Mä muistan. Ne on kaikki OIKEASSA JÄRJESTYKSESSÄ tietysti.VJR sanoi:No ku täällä mainostetaan noita enkkoja, niin itsehän osaan piin desimaalit äärettömyytteen asti. En vain muista, missä järjestyksessä ne on.
Mä muistan. Ne on kaikki OIKEASSA JÄRJESTYKSESSÄ tietysti.VJR sanoi:No ku täällä mainostetaan noita enkkoja, niin itsehän osaan piin desimaalit äärettömyytteen asti. En vain muista, missä järjestyksessä ne on.
Tuo 9999 -viesti oli 9999. postaukseni tälle forumille ja 10.000 menkin sitten rikki "tonnit paukkuu" otsikon alla.Sam sanoi:Pieleen mennyt kaappaus
Olisit ottanut tuplakaappauksenMicael sanoi:Tuo 9999 -viesti oli 9999. postaukseni tälle forumille ja 10.000 menkin sitten rikki "tonnit paukkuu" otsikon alla.
Niin. Joillekihan maksetaan täällä roikkumisesta.Sam sanoi:Olisit ottanut tuplakaappauksen
Amatööri
Yksitellen saa enämpi postauskertoja.Sam sanoi:Olisit ottanut tuplakaappauksen
Amatööri
:thumbup:AJ sanoi:Niin. Joillekihan maksetaan täällä roikkumisesta.
Tuliko tämän kuun palkka ajallaan?AJ sanoi:Niin. Joillekihan maksetaan täällä roikkumisesta.
Entä jos istuu?AJ sanoi:Niin. Joillekihan maksetaan täällä roikkumisesta.
Ei, ehdottomasti pitää roikkua. Istujille ei makseta mitään.kouvotsvoni sanoi:Entä jos istuu?
Gimme five!Vellu sanoi:Neloset.
Mä luulen, että AJ:lta tai OoPee:ltä saat nopeemmin vitoset.kouvotsvoni sanoi:Gimme five!
Ööh, ei sittenkään mitään...Vellu sanoi::mad_old: senkin saattanisti!
Satanistit on nössöjä.Vellu sanoi:Ööh, ei sittenkään mitään...
Mähän sanoin, että mulla oli näyttö käännettynä ylösalaisin... :mad_old:Captain Howdy sanoi:Sullon Vellu hei toi kuva tossa väärinpäin. Aatteleppa jos se kuva olis vaikka hämähäkistä. Mieti nyt.