kouvotsvoni
Banjottu
Ai. Pääarkkitehdit jossain hornan tuutissa odottelemassa koska sorrutaan pulloon odotteluun tylsistyessä.
Ai. Pääarkkitehdit jossain hornan tuutissa odottelemassa koska sorrutaan pulloon odotteluun tylsistyessä.
Sillan alle?:alppu:Voisi tässä "hyvissä ajoin" kysyä semmoistakin, jotta löytyykö vapaaehtoisia majoittajia pe&la-öiksi mikäli moiselle tarvetta? Toki sillan alla Alpun pullojen sisältökin lämmittää.
no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen ex-miehen tyköä mikäli vaan asianajajat saa nyt keksittyä millon sinne saa mennä :dunno:
lolz ei nyt sentäänLuin tän vähän väärin:nope:
No nyt vasta hoksasin! MÄ TUUN MUKAAN! Onks siskollas EPOa?no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen
No nyt vasta hoksasin! MÄ TUUN MUKAAN! Onks siskollas EPOa?![]()
Tuskin sun kierrosajat sillä juurikaan paranee
Vi***** leikkasin aamulla sormeeni leivän sijaan, tulos 5 tikkiä - ei sitten ajeta kartingia tänäänEdellisestä kerrasta on niin pitkä aika että ois oikein tehnyt mieli vi****aa!
No voi hemmetti
Kenestä varakuski, koska kisa on jo maksettu?
ymmärrettävää kyllä ettei halua kokeilla yhdelläkädellä ajoa, tein itse saman tempun viime syksynä , joten tiedän miltä tuo tuntuu....
sääli, tuntuu aina vaativan "uhrinsa" tämä Suzukartin rata, viimeksi se oli kouvo jolta jäi ajaminen väliin...
noh, Forssaan sitten kovalla yrityksellä!![]()