Munacu MÖÖTTE - Helsingissä - 24.5.2014 klo 14:00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko Copter tulossa mainostamaan Areenaa? Onko opetuslapset mukana peesaamassa?

Mun mielestä copter on tervetullut, mutta vois melkein sopia paikan poken kanssa, että jos joku mainitsee Areenan sanallakaan möötessä (hyvässä tai pahassa) niin lentää ko. kuppilasta vielä kauemmas kuin Joni juomarepun takia.

Mun mielestä copter on tervetullut, mutta vois melkein sopia paikan poken kanssa, että jos joku mainitsee Areenan sanallakaan möötessä (hyvässä tai pahassa) niin lentää ko. kuppilasta vielä kauemmas kuin Joni juomarepun takia.

Karting on yleensä ollut myös kiellettyjen sanojen listalla. Paitsi silloin, jos Pyryf on paikalla.

Täytyypä toivoa, että sinne osuu muutama kakkosdivarin lätkäpakki samaan aikaan, joilla kesälomat alkaneet hyvin aikaisin.

Lisää Iltalehdessä..

jos joku mainitsee Areenan sanallakaan möötessä (hyvässä tai pahassa) niin lentää ko. kuppilasta vielä kauemmas kuin Joni juomarepun takia.

Entäs toi Ukrainan tilanne? Saako siitä puhua?

No siis. Kun tämmönen joukko näin sosiaalisesti kyvyttömiä ihmisiä kokoontuu samaan paikkaan ni ei siinä erikseen tarvitse sopia kiellettyjä puheenaiheita. Turvat tukossa istutaan ja tuijotetaan tuopin pohjaa. Jossain kohtaa joku saattaa ölähtää, että aika huono tuo tän kauden Ferrari. Yks murahtaa että joo ja muut painaa katseen lattiaan häpeissään välttääkseen katsekontaktia kanssaeläjään. Puoliltaöin himaan ja lähtiessä sanotaan hauskaa oli, otetaan uusiks.

Pääkeskustelijat eivät ole tulossa paikalle ;)
Mistäs tiedät? Itse ainakin olen menossa paikalle.

Toivottavasti tmoikkarikin tulee, niin voidaan puhua vaikkapa vitusta ja balkanista. Jos ei ugrainasta saa keskustella.

copterin kanssa puhutaan tietenkin ihan muusta. Vaikkapa hyvästä ilmasta ja keppanasta.

Mistäs tiedät? Itse ainakin olen menossa paikalle.

Toivottavasti tmoikkarikin tulee, niin voidaan puhua vaikkapa vitusta ja balkanista. Jos ei ugrainasta saa keskustella.

copterin kanssa puhutaan tietenkin ihan muusta. Vaikkapa hyvästä ilmasta ja keppanasta.

Ja mitä SÄ muka tiedät tuosta? ;)