Oho, satsaavat tosissaan.Thomas Lüthi ja Randy De Puniet KTM:n testikuskeiksi, kertoo Motorsport.com
Oho, satsaavat tosissaan.Thomas Lüthi ja Randy De Puniet KTM:n testikuskeiksi, kertoo Motorsport.com
Stoner hallitsee Ducatin jälleen hyvin?Alkaakoha palata himo comebackkiin?Stoner sai nopeasti hyvän tuntuman ajamiseen. Olisi aika metkaa jos se täräyttäisi kisoihin mukaan.
Niin joo mut tavallaanhan Stoner on Mr.Ducati!Vähän lähtenyt monessa paikassa Stoner hehkutus lapasesta. Lopulta Stoner ajoi koko ajan '15-mallilla. Ihan kelpo kierroksia. Miksi Stoner sitten olikin viimeisenä päivänä tehdaskuskeja nopeampi? Monelta taisi jäädä sateen takia nopeimmat ajamatta. '16-mallilla ajavat hakee vasta säätöjä. Eikä se viime kauden Ducati ollut ihan toivoton laite yhdellä kierroksella. Iannone otti pari paalupaikkaa. Toivottavasti ajaa useamman kisan, eikä vain yhtä loppukaudesta. :thumbup:
– Ei ole mikään salaisuus, että tällä hetkellä neuvotellaan siitä että olisimme mukana kilpailemassa MotoGP:ssä kaudella 2017.
Toivottavasti nimenomaan ON MUKANA!!!:alppu:MP16-näyttelyssä Aki Ajo käväisi Janne Huhtalan haastattelussa http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/suomalainen-ajo-motorsport-kilpailemaan-motogp-luokkaan-kaudeksi-2017/
Ja Kallio kuskiks? :alppu:Yllätys, yllätys: Ajon tiimi Suzukilla MotoGP-luokkaan? http://www.bike.fi/uutiset/racebike/yllatys-yllatys-ajon-tiimi-suzukilla-motogp-luokkaan
- Dorna analysoi nyt niitä mahdollisia tapoja, joilla nämä tuomiot voitaisiin kiistää, todetaan Dornan tiedotteessa.
Miksi Dorna rientää apuun? Eikös nuo ole Ezpelatan henkilökohtaisia kupruja?MotoGP-sarjaa hallinnoivan Dornan toimitusjohtaja Carmelo Ezpeletalle mätkäistiin 3,9 miljoonan euron rangaistus verorikoksista
Helekuta! Olen ollut koko ajan siinä luulossa, että homma jatkuu kuten ennenkin. Näköjänsä ei. Mun täytyy etsiä joku streami mistä ögailla. Vaikka sitten turkinkielisellä selostuksella! Moneltakohan ne eka skabat sunnuntaina alkavat?Kauden ensimmäinen osakilpailu on viikonloppuna, eikä Nelonen tiedä vieläkään tuleeko lähetyksiä heidän kanavillaan. Onneksi otin netin kautta.
Moto3 alkaa klo 17 FIN-time.Helekuta! Olen ollut koko ajan siinä luulossa, että homma jatkuu kuten ennenkin. Näköjänsä ei. Mun täytyy etsiä joku streami mistä ögailla. Vaikka sitten turkinkielisellä selostuksella! Moneltakohan ne eka skabat sunnuntaina alkavat?