MTV3 näyttää vain aika-ajojen ratkaisevan kierroksen

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Jaa-a...:rolleyes: Paras olisi siirtyä suoraan vanhaan tunnin aika-ajoon takaisin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Voispa kaikki ne miljoona suomalais katsojaa lähettää yhtäaikaa palautetta maikkarille :ahem:

Nii ehkä sillo pitäis alkaa tapahtumaan jotakin! :mad:
 

Ilmari

Banned
Liittynyt
6.8.2003
Viestit
1939
Matxi sanoi:
Käsi ylös kaikki ne joita OIKEASTI haittaa että Maikkari ei näytä sitä ensimmäistä kierrosta jolloin vaan testataan että auto toimii. Ei ainakaan minua.

_o_
Eikä minua.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Eipä tuo sinänsä niin hirveesti haittaa. Toki olisin katsonut jos ensimmäisetki olis näytetty, mutta kyllä tämäkin sopii hyvin. No moni varmaan katsoi muutenkin vaan sen jälkimmäisen, että ne on varmaan aika harvassa jotka tästä todella harmistuvat.
 

McMike

Guest
Eipä tunnu maikkarilla juurikaan katsojia arvostettavan.
On kyllä varaa näyttää jotain salkkareiden uusintoja tuntitolkulla, siis vanhoja jaksoja, viikonloppuisin mutta ei varmuudella suurta yleisömäärää kerääviä formulan aika-ajoja kuin muutaman kierroksen verran.

Maikkarin touhuilu näissä formula-asioissa alkaa jo muisttuttaa farssia, ensin luvataan, sitten perutaan ja sitten muutellaan jo sovittuja ohjelma-aikoja joidenkin typerien sarjojen uusimisien takia.
 

leipurihiiva

puunaama
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
1190
Sijainti
viiskulmasta olariin
McMike sanoi:
Eipä tunnu maikkarilla juurikaan katsojia arvostettavan.
On kyllä varaa näyttää jotain salkkareiden uusintoja tuntitolkulla, siis vanhoja jaksoja, viikonloppuisin mutta ei varmuudella suurta yleisömäärää kerääviä formulan aika-ajoja kuin muutaman kierroksen verran.
ihan arvauksena voisi heittää, että salkkareiden uusinnoilla on enemmän katsojia kuin aika-ajojen ensimmäisellä kierroksella. vapaista harjoituksista puhumattakaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kruisailu ollut niiiin turhan näköistä, että ei harmita yhtään jos ensimmäistä aika-ajo jaksoa ei näekään.
 

Finn75

Well-known member
Liittynyt
12.12.2001
Viestit
620
Sijainti
Jyväskylä
kouvotsvoni sanoi:
Kruisailu ollut niiiin turhan näköistä, että ei harmita yhtään jos ensimmäistä aika-ajo jaksoa ei näekään.
True. Vaikka onkin + niin enpä jaksa kiinnostua ekoista varveista.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Matxi sanoi:
Käsi ylös kaikki ne joita OIKEASTI haittaa että Maikkari ei näytä sitä ensimmäistä kierrosta jolloin vaan testataan että auto toimii. Ei ainakaan minua.

_o_
Ihan hyvä vaan että tietää suoraan koska aika-ajot alkaa :thumbup:

Ei vois vähempää kiinostaa katsoa kun ne ekalla tunnilla varmistavat vain mukanaolonsa :thumbdown
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Jacques sanoi:
Hankkikaa se + palvelu! :tongue:
Observer sanoi:
Kauden puoliväliin mennessä kaduttaa sinuakin! :tongue:
Vaikka omistankin jo + palvelun nii mun iskä ja myös minä voisi luulla että puolivälissä saisi se 58€ puolittua :dunno:
 

Saukki

Well-known member
Liittynyt
13.1.2004
Viestit
101
Jacques sanoi:
Hankkikaa se + palvelu! :tongue:
Vois hankkiakki mutta kun tännepäin Suomea et sellasta saa sitten vaikka menisit 100 kilometriä suuntaan kuin suuntaan.
 

McMike

Guest
Minä en aio hankkia maikkarin + pakettia vaikka koko kisat siirtyisivät sinne, niinkuin näyttää pikkuhiljaa käyvän.

On törkeää katsojien aliarvioimista ja rahastusta tuo maikkarin touhuilu näissä formula-asioissa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Joni15 sanoi:
Mutta F1+ palvelus saat näkymään myös 3.5h harjotuksia jotka on mun mielestä mielenkiintosempia kuin eka aika ajo(ja joskus koko aika ajo:()

Esim oli kiva nähhä Melbournes Ja Malesias spinnejä ja muutamia kolareita ja kanttarin ylityksiä ja ku viel Melbournes Schumi näytti nyrkkiä parille kuskille ku ne törttöili sen edessä :D
[/QUOTE}

Voi taivahan Jumala...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
McMike sanoi:
Minä en aio hankkia maikkarin + pakettia vaikka koko kisat siirtyisivät sinne, niinkuin näyttää pikkuhiljaa käyvän.

On törkeää katsojien aliarvioimista ja rahastusta tuo maikkarin touhuilu näissä formula-asioissa.
juu, sama mieliide mullakin, tosin nyt on ollu 2vkoa jo boksi takuuhuollossa ni ei sitä + palvelua näkis muutenkaan :D
 

AMS82

Well-known member
Liittynyt
13.12.2002
Viestit
1641
Sijainti
Turku
Sääli, että F1 tarjonta tavallisella puolella edelleen kapenee entisestään. Ratkaisu on kuitenkin jossain määrin ymmärrettävä, kun ei suomesta enää ilmeisesti löydy kuin sellaiset 400 000 aktiivista F1:ten seuraajaa, joista valta osa jäittäisi muutenkin ensimmäiset aika-ajot väliin. Täälläkin foorumilla on ties kuinka monta sellaista kirjoittajaa, joita eivät ykköset senkään vertaa kiinnosta että katsoisivat kisat suorana.

Itse en aio digiboxia tässä vaiheessa hankkia ja näin ollen ei tule + paketin hankinta edes kyseeseen. Kokonaisuudessaan siinä olisi jo opiskelijan kannalta liian suuri menoerä. Todennäköisesti kuitenkin seuraan jatkossa myös nämä ensimmäiset aika-ajot f1timingin avulla suorana. Enkä usko olevani kauden puolen välin tienoillakaan suuressa määrin pettynyt siihen, ettei + palvelua ole, kun realiteetit ovat sitä mitä ovat.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ei haittaa minua ollenkaan! Oikeastaan hyvä vaan, maikkari säästi minut haukottelulta!

Sen verran paska tuo aika-ajo on kokonaisuudessaan, että tästä on turha itkeä!
 
Ylös