- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13770
Lyhyemmällä F1-radalla. Kokonaisuudessaan pari kilsaa.Mistral-suora ilman shikaania on 1,2 km
Lyhyemmällä F1-radalla. Kokonaisuudessaan pari kilsaa.Mistral-suora ilman shikaania on 1,2 km
Täytyyhän katuradoillekin katsomot pykätä joka vuosi uudelleen.Radassa on kyllä aika paljon on valinnan varaa mistä ajaa ja jos formulakisan tuonne haluaa niin kaipais uuden varikon ja katsomoita.
Samaa mietin itsekin tuossa äskettäin. Missä hitaat ykkös-kakkosvaihteen mutkat joihin oikeasti voidaan ottaa jarrutuskilpailu eikä vain kiilata naapuria pois?Voisin kuvitella että ajokokemuksena olis tosi hyvä rata mutta ohitusmahdollisuuksita en olis niin varma.
Takasiiven kun avaa riittävän aikaisin, niin ei sitä jarrutuskilpailua synny. Täysimittäisen Mistral-suoran jälkeinen nopee mutka vois olla aika mielenkiintoinen.Täytyyhän katuradoillekin katsomot pykätä joka vuosi uudelleen.
Muistaakseni Silverstonessakin on aika paljon GP-viikonlopuksi vuokrattuja tilapäiskatsomoja.
Samaa mietin itsekin tuossa äskettäin. Missä hitaat ykkös-kakkosvaihteen mutkat joihin oikeasti voidaan ottaa jarrutuskilpailu eikä vain kiilata naapuria pois?
Joo, mutta Kovishan saa vielä imun noista edellä ajavista.Niin mut kun ne Heikin edessä ajavatkin saa avata siiven. Lähinnä ykkönen ois vikana tossa tapauksessa.
Paska pila.Keski-Uusimassa lukee että ensi vuonna Järvenpäässä järjestetään F1-osakilpailu.
Vihdoinkin! Kyllä tätä on odotettu.Keski-Uusimassa lukee että ensi vuonna Järvenpäässä järjestetään F1-osakilpailu.
Kylläh! Tuusulanjärven rantateille saa upeat ratamaisemat kansainvälisestikin \o/Vihdoinkin! Kyllä tätä on odotettu.
Samaa mieltä. Joku tuossa PR:ssä mättää ja urakalla. En ole ikinä siitä pitänyt.mikä PR:n radassa mättää. Kuskit voi ajaa mistä huvittaa kun ei kanttaritkaan oli kuin maalattuna radan pinnassa, tuomareiden pitää päättää kuka ajaa oikein ja kuka oikoo.
Ainakin aiemmin: Keskellä ei-mitään Ei ohituspaikkoja. Kauhea viimeinen sektori. Huonot tilat talleille.Mikä siinä Magny Cours:sa on vikana? Hieno rata ja katsomoitakin valmiina vaikka kuinka.
Vaikka Estoril on aika paha paikka seurata autoa, niin nykysäännöillä Adelaideen kyllä saataisiin ohituspaikka. Ja se viimeinen sektori on sitä samaa, mitä nykyradat on täynnä: shikaani ja hitaita mutkia. Eli ei varsinaisesti huononnus nykytilaan.Ainakin aiemmin: Keskellä ei-mitään Ei ohituspaikkoja. Kauhea viimeinen sektori. Huonot tilat talleille.
Sitten vielä alle sekunnin edelläolevalle DRS-pakko Estoril-mutkaanVaikka Estoril on aika paha paikka seurata autoa, niin nykysäännöillä Adelaideen kyllä saataisiin ohituspaikka. Ja se viimeinen sektori on sitä samaa, mitä nykyradat on täynnä: shikaani ja hitaita mutkia. Eli ei varsinaisesti huononnus nykytilaan.
Onhan siinä Nevers ihan vieressä. Ei se nyt ihan tuppukylältä vaikuttanut. Mutta, joo, ei mitään suurkaupunkia lähellä. Siinä on myös pienehkö lentokenttä lähellä rataa, mutta siitä tuskin on mitään iloa.Ainakin aiemmin: Keskellä ei-mitään Ei ohituspaikkoja. Kauhea viimeinen sektori. Huonot tilat talleille.
Nykyään uusi moottoritie parantaa paikan sijaintia, eli paikalle varmaan tulisi katsojia enemmän kuin viimeisinä vuosina, ja talleillekin matka olisi mieluisampi.
DRS:llä luulisi pääsevän takasuoralla ohi. Aiemminhan T1 ja Estoril-kaarre pilasi kaikki yritykset seurata lähellä, paitsi jos sat
Magny Cours nyt edes näyttää kilparadalta eikä ghettokoulun parkkipaikalta. Ohittaminen oli ongelma Mäkille Ferraria vastaan parilla kaudella, mutta kyllä siellä ohitettiin noin keskimäärin ihan riittävästi minun makuun. Ja DRS:hän olisi tehokkaasti pilannut nuo legendaariset Schumin peippailukisat. Eipä olisi sitäkään jännitysnäytelmää nähty...Ainakin aiemmin: Keskellä ei-mitään Ei ohituspaikkoja. Kauhea viimeinen sektori. Huonot tilat talleille.
Nykyään uusi moottoritie parantaa paikan sijaintia, eli paikalle varmaan tulisi katsojia enemmän kuin viimeisinä vuosina, ja talleillekin matka olisi mieluisampi.
DRS:llä luulisi pääsevän takasuoralla ohi. Aiemminhan T1 ja Estoril-kaarre pilasi kaikki yritykset seurata lähellä, paitsi jos sattui olemaan märkä keli, nimi M. Häkkinen ja vuosi '99 (tai DC ja kansainväliset käsimerkit vuotta myöhemmin).
Eikös se siirry Espanjan (siis Barcelonan) kanssa vuorottelevaksi ensi kaudesta alkaen?Potkisivat ennemmin sen perkeleen Valencian pois kalenterista!
Ja 5,842 km konfiguraatio löytyy ratakartoista sivulta 33. Eli shikaanillinen versio. :wall:http://www.fpak.pt/homologacoes/2011/CIRCUITOS LICENCIADOS FIA.pdf
Kyllä Paul Ricard kelpaa jo nyt F1-radaksi.
haaa, spielberg(a1-ring,red bull-ring) on kans 1-luokassa,eikä 1t:ssä...mut turha se on kait toivoa sitä f1-kalenterii takas, on kyl yks miun lemppareistahttp://www.fpak.pt/homologacoes/2011/CIRCUITOS LICENCIADOS FIA.pdf
Kyllä Paul Ricard kelpaa jo nyt F1-radaksi.