Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Mää voisin vaihtaa yhden Kouvon, yhteen Ruunariin. Tai vaikka kahteen.Etenkin Runar. Kunhan pysyy muuten poissa.
Mää voisin vaihtaa yhden Kouvon, yhteen Ruunariin. Tai vaikka kahteen.Etenkin Runar. Kunhan pysyy muuten poissa.
En ihmettele. Onhan sillä kovempi markkina-arvo tätä nykyä, kun aika kuultanut muistot ja minä densoutunut uudestaan.Mää voisin vaihtaa yhden Kouvon, yhteen Ruunariin. Tai vaikka kahteen.
Ei se ollut mikään kortin peluu, ei edes pelin peluu, vaan ihan rehellinen mielipide.Aika aikasin pelattu taa kortti.
Tämä muuten tehdään just nyt heti.Mää voisin vaihtaa yhden Kouvon, yhteen Ruunariin. Tai vaikka kahteen.
Itse asiassa avausten taso on ihan yhtä korkealla koko ajan. Vastausten taso sen sijaan heittelee ja seasta löytyy ihmeen paljon munatonta pillittämistä. Kaivataan kunnon primitiivisiä vastareaktioita, eikä alistunutta tuhinaa.Timolta rupeaa vähän jutun taso laskemaan. Toivon, että seuraava Vituttaa! -topikki on parempaa settiä. Nyt vaan turha väkisin yrittäminen pois.
Tee keskenäs.Tämä muuten tehdään just nyt heti.
Mulla olisi kaupan päälle pari vanhaa Rattoa ja puhkikulutettu Kalle.Tee keskenäs.
Vaihdetaan yks Pietar puoleen purkkia janssonfileitä ja kahteen rullaan kapeeta maalarinteippiä. Valmis heittään nokkiin vielä nipun vanhoja Kotiliesiä.
Niillä saa ulostettua jo vähän isompia mörköjä kuin ton Piitterin. Arvotavaraa.Mulla olisi kaupan päälle pari vanhaa Rattoa ja puhkikulutettu Kalle.
Ainahan sinä voit käydä primitiivisen raivokkaaseen vastahyökkäykseen ja näyttää kansalle mallia. Toimi esitaistelijana!Itse asiassa avausten taso on ihan yhtä korkealla koko ajan. Vastausten taso sen sijaan heittelee ja seasta löytyy ihmeen paljon munatonta pillittämistä. Kaivataan kunnon primitiivisiä vastareaktioita, eikä alistunutta tuhinaa.
Tästä tuli mieleen, että lieneekö urbaanilegendaa, että Matti-Esko Hytönen aloitti julkisen tekstintuottamisen kirjoittelemalla "tositarinoita" Kallen lukijoiden kertomuksiin?Mulla olisi kaupan päälle pari vanhaa Rattoa ja puhkikulutettu Kalle.
Menee näytelmäksi. Se ei kiinnosta ketään.Ainahan sinä voit käydä primitiivisen raivokkaaseen vastahyökkäykseen ja näyttää kansalle mallia. Toimi esitaistelijana!
Aijai. Pistetään korvan taakse. Sinne voisikin kirjoittaa yhtä ja toista jos tollainen palsta on olemassa.Tästä tuli mieleen, että lieneekö urbaanilegendaa, että Matti-Esko Hytönen aloitti julkisen tekstintuottamisen kirjoittelemalla "tositarinoita" Kallen lukijoiden kertomuksiin?
Mythbustersille tästä myytti murrettavaksi. Referenssikokeena henkilön selvittämiseksi Aira Samulin ja Mattiesko pannaan huoneeseen ja käsketään toisen tulla ulos ja sitten tutkimusryhmällä pelkästä ulkonäöstä yritetään arvata kumpi se on, kun tuli huoneesta.Tästä tuli mieleen, että lieneekö urbaanilegendaa, että Matti-Esko Hytönen aloitti julkisen tekstintuottamisen kirjoittelemalla "tositarinoita" Kallen lukijoiden kertomuksiin?
Eikö kaikki ole?Liekö kukaan muuten tarjonnut Antiikkia, antiikkia-ohjelman arvioijille risaiseksi selattuja Kalle-lehtiä?
Todennäköisesti lähes kaiken.:ahem:Mitä minä ja Runski teemme väärin jos ajamme Suomusjärveltä Turkuun, hörppäsemme kahvit ja ajamme takas kotiin?