Areenalaisille... Tosin tietäen ne niin ainoastaan rockstar95 on sen arvoinen sieltä. Tollasia mukavia nimimerkkejä kaipaan enemmänkin myös tänne ;P Katsoo jos saisin yllätysvieraan möötteen nimeltä Renee! Jos ei niin enköhä mä jotain keksi.
Mä olen muuten kaikissa osallistumissani F1-Forumin mööteissä ollut ensimmäisenä mööttepaikalla, joten senkin suhteen näyttää lupaavalta.
Jonilla on sama juttu. Tosin hän on ollut samalla myös viimeisenä.
Kävipä nyt saatana niin yllättävästi etten pääse.
Kävipä nyt saatana niin yllättävästi etten pääse.
Eikös Sportti ole s-etujen tyyssija, joten PuPolla lie yksi syy lisää pysyä kaukana.
Pitäisköhän seuraava möötte järjestää jonkun kauppakeskuksen invavessassa?
Pitäisköhän seuraava möötte järjestää jonkun kauppakeskuksen invavessassa?
Edelleenkin huvittaisi, mutta tuo aikataulutus... Matkatako 6 tuntia ravintolavaunussa ollakseen 4 tuntia baarijakkaralla ja sitten 6 tuntia ravintolavaunussa takaisin.Ei jotenkin kuulosta järkevälle.
Jos vaihdetaan mööttepaikka Nurmekseen, niin sitten voisi kysyä päinvastaista:ahem:Miks kouho ei aja fillarilla lailla Jaqqun möötteen?
Edelleenkin huvittaisi, mutta tuo aikataulutus... Matkatako 6 tuntia ravintolavaunussa ollakseen 4 tuntia baarijakkaralla ja sitten 6 tuntia ravintolavaunussa takaisin.Ei jotenkin kuulosta järkevälle.
Eihän noita. Taidan yötä jäädä Hotel Lusikkaan.Miks vaan 4 tuntia? Eikö junia mee myähempään?