oldez
Well-known member
Ei tarvitse joka aamu ajaa. Kunhan pitää siistinä ja viikset viiksinä.Entäs miten pitkä partasänki on sallittua vai pitääkö joka aamu ajella?
Ei tarvitse joka aamu ajaa. Kunhan pitää siistinä ja viikset viiksinä.Entäs miten pitkä partasänki on sallittua vai pitääkö joka aamu ajella?
Itse en ärtyisi lain jos saisin ajella päivittäinOnnea niille jotka voi voi ajella joka päivä ilman yhtään ärtymistä.
Entä jos dissaa Sami Kapasta? Ärrytkö?:doubtful:Itse en ärtyisi lain jos saisin ajella päivittäin
ei tuu ärtymistä, jos on jotain muutakin kuin nahkaa, mitä höylätä..Onnea niille jotka voi voi ajella joka päivä ilman yhtään ärtymistä.
En tänään. 42:16 3-1 Hansen (Leimu, Nieminen)Entä jos dissaa Sami Kapasta? Ärrytkö?:doubtful:
'Nahkanhöylääjä-Joni'.ei tuu ärtymistä, jos on jotain muutakin kuin nahkaa, mitä höylätä..
Miksen sanoisi?No miksi sä sanot sitä sitten emännäksi, jos ikäeroa on vain 2 kk?
Ja mun puoliso on mua nuorempi!:tongue:
Mutta että oikein emäntä? Ihan emäntäkoulun käynnyt?:doubtful:Miksen sanoisi?
Vituttaa tuollaset sanojen pilkunviilaajat, kun ei yhtään saa käyttää perinteisiä pohjalaisia sanoja. Heti on kirjakielinatsit urputtamassa...
Ja emäntä on sen 2.kk nimenomaan nuorempi, mutta eipä sillä mitää väliä oo mihinkääsuuntaa, kaunishan se, ei iällä väliä.
Perinteisiä sanoja ovat myös hirsimökki, pannu ja pelto. Voihan niitä perinteisiä pohjalaisia sanoja käyttää, mutta eikös niitä pitäisi sitten käyttää perinteisessä pohjalaisessa merkityksessä.Vituttaa tuollaset sanojen pilkunviilaajat, kun ei yhtään saa käyttää perinteisiä pohjalaisia sanoja.
emäntä (10-J)
1.nainen, joka vastaa tapahtuman tai tilaisuuden hoitamisesta; majatalon, ravintolan tms. johtava nainen
2.talon päänainen, talon omistaja tai isännän vaimo
3.keittäjä
Samaa mieltä. Ei pilkata vaikka T.K. seurustelee mummonsa kanssa. Yritetään olla nyt hei suvaitsevaisia.Mä kyllä komppaan hahmoa T.K. Mitä väliä miksi tuo kutsuu naisystäväänsä?
Mun puolesta hän voi olla vaikka mummon kanssa. Ihan sama!
Suuttuuko sun karjakkos jos korotat hänet puheissas emännäksiMutta että oikein emäntä? Ihan emäntäkoulun käynnyt?:doubtful:
Mitä vittua...Samaa mieltä. Ei pilkata vaikka T.K. seurustelee mummonsa kanssa. Yritetään olla nyt hei suvaitsevaisia.
Kaikki muut minua lukuunottamatta.Mitä vittua...
Onko tää porukka aivan pilvessä vai miksi ne luulee tälläsiä?
Ei, valkolakkinen ja kaikki, oikeen yliopisto-opiskelija.Mutta että oikein emäntä? Ihan emäntäkoulun käynnyt?:doubtful: