Lobosaurus
Jopefani
Heh, näyttää miltei Monzalta näin piirroksena.
Heh, näyttää miltei Monzalta näin piirroksena.
Kyllä ajetaan. Muistaakseni ainakin F3 Euroseries ja GT1 ovat viime vuosina käyttäneet shikaanitonta suoraa.Mistral-suoraa ei nykyään ajeta yhtenä pötkönä, koska se on liian pitkä ja siksi se on katkaistu shikaanilla.
Kyllä paralympialaisten maantiepyöräily on Brands Hatchin radalla.Täytyypä laittaa tänne. Näyttääkö tämänvuotinen paralympialaisten katupyöräilyreitti tutulta?
Suora on pitkä, jos ajetaan ilman shikaania. Mutkat voi olla haastavia, mutta melkoista lilliputtikamaa vauhdin puolesta. Toki pitkän suoran jälkeinen mutka lienee ihan kiva paikka, jos shikaanitta mennään. Ei se nyt kuitenkaan koko rataa pelasta.Pitkä suora ja haastavia mutkia?!Mitä saadaan, kun yhdistetään Hungaroring ja Abu Dhabi? Paul Richard... Sisältää molempien huonot puolet. Toivottavasti tuolla ei F1:llä kilpaa ajeta :-/
Niin, hassusti maalattua asvalttia on hehtaaritolkulla radan ulkopuolella, kuten Adu Dhabissa. Hungaroringiltä on kopsittu lilliputtimutkat.Mitenkäs näin muka?
Paitsi lähtösuora :wink:Nuo pätkät mitkä rataa pyöräillään mennään väärään suuntaan.
"Hassusti maalattua" todellakin... Siellä on nimittäin sekotettu volframia sinne asfaltin sekaan, että se kyllä tuhoaa renkaat jos sinne ajaa. AD:ssähän on ihan puhdasta asfalttia.Niin, hassusti maalattua asvalttia on hehtaaritolkulla radan ulkopuolella, kuten Adu Dhabissa. Hungaroringiltä on kopsittu lilliputtimutkat.
Tilke on uudistanut Paul Ricardin vaikkei rataprofiilia siellä uudistanutkaan...Testiratana varmaan ihan ok, mutta ei kyllä tuo mitään lisäarvoa nykyiseen kalenteriin. Jopa Tilke tekee parempia.
Onhan se. Tuota en tiennyt, että se on jotain super grip -asvalttia. Toimiiko se toivotusti, jos kerta uudemmalla Adu Dhabin radalla sitä ei käytetty?"Hassusti maalattua" todellakin...
Mikäpä siinä, mutta ei siellä sitten ykkösiä nähdä. F1-radoille kun on varsin tiukat turvallisuuskriteerit.Naurettavan näköisiä tosiaan nuo Paul Ricardit ja muut hehtaariradat, jotka käytännössä näyttävät siltä kuin isolle asfalttikentälle on vain reunaviivoilla maalattu ratalinja.
Kyllä radan pitää polveilla maisemassa ilman hervottomia turva-alueita ja hiekkakin siinä ajoradan ympärillä näyttää paljon paremmalta kuin 500m asfalttia.
Ei ne turvallisuuskriteerit kai mun tietääkseni tarkoita asfalttiturva-alueita.Mikäpä siinä, mutta ei siellä sitten ykkösiä nähdä. F1-radoille kun on varsin tiukat turvallisuuskriteerit.
Tuon toivoisi yleistyvän muillakin "nykyaikaisilla" radoilla ."Hassusti maalattua" todellakin... Siellä on nimittäin sekotettu volframia sinne asfaltin sekaan, että se kyllä tuhoaa renkaat jos sinne ajaa.
No ei kyllä munkaan tietääkseni, vaan ne tarkoittavat helvatan isoja turva-alueita, jotka nyt jostain syystä nyky radoilla saattuu olemaan hehtaarin kokosia parkkipaikkoja... :frank:Ei ne turvallisuuskriteerit kai mun tietääkseni tarkoita asfalttiturva-alueita.
Minusta ne on kyllä viime aikoina pienentyneet, jos nyt se Abu Dhabi jätetään pois (tai no on sielläkin jossain kohdissa melko pienet alueet). Ja nurmikkoakin alkaa taas näkyä (esim. Intiassa)No ei kyllä munkaan tietääkseni, vaan ne tarkoittavat helvatan isoja turva-alueita, jotka nyt jostain syystä nyky radoilla saattuu olemaan hehtaarin kokosia parkkipaikkoja... :frank:
Takasuora ilman shikaaneita ja koko matkalta DRS-alueeksi niin siellä on kolmannella kierroksella Kovalainen Caterhamilla kärjessä. :alppu:Voisin kuvitella että ajokokemuksena olis tosi hyvä rata mutta ohitusmahdollisuuksita en olis niin varma.
Niin mut kun ne Heikin edessä ajavatkin saa avata siiven. Lähinnä ykkönen ois vikana tossa tapauksessa.Takasuora ilman shikaaneita ja koko matkalta DRS-alueeksi niin siellä on kolmannella kierroksella Kovalainen Caterhamilla kärjessä. :alppu:
Mistral-suora ilman shikaania on 1,2 kmTakasuora ilman shikaaneita ja koko matkalta DRS-alueeksi niin siellä on kolmannella kierroksella Kovalainen Caterhamilla kärjessä. :alppu: