AJ
Well-known member
No ainakin kolme juttua pistää pahasti silmään.Mitä minä ja Runski teemme väärin jos ajamme Suomusjärveltä Turkuun, hörppäsemme kahvit ja ajamme takas kotiin?
No ainakin kolme juttua pistää pahasti silmään.Mitä minä ja Runski teemme väärin jos ajamme Suomusjärveltä Turkuun, hörppäsemme kahvit ja ajamme takas kotiin?
No vittu ku ei näy Raisiossa tuo HD antennin kautta.Ihan oma rotunsa on wannabe kerholaiset. Nää tyypit, jotka yhtäkkiä aikamiehinä päättävät hankkia HD:n ja samaan tilttiin alkavat näennäisen muodonmuutoksen kohti nahkaliivistä moottoripyöräkerholaista. Leatherheavenin postimyyntikuvastostosta hyväsävyisiä liekkikuvioitettuja huppareita ja muuta tökeröä ostetaan sen minkä Noksun linjalla kasaavan merkonomin palkalla pystyy. Naamaan kasvatetaan partatupsu ja sääreen haetaan värimieheltä huikea tribaali. Yhtäkkiä ollaan niin lujanaamaa, ettei meinata paikalliseen pystyyn sopia. Kädet ja jalat kulkee niin leväällään, että näyttää kuin kameli kävelis kahdella jalalla paskat housussa. Tiedoksi: ihan samoja luusereita olette edelleen. Ketään ei kiinnosta. Kaikkein vähiten niitä kerholaisia.
:dunno:No vittu ku ei näy Raisiossa tuo HD antennin kautta.
Sun kannattais katsoa ihan livenä.No vittu ku ei näy Raisiossa tuo HD antennin kautta.
Entäs onko sillä välillä kuinka rumä on ?Mua vituttaa se kun porukat ei osaa kayttaa aan pisteita. :mad_old:
Ei mua moottoripyoraily niin paljoo hairitse...
Körjäilin vähän.Entäs önkö sillä välillä küinka rümä ön
Motörhead, Mötley Crüe ja Blue Öyster Cult.Körjäilin vähän.
Jos toi koskee mun kirjoitusta, niin ei paljoa ulkomaisesta koneesta loydy skandiaakkosia, ja niilla ei paljon duunissa olekaan kayttoa ollut yli 15 vuoteen....Mua vituttaa se kun porukat ei osaa kayttaa aan pisteita. :mad_old:
Ei mua moottoripyoraily niin paljoo hairitse...
Tarkoitin sekä sua että TToikkia... Mutta ne ääkköset saa sillä ¨ namiskallaJos toi koskee mun kirjoitusta, niin ei paljoa ulkomaisesta koneesta loydy skandiaakkosia, ja niilla ei paljon duunissa olekaan kayttoa ollut yli 15 vuoteen....
Live with it....
T Toikilla on sama juttu kuin Mylliksellä. Ja jos ei ole skandinäppäimiä, niin hölmöä se on pelleillä noilla erikoisnäppäimillä kun ei kerran ole asiakirjatekstiä.Tarkoitin sekä sua että TToikkia... Mutta ne ääkköset saa sillä ¨ namiskalla
Joskus on kyll ollut hauska lukea joitain juttuja joissa ei ääkkösiä/öökkösiä ole, on joidenkin sanojen lukeminen aiheuttanut leivää hymynvärettä.Jos toi koskee mun kirjoitusta, niin ei paljoa ulkomaisesta koneesta loydy skandiaakkosia, ja niilla ei paljon duunissa olekaan kayttoa ollut yli 15 vuoteen....
Live with it....
Totta, nykyäänhän näkee vaan NUORIA mummoja! Ihme sakkia.Joskus on kyll ollut hauska lukea joitain juttuja joissa ei ääkkösiä/öökkösiä ole, on joidenkin sanojen lukeminen aiheuttanut leivää hymynvärettä.
Esim:
tänään näin vanhan mummon......
Mitenköhän tää projekti on edennyt?Canukille modeoikeudet niin se vois korjailla kaikki pisteettömät postaukset koko forumhistoriasta. Tulis helvetisti uutta luettavaa, kun ymmärtäis mitä niissä sanotaan.
Ihan hyvin. Edetty jo Aa:sta Ab:hen.Mitenköhän tää projekti on edennyt?