Mööttekulttuurin rappio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vittu. Puol tuntia piti hakea kahvia - ja nyt sitten kun sitä lopulta sai aikaiseks hakea, niin tällainen toikki ilmestyy tällaisella avauspostilla eteen. :mad:

*kuivaa läppäriä*

Itse olen koittanut jotain pientä äheltää kyseisen kulttuurin vaalimiseksi.
Parit offseasonmööttet sekä tallinnan möötten muistaakseni kait.
2/3 noista oli huikeita menestyksiä ja hauskoja tapahtumia. Viimeisimmässä offseasonmööttessä tuli tehtyä se radikaali virhe, että ei ollut etkoja lain vaan suorilta baariin, jengiä tuli vähän ja tunnelma oli käsinkosketeltavan jäätävä.

Joku urhea urho tai naiseva naaras vois järkätä kreisibailaukset omaan asumukseensa tai johonkin.

2009 kevätmööttekin oli hieno. Mitälie oli ohjelmassa, mutta Malesian kisa keskeytettiin ja juna kanssa. Palasin joskus keskiyön jälkeen änkyrässä kotia kera myöhästymisestä hyväksisaadun VR:n kahvilipun.

Mitähän TAMPEREELLE järkkäämässäni möötessä tapahtui loppujen lopuksi? Oliko se just tuo Malesia, mikä vaan jatkui seuraavalle päivälle kera kahden hahmon (tai sitten jotain)?

Oisko kellään tallella varhaisia möötterapoja? Vois postata tänne ne, jospa nuo innoittataisivat tämän kadonneen kansanperinteen virkistämisessä. Ne ensimmäiset möötet oli kyllä massiivisia tapauksia. Eka möötte oli, Varikon aikainen siis, jossain Kluuvin sen aikaisessa olutravintolassa.

Olen siivoillut valokuva-arkistoani tässä ja siellä on jotain mööttekuvia....

Ei siitä sen enempää!

Mitähän TAMPEREELLE järkkäämässäni möötessä tapahtui loppujen lopuksi? Oliko se just tuo Malesia, mikä vaan jatkui seuraavalle päivälle kera kahden hahmon (tai sitten jotain)?

esim. Tätä:
modet.jpg

Kato sitte sitä rahaa on niin että voi vaikka neuvotella Academyn johtajien kanssa.

Onko topikin perustaminen sitten maksullista nykyisin vai mitenkäs?
Tai pitääkö olla hirveesti massia jutellakseen Academyn johtajille?