Monzan kisa

Valde

Well-known member
formulastara sanoi:
1. Tarkoitin sillä "niin?" -kommentilla sitä, että mitä sitten? Sitä paitsi kysymys oli siitä oliko Montoya Fisin vai Alonson tasoinen kuski, ei siitä olisiko Fisi Montoyan vai Alonson tasoinen.

2. blaablaa

3. Lue vaikka kirja argumentti ja kritiikki, ja tule sitten puhumaan mulle perusteluista.

4. Esitä nyt hyvä mies/nainen jotain esimerkkejä väitteidesi tueksi.
Tulevana akateemisena tutkijana varmaan tiedän jotain argumentaatiosta. Muuten vain laitettakoon loppukaneetiksi, että katso peiliin vielä kerran.

mikromanageri

Well-known member
siis minun kommenttia saa kritisoida niin paljon kun haluaa mutta en muuta mielipidettäni ja tässä se tulee:

1.formulastara pilaa hyvää vauhtia valden kanssa tätä topiccia,
muistutan että tämä topicci oli MONZAN KISA ei renault ja mclaren kuskien paremmuusjärjestykseen asettaminen

2.se yhdyssana muistutus oli ihan hyväksi vaan koska on se mukavampi lukea sellaista tekstiä jota ymmärtää

3.Aivan niin! Sääntömuutokset päin persettä :nope:. Kannatan sitä 2p nopein kierros järjestelmää, mutta tuskinpa sellaista nähdään näiden foorumien elinaikana :frown:

roenick97

Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
mikromanageri sanoi:
siis minun kommenttia saa kritisoida niin paljon kun haluaa mutta en muuta mielipidettäni ja tässä se tulee:

muistutan että tämä topicci oli MONZAN KISA ei renault ja mclaren kuskien paremmuusjärjestykseen asettaminen

2.se yhdyssana muistutus oli ihan hyväksi vaan koska on se mukavampi lukea sellaista tekstiä jota ymmärtää

3.Aivan niin! Sääntömuutokset päin persettä :nope:. Kannatan sitä 2p nopein kierros järjestelmää, mutta tuskinpa sellaista nähdään näiden foorumien elinaikana :frown:
Asialliseen viestiin asiallinen vastaus! :thumbup:

Mitä tulee kirjoitus virheisiin, työkseni saa katsoa mitä kirjoittaa ja olla tarkkana virheiden kanssa, joten vapaa-ajalla ei jaksa tämän vuoksi kauheasti stressata.
Mutta asiallisesti huomauttamalla asiaan yleensä muutos saadaankin :ahem: !

Sääntömuutoksia toden totta F1 kaipaa ja juuri tuo 2p. / nopein kierros voisi olla hyvä lisä maustamaan kisoja & mm. taistoja. Sääli että meidän toiveilla ei varmasti merkitystä ole..
Ja kuten mainitsit, tuskin sääntöjen suhteen mitään "fiksua" ihan just sillään tapahtuu..

mikromanageri

Well-known member
en tarkoittanut että ei saisi tulla kirjoitusvirheitä, vaan että niitä pitäisi välttää.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
mikromanageri sanoi:

yhdyssanamuistutus tulee yhteen. :thumbup:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
roenick97 sanoi:
:D liika hätänen kaveri, ei pysy "pää" mukan menos, ku sormet näpyttääääää... :D :wink:
Onneksi et työksesi tarkasta minun "oikein kirjoitus taitoja" :)

Noo, mut leikki sikseen. Hauskaa viikonloppua vaan kaikille. Pää täyteen, Kimin tyylillä. :alppu: