Meitsipä muisti joskussa ton piin tommosen 130 desimaalin tarkkuudella. Ja hyötyäkin siitä oli aivan pirusti sillä setä antoi 100 markkaa kun luettelin sen sille! :ahem:JayR sanoi:3,14159265358979
Meitsipä muisti joskussa ton piin tommosen 130 desimaalin tarkkuudella. Ja hyötyäkin siitä oli aivan pirusti sillä setä antoi 100 markkaa kun luettelin sen sille! :ahem:JayR sanoi:3,14159265358979
Riittikö muistaa viisi ekaa ja sitten vaan keksiä numbereita vai numero numeroltaVilperi sanoi:Meitsipä muisti joskussa ton piin tommosen 130 desimaalin tarkkuudella. Ja hyötyäkin siitä oli aivan pirusti sillä setä antoi 100 markkaa kun luettelin sen sille! :ahem:
Vilperi sanoi:Ja hyötyäkin siitä oli aivan pirusti sillä setä antoi 100 markkaa kun luettelin sen sille! :ahem:
Kyllä se ihan oikein meni. Mulla oli joskus tekstiviestinä 160 tarkkuudella toi josta sen saatto tarkastaa.J.Heldenview sanoi:Riittikö muistaa viisi ekaa ja sitten vaan keksiä numbereita vai numero numerolta
:doubtful: Oliskohan kyseessä kuitenkin eri setä...K.Yrjola sanoi:Sliipparit kertoo kirjassaan et kun ne oli muksuja niin niiden lähellä asu setä USKOMATONTA SAMALLA KUN KIRJOTIN TÄTÄ TULI ASIAKAS HAKEMAAN VARAAMANSA MOPOTT SHOWN joka anto karkkia kun sille näytti persettä!
11.333vermula sanoi:11.222
Kokeilepa samaa 12 tunnissa.vermula sanoi:11.333
Oho, 111 viestiä 12 päivässä :eek!:
En mä muista noin paljo kirjoittaneeni :doubtful:
Hehe, mäki oon kai kirjoittanu lähes 150 viestiä tällä viikollavermula sanoi:11.333
Korjaan. Tämä on tämän viikon 114. viestini.NotShee sanoi:Hehe, mäki oon kai kirjoittanu lähes 150 viestiä tällä viikolla
11.444vermula sanoi:11.333
Nopee, kun ei tarvinnut "julkisesti" editoida :thumbup:Micael sanoi:8.500
500 viestiä 36 päivässä.
Mä ihemttelinki hetken et miten se tuon toikein teki..Sam sanoi:Nopee, kun ei tarvinnut "julkisesti" editoida :thumbup:
Kuva on väärennös, siitä puuttuu toi Micaelin postaama kuva. :frank:Sam sanoi:Nopee, kun ei tarvinnut "julkisesti" editoida :thumbup:
Niin ja siinä lukee today, eikä yesterday. :nope:Miguel sanoi:Kuvassa on myös toinen väärennös, Micaelin kuvan vasemman alakulman pallero on punainen vaikka toikissa se ei ole sitä. :frank:
*huijaa tietä*AJ sanoi:Teitä on huijattu!