Troy
Well-known member
Ymmärretty näin ollen. Jos oli näin, 107, en jaksa edes perehtyä mut uskon kyllä lukuun forumilla.Kyllä siinä sataseiskassa on jotakin maagista. Tiirailkaa noita vastauksiani niin ymmärrätte.. :alppu:
Ymmärretty näin ollen. Jos oli näin, 107, en jaksa edes perehtyä mut uskon kyllä lukuun forumilla.Kyllä siinä sataseiskassa on jotakin maagista. Tiirailkaa noita vastauksiani niin ymmärrätte.. :alppu:
Sä olet vaan kato kiinni ajassa.Meikäläisen 150 grammaa vetää erittäin, erittäin hiljaseks...
Ei taatusti ainakaan nelossijalle ellei muakin samalla pakkosiirretä ylöspäin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun pudotettiin kolmossijalta neljänneksi. Siitä alaspäin kyllä.Mun mielestä tuota pistelaskua vois muuttaa siten, että osallistumisesta sais kuitenkin mitalin ja ilmasta nisua kaikille. Samalla mua vois nostaa esim. sijalle kolme tai ehkä Neljä.
Sähän pääsit etuoikeutetusti jaetulle kolmossijalle.Ei taatusti ainakaan nelossijalle ellei muakin samalla pakkosiirretä ylöspäin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun pudotettiin kolmossijalta neljänneksi. Siitä alaspäin kyllä.
Mun nähdäkseni suurin osa mun vastauksista oli täysin oikeita. Se on vaan, miten kysymys tulkitaan.Uudistuksen jälkeen AJ sai ansionsa mukaan, koska vastaili valtaosaan kysymyksiä mitä sattuu ja miten sattuu.
Se missä sä asut.Ps. Mikä hitto on pöljän talo?
Entäs jos on vain vuokralla?Se missä sä asut.
Se on se sama talo.Entäs jos on vain vuokralla?
Ja pääasia on että edes kerran voittaa Mehen!!!:alppu:Sähän pääsit etuoikeutetusti jaetulle kolmossijalle.
Jaettu ilo on parsa ilo! ´
Uudistuksen jälkeen AJ sai ansionsa mukaan, koska vastaili valtaosaan kysymyksiä mitä sattuu ja miten sattuu.
Tuossa kaikille parsautta ja mitaleja :
Näytä liitetiedosto 10027