Montoyan narsismi vaan on saanut kolauksen joutuessaan katselemaan Kimin ympärillä pyörivää mediarulettiaDFiaA sanoi:Otteet viime kisoissa taisivat vakuuttaa Nascar pomot. Ei jaksa harmittaa että tämä yliarvostettu 'fucking idiot' -apina menee sarjaan, johon kuuluu.
W1N-W1NHurmurisija sanoi:Kumpi sarja voitti ja kumpi hävisi?
Joo, sanokoot Monty mitä haluaa, mutta luulen että osaksi palkan perässä lähti. Voi hyvinkin päästä todella koville ansioille..Jarvis sanoi:Hieno uutinen näin nascar-fanin mielestä. Monty tulee siis ajamaan jo tällä kaudella bush-sarjassa f1-kauden päätyttyä ja ensi kaudella sekä bush-sarjassa että nextel cupissa. Alku Ganssilla tulee varmasti olemaan hankala jo senkin takia että kyseessä ei ole ihan parhaimpiin kuuluvasta tiimistä ja kun vielä kokemus on erittäin tärkeässä roolissa nascareissa niin odotuksia ei kannata asettaa hirveän korkealle. Pitää myös ottaa huomioon että muut formulakuskit (esim.Cristian Fittipaldi, Paul Tracy ja Robby Gordon muutamia mainitakseni) eivät myöskään ole menestyneet nascarissa hirveän hyvin. Palkasta sen verran että Montoya tienaa varmasti Gansassilla enemmän kuin olisi tienannut jos olisi hyväksynyt Williamssin sopimustarjouksen vaikkakin tuskin niin paljoa kuin tällä kaudella mäcillä (14miljoonaa). Peruspalkka on Montyn kohdalla todennäköisesti 5-10 miljoonan välillä Ganassilla ja palkintorahoja tulee päälle kohtalaisella menestyksellä samanlainen summa.
Jostain luin että se menee sinne sen takia että siellä sentään pystyy ohittamaan, toisin kuin fykkösissä pitää hiillostaa todella pitkään perässä ja toivoa että edellä ajava tekee virheen. :doubtful: :dunno: :jaska:CaPtEeNi sanoi:meniköhän rahan perässä? Palkka taitaa olla 3-5 miljoonaa ja sitten voittorahat päälle (nehän pitää jakaa tallin kanssa vai?).
No helkuta. Jos pitäisi valita tämän vuoden Indianapolisin kisa tai tuollainen kipinä ja räiskeshow, niin valinta olisi helppo.äxä sanoi:En itse millään voi ymmärtää sarjan suosiota. Amerikkalaisille ilmeisesti hyvä autokilpailu tarkoittaa samaa kuin mahdollisimman paljon kolareita, romua, tulta ja kipinöitä.
NASCAR:han on Amerikkalaisen huipputekniikan näyttämö: Työntötanko V8:t, 4 vaihdetta, jäykkä taka-akseli yms.äxä sanoi:En itse millään voi ymmärtää sarjan suosiota. Amerikkalaisille ilmeisesti hyvä autokilpailu tarkoittaa samaa kuin mahdollisimman paljon kolareita, romua, tulta ja kipinöitä. Eli toisin sanoen Montoya on sinne täydellinen kuski.
"Jos toinen pitää ajolinjansa tai itsellä ei ajolahjat riiitä niin ajanpa päälle vaan. Kisan jälkeen vieritän sitten syyt toisten niskoille."
Siinä voisi kuulua miehen motto. Mahtava kilpa-ajaja kertakaikkiaan.
Jos sarjaa ajettaisiin ihan oikeilla kilparadoilla ovaaleiden sijaan, voisi mielenkiintoa löytyäkin. Ohittaminenkin vaatisi kuskilta hieman enemmän ajotaitoa kuin hetken peesamisen toisen auton imussa.
Eli tervemenoa vaan ajamaan kahden kaarteen radoille ympyrää. Ei tule ikävä.
Jos minun mielenkiintoni ykkösiin perustuisi siihen että sattuukohan jotakin, niin olisi kyllä pitänyt lopettaa sarjan seuraaminen vuosia sitten. Jos kapasiteetti ei riitä muuta anasyloimaan niin kannattaisi ruveta seuraamaan vaikka amerikkalaista painia. :nope:Hurmurisija sanoi:No helkuta. Jos pitäisi valita tämän vuoden Indianapolisin kisa tai tuollainen kipinä ja räiskeshow, niin valinta olisi helppo.
Ykkösten mielenkiinnostahan suurin osa perustuu siihen, jos jotain sattuisi tapahtumaan. Sitä sitten kiivaasti odotetaan. Ja kun jotain harvoin tapahtuu, niin sitä sitten kelataan edestakaisin vielä kuukausien päästä.
Mitä urheilullista analysoitavaa ykkösissä kilpailujen aikana on? Jaksan seurata mielenkiinnolla monien mielestä pitkäveteistä golfia tai tennistä, mutta kai sinäkin myönnät, että F1-kisat ovat toisinaan todella tylsiä?HÖYNÄ sanoi:Jos minun mielenkiintoni ykkösiin perustuisi siihen että sattuukohan jotakin, niin olisi kyllä pitänyt lopettaa sarjan seuraaminen vuosia sitten. Jos kapasiteetti ei riitä muuta anasyloimaan niin kannattaisi ruveta seuraamaan vaikka amerikkalaista painia. :nope:
Watkins Glen ja Infineon Raceway ei ilmeisesti ole "oikeita" kilparatoja?äxä sanoi:Jos sarjaa ajettaisiin ihan oikeilla kilparadoilla ovaaleiden sijaan, voisi mielenkiintoa löytyäkin. Ohittaminenkin vaatisi kuskilta hieman enemmän ajotaitoa kuin hetken peesamisen toisen auton imussa.
Eli tervemenoa vaan ajamaan kahden kaarteen radoille ympyrää. Ei tule ikävä.