Munacu MÖÖTTE - Helsingissä - 24.5.2014 klo 14:00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Areenalaisille... Tosin tietäen ne niin ainoastaan rockstar95 on sen arvoinen sieltä. Tollasia mukavia nimimerkkejä kaipaan enemmänkin myös tänne ;P Katsoo jos saisin yllätysvieraan möötteen nimeltä Renee! Jos ei niin enköhä mä jotain keksi.

No mutta kappas, mähän olen rekisteröitynyt myös Areenalle. Ja mitä olen itseäni tässä seuraillut, niin olen lisäksi aivan helvetin mukava jätkä! Ja muutenkin.

Mä olen muuten kaikissa osallistumissani F1-Forumin mööteissä ollut ensimmäisenä mööttepaikalla, joten senkin suhteen näyttää lupaavalta.

Pitäisköhän seuraava möötte järjestää jonkun kauppakeskuksen invavessassa?

Edelleenkin huvittaisi, mutta tuo aikataulutus... Matkatako 6 tuntia ravintolavaunussa ollakseen 4 tuntia baarijakkaralla ja sitten 6 tuntia ravintolavaunussa takaisin.:o Ei jotenkin kuulosta järkevälle.

Edelleenkin huvittaisi, mutta tuo aikataulutus... Matkatako 6 tuntia ravintolavaunussa ollakseen 4 tuntia baarijakkaralla ja sitten 6 tuntia ravintolavaunussa takaisin.:o Ei jotenkin kuulosta järkevälle.

Ois tollaisia halpishostelleja tuolla noin, jos ei haittaa nukkua samassa huoneessa jonkun toisen urvon kanssa.

Miks vaan 4 tuntia? Eikö junia mee myähempään?