mjs
Long easy right sumppuun
Jokohan nyt Yle kiinnostuisi formuloista
Mieluummmin vaikka Formula E:tä koko rahalla.
Jokohan nyt Yle kiinnostuisi formuloista
Eiköhän Ylen ensisijainen tavoite ole kuitenkin jääkiekon MM-kisojen lähetysoikeuksien saaminen takaisin ja uskon niin myös tapahtuvan, koska ainakaan maikkarilla ei varmasti ole halua pitää jääkiekon MM-kisojen lähetysoikeuksia itsellään ainakaan nykyisellä hinnalla.Jokohan nyt Yle kiinnostuisi formuloista, kun olympialaiset katosi kuudeksi vuodeksi. Maikkarin homma alkaa olla taputeltu, ei tunnu olevan motivaatiota enää oikein kellään.
Discovery voi myydä oikeudet eteenpäin eli YLE voi jatkossakin näyttää olympialaisia. Toimitusjohtaja Dave Zaslavin mukaan he jakavat osan oikeuksista kansallisille TV-yhtiöille.Jokohan nyt Yle kiinnostuisi formuloista, kun olympialaiset katosi kuudeksi vuodeksi. Maikkarin homma alkaa olla taputeltu, ei tunnu olevan motivaatiota enää oikein kellään.
Toivottavasti ei. F1 on niin kaukana julkisesta palvelusta kuin vain kuvitella saattaa. Eli siis itse veikkaan koko rahalla Nelosta/Viasatia. Ei se maikkarin nykyistä tasoa voi alittaa sitten millään.Jokohan nyt Yle kiinnostuisi formuloista,
Kyllä voi. Viasatin kanavat eivät kuulu ainakaan DNA:n "mix-pakettiin", johon voi vapaasti valita kahdeksan kappaletta kanavia ennalta valitusta joukosta. Maikkarin Max kuuluu siihen ja siten kyseinen paketti on halpa tie formuloihin, koska DNA myy vakiasiakkailleen pakettia 15 €:n kuukausihintaan kamppiksina. Viasatin paskasta joutuisi maksamaan ilmeisesti 30+ euroa.Toivottavasti ei. F1 on niin kaukana julkisesta palvelusta kuin vain kuvitella saattaa. Eli siis itse veikkaan koko rahalla Nelosta/Viasatia. Ei se maikkarin nykyistä tasoa voi alittaa sitten millään.
Huumoriarvo olisi kohdallaan , Itse kyllä toivoisin selostajilta sopivan sekoituksen asiantuntevuutta ja tunnelmointia.Jantta Alkio ja Pepe Jurgens selostamaan formuloita, voi veljet mikä ajatus. :alppu:
Miksi ei, Jantta vetää komeasti Liigan ja rallicrossin. Pepe taas MotoGP:n.Jantta Alkio ja Pepe Jurgens selostamaan formuloita, voi veljet mikä ajatus. :alppu:
Tähänhän on ratkaisu: Kyllönen & Mustakari!Itse kyllä toivoisin selostajilta sopivan sekoituksen asiantuntevuutta ja tunnelmointia.
Tunnelman puolesta Pepen selostamat HJK:n Eurooppa-Liigan matsit viime syksyltä olivat napakymppejä. Yleisesti ottaen Pepe pitää aina altavastaajan puolta, eli olisi ollut melko kiimainen Silverstone kun Pepe olisi keskittynyt hehkuttamaan Alonson ja Manorien pistesaumoja. En mä sitten tiedä, miten oleellisesti Taiteilija Jürgens eroaisi Kyllösestä tai Mertarannasta, pari vuotta formulasirkusta niin ei varmaan erottaisi Saaresta.Huumoriarvo olisi kohdallaan , Itse kyllä toivoisin selostajilta sopivan sekoituksen asiantuntevuutta ja tunnelmointia.
Kyllönen ja Mustakari on retroilua :alppu:, SKY:n selostus olisi loistava, mutta sopimustekniset syyt ovat tiellä.Tähänhän on ratkaisu: Kyllönen & Mustakari!
Itse luottaisin tässäkin asiassa Jorma Pulkkiseen.Tähänhän on ratkaisu: Kyllönen & Mustakari!
Ei. Pirelli kierrättää sitä kisoissa sen takia, että Pulkkinen saa haastatteluja.Mitens se Pirellin tyyppi, Hiberry vai mikä sen nimi on, haastatteleeko sitä koskaan minkään muun maan toimittajat?
Ei siinä mitää mutta kun Pulkkinen kysyy vielä joka kerta samat kyssärit.Ei. Pirelli kierrättää sitä kisoissa sen takia, että Pulkkinen saa haastatteluja.
En usko että Saarella olisi noussut päähän. Kisa viikonloput menee kotona vaippoja vaihdellessa ja studiossa tv:stä selostaessa. Tunnetusti tällä tyylillä ei tule samaa extra-tietoa mitä kisapaikkakunnan yökerhoissa.Ei maikkarin paketissa suurta vikaa ole. Ainoastaan Saari jolla on kusi noussut päähän olisi syytä vaihtaa. Oskarista on tullut todella
laiska tekemään mitään kunnon taustatyötä ja oikeastaan Uotila Nieminen parivaljakko vetää vertoja Saarelle.
Vilanderin Oikarisen ympärille saataisiin rakennettua hyvä paketti jos vaan halua olisi.
Mutta mtv on sellainen pulju että mikä tahansa laji siirtyy Yleltä/Neloselta maikkarin tuotettavaksi tulos on paskaa.
Esimerkiksi.
Yleisurheilu Nelonen--MTV Myllymäki/Saukkonen
Golfin majorit Nelonen/MTV
Ralli erityisesti Jyskälä. Siinä missä yle näytti suoraa kuvaa pätkiltä tuli Maikkarin ohjelmassa jotain inserttiä kun Hirvonen kävi kalassa.
Jääkiekon MM ja muu talviurheilu
Mielellään sitä näkisi mitä joku muu tekisi Formula lähetyksille. Nelonen kelpaisi ainakin meikäläiselle.
NBA/SM-liiga/Nasse/NFL/motogp ja tohon vielä F1 päälle niin alkaisi olla aika kattava jo.
Ei välttämättä olekkaan, mutta itse kaipaisin kyllä selostusta joka toisi jotain lisäarvoa seuraamiseen. Saari ei tee muuta kun veistele puujalka vitsejään. Sen että seuraisi edes livetimingiä tai pistäisi vaikka Pulkkisen seuraamaan sitä niin pystyisi tarjoamaan jo aika paljon lisäinfoa lähetyksiin.En usko että Saarella olisi noussut päähän. Kisa viikonloput menee kotona vaippoja vaihdellessa ja studiossa tv:stä selostaessa. Tunnetusti tällä tyylillä ei tule samaa extra-tietoa mitä kisapaikkakunnan yökerhoissa.
Formulat sopisi nelosen tarjontaan enemmän kuin hyvin.
Minua ei ole haitannut kun seuraan iPadilta livetimingia. Maikkarin jengi on niin pieni ettei sillä mitään Skyn (kisapaikalla 80hlö + pääkallopaikan porukka) tai BBC:n tasoista lähetystä tehdä millään.Ei välttämättä olekkaan, mutta itse kaipaisin kyllä selostusta joka toisi jotain lisäarvoa seuraamiseen. Saari ei tee muuta kun veistele puujalka vitsejään. Sen että seuraisi edes livetimingiä tai pistäisi vaikka Pulkkisen seuraamaan sitä niin pystyisi tarjoamaan jo aika paljon lisäinfoa lähetyksiin.
Edelleen Oikarinen ja Vilander loistavia ja Saarikin oli ennen ihan hyvä selostaja.
Toki itselläkin on silmät päässä ja Forumin kisaseuranta on hyvä että sikäli se selostus ei mikään maailmanloppu ole, mutta kun tuosta palvelusta maksan
niin olisi kivaa saada nauttia kunnon taustatyötä tekevästä selostajasta.
Maksaisin mielellään BBC:n lähetyksistä jos se vain olisi Suomessa mahdollista.