Moottoripyöräily

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ihan oma rotunsa on wannabe kerholaiset. Nää tyypit, jotka yhtäkkiä aikamiehinä päättävät hankkia HD:n ja samaan tilttiin alkavat näennäisen muodonmuutoksen kohti nahkaliivistä moottoripyöräkerholaista. Leatherheavenin postimyyntikuvastostosta hyväsävyisiä liekkikuvioitettuja huppareita ja muuta tökeröä ostetaan sen minkä Noksun linjalla kasaavan merkonomin palkalla pystyy. Naamaan kasvatetaan partatupsu ja sääreen haetaan värimieheltä huikea tribaali. Yhtäkkiä ollaan niin lujanaamaa, ettei meinata paikalliseen pystyyn sopia. Kädet ja jalat kulkee niin leväällään, että näyttää kuin kameli kävelis kahdella jalalla paskat housussa. Tiedoksi: ihan samoja luusereita olette edelleen. Ketään ei kiinnosta. Kaikkein vähiten niitä kerholaisia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ihan oma rotunsa on wannabe kerholaiset. Nää tyypit, jotka yhtäkkiä aikamiehinä päättävät hankkia HD:n ja samaan tilttiin alkavat näennäisen muodonmuutoksen kohti nahkaliivistä moottoripyöräkerholaista. Leatherheavenin postimyyntikuvastostosta hyväsävyisiä liekkikuvioitettuja huppareita ja muuta tökeröä ostetaan sen minkä Noksun linjalla kasaavan merkonomin palkalla pystyy. Naamaan kasvatetaan partatupsu ja sääreen haetaan värimieheltä huikea tribaali. Yhtäkkiä ollaan niin lujanaamaa, ettei meinata paikalliseen pystyyn sopia. Kädet ja jalat kulkee niin leväällään, että näyttää kuin kameli kävelis kahdella jalalla paskat housussa. Tiedoksi: ihan samoja luusereita olette edelleen. Ketään ei kiinnosta. Kaikkein vähiten niitä kerholaisia.
No vittu ku ei näy Raisiossa tuo HD antennin kautta. :mad:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mua vituttaa se kun porukat ei osaa kayttaa aan pisteita. :mad_old:

Ei mua moottoripyoraily niin paljoo hairitse...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mua vituttaa se kun porukat ei osaa kayttaa aan pisteita. :mad_old:

Ei mua moottoripyoraily niin paljoo hairitse...
Jos toi koskee mun kirjoitusta, niin ei paljoa ulkomaisesta koneesta loydy skandiaakkosia, ja niilla ei paljon duunissa olekaan kayttoa ollut yli 15 vuoteen....

Live with it.... :)

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jos toi koskee mun kirjoitusta, niin ei paljoa ulkomaisesta koneesta loydy skandiaakkosia, ja niilla ei paljon duunissa olekaan kayttoa ollut yli 15 vuoteen....

Tarkoitin sekä sua että TToikkia... Mutta ne ääkköset saa sillä ¨ namiskalla

Sori taas tää OT kierre...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tarkoitin sekä sua että TToikkia... Mutta ne ääkköset saa sillä ¨ namiskalla
T Toikilla on sama juttu kuin Mylliksellä. Ja jos ei ole skandinäppäimiä, niin hölmöä se on pelleillä noilla erikoisnäppäimillä kun ei kerran ole asiakirjatekstiä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Canukille modeoikeudet niin se vois korjailla kaikki pisteettömät postaukset koko forumhistoriasta. Tulis helvetisti uutta luettavaa, kun ymmärtäis mitä niissä sanotaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden

Joskus on kyll ollut hauska lukea joitain juttuja joissa ei ääkkösiä/öökkösiä ole, on joidenkin sanojen lukeminen aiheuttanut leivää hymynvärettä.

Esim:
tänään näin vanhan mummon......

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Joskus on kyll ollut hauska lukea joitain juttuja joissa ei ääkkösiä/öökkösiä ole, on joidenkin sanojen lukeminen aiheuttanut leivää hymynvärettä.

Esim:
tänään näin vanhan mummon......
Totta, nykyäänhän näkee vaan NUORIA mummoja! Ihme sakkia.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Arpomalla laitoin tämän tähän toikkiin.

Tommosia noi motoristit on kaikki ja iltapäivälehdet vielä kehuvat, miten loistavilla taidoillaan vältti onnettomuuden!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen katsomassa pilalle mennyttä nuorisoa Kuopion uuden crossiradan avajaiskilpailussa. Pilasin itseänikin kisamakkaralla ja -lihiksellä.