Ma
Arrogant Opportunist
Jaa-a... Paras olisi siirtyä suoraan vanhaan tunnin aika-ajoon takaisin.
Eikä minua.Matxi sanoi:Käsi ylös kaikki ne joita OIKEASTI haittaa että Maikkari ei näytä sitä ensimmäistä kierrosta jolloin vaan testataan että auto toimii. Ei ainakaan minua.
_o_
ihan arvauksena voisi heittää, että salkkareiden uusinnoilla on enemmän katsojia kuin aika-ajojen ensimmäisellä kierroksella. vapaista harjoituksista puhumattakaan.McMike sanoi:Eipä tunnu maikkarilla juurikaan katsojia arvostettavan.
On kyllä varaa näyttää jotain salkkareiden uusintoja tuntitolkulla, siis vanhoja jaksoja, viikonloppuisin mutta ei varmuudella suurta yleisömäärää kerääviä formulan aika-ajoja kuin muutaman kierroksen verran.
True. Vaikka onkin + niin enpä jaksa kiinnostua ekoista varveista.kouvotsvoni sanoi:Kruisailu ollut niiiin turhan näköistä, että ei harmita yhtään jos ensimmäistä aika-ajo jaksoa ei näekään.
Kauden puoliväliin mennessä kaduttaa sinuakin! :tongue:Jacques sanoi:Hankkikaa se + palvelu! :tongue:
Ihan hyvä vaan että tietää suoraan koska aika-ajot alkaa :thumbup:Matxi sanoi:Käsi ylös kaikki ne joita OIKEASTI haittaa että Maikkari ei näytä sitä ensimmäistä kierrosta jolloin vaan testataan että auto toimii. Ei ainakaan minua.
_o_
Jacques sanoi:Hankkikaa se + palvelu! :tongue:
Vaikka omistankin jo + palvelun nii mun iskä ja myös minä voisi luulla että puolivälissä saisi se 58€ puolittua :dunno:Observer sanoi:Kauden puoliväliin mennessä kaduttaa sinuakin! :tongue:
Vois hankkiakki mutta kun tännepäin Suomea et sellasta saa sitten vaikka menisit 100 kilometriä suuntaan kuin suuntaan.Jacques sanoi:Hankkikaa se + palvelu! :tongue:
Joni15 sanoi:Mutta F1+ palvelus saat näkymään myös 3.5h harjotuksia jotka on mun mielestä mielenkiintosempia kuin eka aika ajo(ja joskus koko aika ajo)
Esim oli kiva nähhä Melbournes Ja Malesias spinnejä ja muutamia kolareita ja kanttarin ylityksiä ja ku viel Melbournes Schumi näytti nyrkkiä parille kuskille ku ne törttöili sen edessä [/QUOTE}
Voi taivahan Jumala...
juu, sama mieliide mullakin, tosin nyt on ollu 2vkoa jo boksi takuuhuollossa ni ei sitä + palvelua näkis muutenkaanMcMike sanoi:Minä en aio hankkia maikkarin + pakettia vaikka koko kisat siirtyisivät sinne, niinkuin näyttää pikkuhiljaa käyvän.
On törkeää katsojien aliarvioimista ja rahastusta tuo maikkarin touhuilu näissä formula-asioissa.