Multiversumi ja kosmos - keskustelua tähtitieteestä ja avarustekniikasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jestas, kohta Antsa vetää tuollakin nikillä viestimäärässä ohi. Ja olen omaanikin viestimäärääni kauhistellut.
Tervetuloa Antsa Rieppo -forumille. Ja tervemenoa, sitten kun se kierroksella ohitus tapahtuu.

Jestas, kohta Antsa vetää tuollakin nikillä viestimäärässä ohi. Ja olen omaanikin viestimäärääni kauhistellut.
Tervetuloa Antsa Rieppo -forumille. Ja tervemenoa, sitten kun se kierroksella ohitus tapahtuu.

Melkoista multiversumia ja kosmosta vallan!

:D

Kyllä. F1-forumikin toimisi kirjepostilla. Tulisipahan punnittua tarkemmin mitä sanoo, eikä viitsisi sortua jonninjoutavuuksiin, kuten djdödkfy dkdud KDLDIEDI!

Antsa Riepolle tuollainen kirjepostilla toimiva F1-forum tulisi kyllä kalliiksi, koska hänellä menisi pelkästään postimerkkeihin 50 euroa päivässä ja siihen päälle tulisi vielä postikortteihin menevä raha.

Antsa Riepolle tuollainen kirjepostilla toimiva F1-forum tulisi kyllä kalliiksi, koska hänellä menisi pelkästään postimerkkeihin 50 euroa päivässä ja siihen päälle tulisi vielä postikortteihin menevä raha.

Raha ei ole ongelma harrastuksissa. Olenhan savuton ja lähes tipaton.