AJ
Well-known member
Yhtä hyvin kuin F1-Areenan maailmanvalloitus.Mitenköhän tää projekti on edennyt?
Yhtä hyvin kuin F1-Areenan maailmanvalloitus.Mitenköhän tää projekti on edennyt?
Sehän tarkoittaa suurin piirtein, että Rennaren, lisäämisen sijaan, poistelee pisteitä asiallisista postauksista. Kunnes ryömii kiven koloon pidättämään hengitystä, koska kaikki ei tykkää.Yhtä hyvin kuin F1-Areenan maailmanvalloitus.
Vanha oli AJANKOHTAISTA. Sikäli mikäli kuin minä mitään ajasta ymmärrän.Kuka VITTU nostaa vanhaa.
Sikäli mikäli minä mitään ymmärrän, niin käsittääkseni juuri sinä et ymmärrä ajasta yhtään mitään.Vanha oli AJANKOHTAISTA. Sikäli mikäli kuin minä mitään ajasta ymmärrän.
Sikäli mikäli minä mitään ymmärrän, niin sinä et käsittääkseni ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään.Sikäli mikäli minä mitään ymmärrän, niin käsittääkseni juuri sinä et ymmärrä ajasta yhtään mitään.
Ymmärrän.En ymmärtänyt.
Tottahan tuo oli.Tommosia noi motoristit on kaikki ja iltapäivälehdet vielä kehuvat, miten loistavilla taidoillaan vältti onnettomuuden!
Niinpä. Loistava kuljettaja selviää tilanteista, joihin järkevä kuljettaja ei edes joudu.Tottahan tuo oli.
Ei voi kiistää.Niinpä. Loistava kuljettaja selviää tilanteista, joihin järkevä kuljettaja ei edes joudu.