MTV3 näyttää vain aika-ajojen ratkaisevan kierroksen

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
no v****U, niin näkyy mullakin, kunnes yhtäkkiä kesken mäkin kolaritestien räpsähti pimeeksi, eikä saa näkymään uudelleen.

Mistäs voi vaatia valuttaa takaisin....tana

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Laitoin palautetta maikkarille:

Hei,

Olen maksullisen MTV3+ formulapaketin tilaaja. Hetki sitten katselin onnelisena tätä bahrainin kisaennakkoa, ja sitä iloa kesti 7 minuttia, ja sen jälkeen olen vain tuijottanut mustaa ruutua, ja sammutellut digiboksia ja odotellut, että josko alkaisi näkymään uudelleen, mutta ei, saatana.

Kaikki muut maksulliset kanavat näkyy, jotka HTV:n verkosta on tilattu, mutta ei tämä.

Mikäli vastaava tapahtuu esim kisaa katsoessa, saataa vitutuskäyrä kasvaa kohtuuttoman korkealle, kun joutuu siirtymään mainoksien pariin. Mitä suositelette tällaisessa tilanteessa tekemään?

ja luonnollisesti yhteystiedot mukaan. Nyt odotellaan mitä sieltä vastataan...

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Ihan hyvä tuo lyhempi esitys, eipä tartte kahta tuntia istua turhaan ruudun ääressä, kun aika-ajot on kuitenkin lähes kokonaan se mitä nyt viittii kisaviikonlopuista seurata. Kisoista lähdöstä 5 minuuttia on toinen pätkä, mutta se onkin jo paljon lyhkäsempi.

Shoemaker

Maksamaton asiakas
Sijainti
Kuopio, Funland
Ymmärsinkö nyt oikein kun kävin katsomassa maikkarin sivulta aika-ajojen lähetysaikoja niin koko loppukautena näytetään enää vain aika-ajon jälkimmäinen tunti ja + puolella näytetään koko aika-ajo?

Kun olin katsovinani samaa listaa joku aika sitten niin silloin vielä oli ohjelmistossa koko aika-ajo. Jos maikkari on mennyt sellaisen tempauksen tekemään niin #%¤%&&¤:n maikkari :mad_old:, toivon että joku menisi lahtaamaan sen asian päättäneen, että sapettaa. :jaska:

Toivottavasti RTL näyttää koko aika-ajon. Jo edellisessä kisassa olin ihan ulalla kun tuntui että lähetys alkoi ihan kesken ja autot ajoivat väärässä järjestyksessä, ihmettelin vielä sitä kun puhuivat toisesta kierroksesta kun eivät olleet ajaneet vielä ensimmäistäkään mutta se tuntui vielä vain normaalilta selostajan sekoilulta. Sitten alkoi hiipua mieleen että nyt on tainnut jäädä eka tunti pois ja sehän se selvitti aivan oudon lähetyksen, että otti pattiin, silloin sai maikkari haisevan tulikiven katkuisen viestin multa. :mad_old:

Viimeksi muokattu: