuuteen.

Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kyllä se nollaan pyöristyy, vaikka joskus kupillisen saatankin juoda.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Juon ainoastaan vain jossain juhlissa, en juurikaan koskaan kotona tai kahviloissa.

Lunssila

Well-known member
Poskattu jalli. Juon kahvia, mutten päivittäin. Lukumäärä pyöristyisi kuitenkin nollaan per päivä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Aamulla pari mukillista kotona. Konttorilta kuskasin keittimen pois jo vuosia sitten kun tuli silloin juotua pari pannullista työpäivän aikana.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Joka päivä ei tule juotua. Jos juon, juon yhden. Olen huomattavan kofeiiniherkkä, yhtään isompi määrä alkaa jo tuntua. :eek:

Joni

Well-known member
Erittäin harvoin. PS: Virtanen ownagee! ;)

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Italiassa juon kahvia, muuten en... joskus kylassa saatan ottaa. Teeta, useimmiten English Breakfastia, tulee kitattua kaksi tai kolme kupillista paivassa. Oon enemman teeihmisia.

Au pair -aikoina tuli parhaimmillaan kitattua tuo 6 kuppia tai enemman per paiva, varsinkin jos kavi niin etta olin yksin 4 muksun kanssa perjantaista sunnuntaihin.

jjv

Arschloch
Joskus pienenä poikana kahvia maistoin: pahanmakuiseksi totesin. Eipä ole tullu kokeiltua olisko mielipide muuttunu. Ilmankin on pärjänny.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
2, keskimäärin. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Toisinaan menee jokunen päivä ettei tule juotua ollenkaan kahvia.

Trullinkaasu

Well-known member
Sanokaas nyt, että mikä siitä kahvista tekee hyvää. Itselleni kahvi maistuu liemeltä, joka on yksinkertaisesti epämiellyttävän makuista. Jotkut juo kai vain siksi, että pysyvät hereillä.

En juo teetäkään. Tai juon silloin, kun kurkku on kipeä. Tee on ihan ok makuista, mutta en minä nyt muuten vaan alkaisi teetä keittämään.