MotoGP/Moto2/Moto3 2016

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3191
Sijainti
Lahti
Kiitos siitä tiedosta. Kysyin Neloselta mikä tilanne on, ja sanoivat, että "vielä on neuvottelut kesken". Onneksi ei mene viime tippaan. Saattaapi vielä käydä niin, että tulee hankittua se MotoGP-juketti.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3191
Sijainti
Lahti
Moneltakohan meidän aikaa tyrskäytetään aika-ajot käyntiin?
 

skvi

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2056
Moneltakohan meidän aikaa tyrskäytetään aika-ajot käyntiin?
MotoGP pressi klo 16:00 ja aika-ajot Moto3 17:00

Tämä kausi vedetään MotoGP:n video pass:lla kun Nelonen ei saanut mitään aikaiseksi.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1404
Sijainti
Home
Jorge Lorenzo kenties siirtymässä Ducatille, mutta Yahama on siihen varautunut, ja luultavasti heidän vaihtoehto olisi Maverick Vinales.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2209
Toivottavasti Mikalle vielä riittää ajopaikka. Smithin kiinnitys tuli monille ihan puskista. Tuskin ne de Puniet ja Lüthi käy KTM:ää testaamassa vain koska mopolla on kiva ajaa radalla. Molemmat vielä ihan parhaassa kilpailuiässä.

Qatarissa Moto2 ja Moto3 näytti odotetun tasaisilta. Moto2-kisa valitettavasti pilattiin varaslähdöistä annetuilla rangaistuksilla. Osa kävi jo kisan aikana kärsimässä läpiajorangaistuksen ja osa sai penaltia vasta maalissa. Lopulta kahdeksaa kuljettajaa rangaistiin. Lähinnä kyse oli liikkumisesta paikallaan, ei varsinaisesta varastamisesta.

Huiman ammattimaista kilpailua jo Moto3-tasolla. Kukaan ei tee älyttömiä ylilyöntejä. Kaikki puristaa äärirajoilla ja pysyy vielä pystyssä. 125-luokan aikaan meni aina iso osa nurin kesken kisan. Toki nämä nelarit on varmaan vähemmän äkkivääriä ajettavia. Sekin on hienoa, että kisan voitosta taisteltiin kaikilla kolmella merkillä. Tai onhan siellä pari Peugeottia mukana, mutta ovat tarratuunattuja Mahindroja.

MotoGP-luokassa huolestuttaa Yamahan ylivoima. Ducatit tuntuu kulkevan vain suorilla, eikä heillä ole ihan terävimmän tason kuljettajaa. Iannonella on yhden kierroksen vauhtia, mutta ei se vielä riitä mestaruustaisteluun. Honda ilmeisesti jatkaa 2014 rungolla, eivätkä saa uusia "yleissähköjä" toimimaan. Sähköbugit vaivaa, joista johtui esimerkiksi Crutchlown kaatuminen (ei siis aina hänen oma vika). Suzukin kehitys on vähän taantunut. Moottorista puuttuu vielä tehoja, mutta syheröisemmillä radoilla saattaa Viñales pystyä jopa podiumiin (katseet Jereziin). Erikoismainintana pyöriin kiinnitetään toinen toistaan rumempia siipiä. :wall:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Tuskin ne de Puniet ja Lüthi käy KTM:ää testaamassa vain koska mopolla on kiva ajaa radalla. Molemmat vielä ihan parhaassa kilpailuiässä.
Vaikka Luthi voitti, niin mulla ei ainakaan luottoa siihen, että tulisi enää tehdaspyörää kuninkuusluokassa ajamaan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Kiitos siitä tiedosta. Kysyin Neloselta mikä tilanne on, ja sanoivat, että "vielä on neuvottelut kesken". Onneksi ei mene viime tippaan. Saattaapi vielä käydä niin, että tulee hankittua se MotoGP-juketti.
MotoGP ei näy enää Nelosella ollenkaan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Vai sillälailla. Mites Motogp.comin Season Pass?
En aio, mut kotimaamme Eurosport kuulemma ois yrittämässä neuvotella kanavalleen MotoGP:tä.

Maikkarin Sport1 kanavalta näkyi muuten MotoGP:n avauskisan Qatarin kooste.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
En aio, mut kotimaamme Eurosport kuulemma ois yrittämässä neuvotella kanavalleen MotoGP:tä.

Maikkarin Sport1 kanavalta näkyi muuten MotoGP:n avauskisan Qatarin kooste.
No se oiski upee juttu jos Eurosportilta tulis taas MotoGP:t!!
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
No se oiski upee juttu jos Eurosportilta tulis taas MotoGP:t!!
Sopisi minulle hyvin siinä suhteessa, että toisin kuin Nelonen Pro kanavien kohdalla minulla näkyvät molemmat Eurosportin kanavat ja sen ansiosta pystyisin katsomaan jokaisen kisan toisin kuin silloin kun ne näkyivät Nelonen Pro:n kautta jolloin moni kisoista näytettiin Pro 2 kanavalla joka minulla ei näy.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3191
Sijainti
Lahti
Sopisi minulle hyvin siinä suhteessa, että toisin kuin Nelonen Pro kanavien kohdalla minulla näkyvät molemmat Eurosportin kanavat ja sen ansiosta pystyisin katsomaan jokaisen kisan toisin kuin silloin kun ne näkyivät Nelonen Pro:n kautta jolloin moni kisoista näytettiin Pro 2 kanavalla joka minulla ei näy.
Ensin vähän kirpaisi kun kotimaiset lähetykset jäivät veke. Vaan ei kauaa. Kävin irtisanomassa Nelonen Pro-sopimukseni ja tsiikaan netistä mitä nyt milloinkin näytetään. Eka kisa ainakin oli ihan napakymppi, siis lähetyksen puolesta. No, oli se muutenkin hienoa katsottavaa.
 
Ylös