Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Katoa tuulitukka!kouvotsvoni sanoi:*huijaa tietä*
Katoa tuulitukka!kouvotsvoni sanoi:*huijaa tietä*
Kuka muistaa Urho Tulitukan ? Ja mistä yhteydestä ?Formulanomi sanoi:Katoa tuulitukka!
En muistanut. Piti kuuklettaa.Il Tempo Gigante sanoi:Kuka muistaa Urho Tulitukan ? Ja mistä yhteydestä ?
Ma muistin, tuosta tuulitukasta pamahti päähän niinnotta kahvi läikkyi.Formulanomi sanoi:En muistanut. Piti kuuklettaa.
Aivan varmasti olen kyseistä lehteä lukenut. Jippoilemisiin...
Kuva on aito, on nääs nopee tää Snaglt kuvankaappari. :thumbup: Se kun kaappaa jo ennenkuin kuvaa on otettukaan.Miguel sanoi:Kuva on väärennös, siitä puuttuu toi Micaelin postaama kuva. :frank:
Rakensin Jippovälineillä Urhon ansakoneen. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kuka muistaa Urho Tulitukan ? Ja mistä yhteydestä ?
Mä muistan niistä rakentelemisesta sen, että yleensä ne epäonnistui.Miguel sanoi:Rakensin Jippovälineillä Urhon ansakoneen. :ahem:
Formulanomi sanoi:Mä muistan niistä rakentelemisesta sen, että yleensä ne epäonnistui.
Luuveitsi kovassa käytössä.Il Tempo Gigante sanoi:Kuka muistaa Urho Tulitukan ? Ja mistä yhteydestä ?
11.555vermula sanoi:11.444
Oho, 111 viestiä 15 päivässä :doubtful:
Sinun nikkisi voisi lakkauttaa :mad_old:Formulanomi sanoi:Lukuja on liikaa. Lakkautetaan! :mad_old:
Onnea 20000:sta viestistä. Huima saavutus :thumbup:Sam sanoi:Näin ne kuvat laitetaan :doubtful: