Moottoripyöräily

Timo Toikki

Hepittäjä
Ja taas pisti vihaksi kotiin pyoraillessa.

Nimittain moottoripyorailijat. Mitas vitun jarkea siina on? Vahan samanlainen elamantapa kun skeittaus. Maksaa enemman kun sahlyn harrastaminen ja ei saa edes liikuntaa minkaan vertaa. Suurin osa naista on keski-ikaisia kaljamahoja joilla on hirvee kriisi paalla ja muistelee Easy Rideria kaiholla. Tama siksi koska heilla on vasta nyt varaa kunnon pyoraan. Kaljun paalle ratti ja menoksi. Jos jotkut nimenomaan haluavat kuulua johonkin ryhmaan niin partsarit haluavat. Mennaan passinpaana jonossa harrikalla moottoritiella. Selitetaan, etta on hieno vapauden tunne kun saa ajaa pratkalla tukka takana. Paskan vittu. Ihan yhta vapaa olo silla on kun ajaa Saabilla perassa ja samanlailla paasee perille.

Mutta on ne sentaan kovia jatkia. Ja samanlailla esittelevat pyoraansa kun koiranomistajat koiraa. Auta armias jos et lotkauta korvaasi jonkun 1500 kuutioiselle. Talvet kiillotetaan peltilehmaa ja kesalla paaset pari paivaa ajamaan. Vitun vitun vittu. Ja mita kovempi aani sita kovempi itsetunnon nousu. Antakaa joku mulle akkia sahlymaila!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tossa lauantaina kun avasin (polku)pyöräilykauden, niin siitä suhahti prätkiä ohi.

Mua vitutti. Niiden puolesta.:p Ei sitten yhtään tehnyt mieli prätkää, ja mä olen sentään kilpaakin ajanut joskus satavuottasitten.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
IÄHÄHÄHÄHÄHÄ! Voi vittu miten hyvä. Aivan loistava! Bravo, näitä lisää! Siis ihan käsittämätöntä miten pystyy joku repimään näin hauskaa settiä, vai tuleeko nää suoraan jostain kirjasta? Jos ei vielä ole, niin kyllä kannattaisi harkita uraa komiikan parissa. Timo Toikin standup-kiertue "Vituttaa" olis salettivarma yleisö- ja pillumagneetti.
En meinaa malttaa odottaa, mikä mahtava komiikkapläjäys meitä seuraavaksi odottaa! Ei edes pysty kuvittelemaan miten tästä taas vois pistää paremmaks.:alppu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
IÄHÄHÄHÄHÄHÄ! Voi vittu miten hyvä. Aivan loistava! Bravo, näitä lisää! Siis ihan käsittämätöntä miten pystyy joku repimään näin hauskaa settiä, vai tuleeko nää suoraan jostain kirjasta? Jos ei vielä ole, niin kyllä kannattaisi harkita uraa komiikan parissa. Timo Toikin standup-kiertue "Vituttaa" olis salettivarma yleisö- ja pillumagneetti.
En meinaa malttaa odottaa, mikä mahtava komiikkapläjäys meitä seuraavaksi odottaa! Ei edes pysty kuvittelemaan miten tästä taas vois pistää paremmaks.:alppu:
Nää ois loistavaa matskua kaverin kanssa kaavailemaani "Mitä vittua!"-lehteen, tai siskon kirjoittamaan "Kun Tiiaa alkaa vituttaa"-kirjaan.

Kumpikaan ei ole vielä toteutunut.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
:thumbup:
Olisko sulla Timo esittää joku tavanomainen harrastus, joka ei ole sun mielestäsi alusta loppuun vitun pelleilyä ja nauttii jopa varauksetonta ihailuasi?
Ihan mikä tahansa. Olisko?

Knoukka

Well-known member
Olisko sulla Timo esittää joku tavanomainen harrastus, joka ei ole sun mielestäsi alusta loppuun vitun pelleilyä ja nauttii jopa varauksetonta ihailuasi?
Jalkakyykky ja veri suussa -juoksu. Perkele.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mua vitutti. Niiden puolesta.:p Ei sitten yhtään tehnyt mieli prätkää, ja mä olen sentään kilpaakin ajanut joskus satavuottasitten.
Silloin Jarno Saarista vastaan? Toivottavasti on aika kuullannut muistot niin pahasti, että olisit muistaaksesi voittanut tämän.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Timo soittaa pändissä humppaa eli se on varmaan ihan kiva harrastus.

Mutta joo motoristit on kyl just tollaisia mitä Timppa kirjoitti.

Timo Toikki

Hepittäjä
Pyryf veti sarkasmikortin!

Siita kunniamaininta. Mutta ei papukaijamerkkia.

Ja editoidaanpas viela sen verran, etta taitaa olla tai on ollut kaksipyorainen tallissa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ja editoidaanpas viela sen verran, etta taitaa olla tai on ollut kaksipyorainen tallissa.
Oikeinhan tuon vainusit. Yhden kesän oli pyörä. En kyllä sen kesän aikana suurta vapaudentunnetta kokenut. Enkä myöskään tarvetta assosioitua mihinkään mopojengiin, tai ylipäätään nähnyt koko touhua minään varsinaisena harrastuksena. Ehkä minä en sitten löytänyt ikinä sitä villakoiran ydintä siitä touhusta.
Töikaverihan se sanoi, että ne ei ole mitään moottoripyöräilijöitä, jotka eivät ole käyneet vähintään yksissä kokoontumisajoissa. Minä en oikein ymmärrä, miten sitten vasta on tosiharrastaja jos on käynyt 500 muun nahkaliivisen kanssa leirintäalueella juomassa kaljaa ja vertailemassa kromiputkia olkapäille läiskimisen ja toveruuden ylistämisen lomassa.
Eli ei tästä nyt kunnon jarnaa kyllä lähde, valitettavan paljon olen omistushirstoriasta huolimatta samoilla linjoilla. :thumbfh:

Apa_02

Well-known member
Timolta rupeaa vähän jutun taso laskemaan. Toivon, että seuraava Vituttaa! -topikki on parempaa settiä. Nyt vaan turha väkisin yrittäminen pois.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Motoristit kitisee. Lisää löylyä! Paikalle kaivataan Runaria, Raxer X:ää ja Micaelia. Kaikki yhtä aikaa!