Muoti-ilmiö: Ylisuuret aurinkolasit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ylisuuret aurinkolasit, tykkäätkö vaiko etkö?

• Äänestäjiä yhteensä
    51
145_4589.jpg

Joo joskus... V. 2006 koitin Faijan "vanhoja" laseja ja niistä tuli vaan keke-look mieleen! :wink:

Viimeksi muokattu:
145_4589.jpg

Joo joskus... V. 2006 koitin Faijan laseja ja niistä tuli vaan keke-look mieleen! :wink:

Jopa onkin kekemäistä maailmanmiestä tossa kuvassa. Tsiisus!

Ja ostaisinko ton näköiseltä mieheltä käytetyn auton? Ostaisin ilman muuta jos olis tarvista vuoden kaheksankaks korollalle.

Ylisuuret aurinkolasit on yhtä tyylikkäät kuin kiilakorot :yuck::yuck::yuck: En ikinä käyttäisi kumpiakaan.

Rumia kuin mikäkin. Tosin olin uskossa että pahin villitys ohi jo?

Ihan sama, vaikka jollain olisi saavin kokoiset aurinkolasit. Itse en pahemmin edes käytä aurinkolaseja, kun niitä joutuu vekslaamaan silmälasien kanssa alvariinsa.

Toisille sopii, toisille ei. Kantaja kantaa lasinsa. Toiset ei pysty kantamaan minkäänlaisia näyttämättä klovneilta, toisille voi lyödä teeveeruudut nenälle ja hyvältä näyttää ja flaksipajan ovi käy.

En tykkää. En vielä kertaakaan ole nähnyt, että jonkun päässä tuo malli näyttäisi hyvältä.

En tiedä minkä kokoisista Domppe puhuu ylisuurina, mutta eikö kuitenkin esim. Jonin kuvassa lasit ole selkeesti parasta antia?

En tiedä minkä kokoisista Domppe puhuu ylisuurina, mutta eikö kuitenkin esim. Jonin kuvassa lasit ole selkeesti parasta antia?
Jonin kuvassa on ns. normaalikokoiset tai normaalikokojen suuremmasta päästä.

Tossa esimerkki yksistä ylisuurista:
42-16852074.jpg

Jonin kuvassa on ns. normaalikokoiset tai normaalikokojen suuremmasta päästä.

Tossa esimerkki yksistä ylisuurista:
42-16852074.jpg

Kyllä mulle toikin kelpaa. Kohta tulee varmaan Joni isänsä normaalikokoisilla tiimariplekseillä ja sanoo, ettei panis, koska on niin törkeet lasit mimmillä.