Muoti-ilmiö: Ylisuuret aurinkolasit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ylisuuret aurinkolasit, tykkäätkö vaiko etkö?

• Äänestäjiä yhteensä
    51
Tykkäätkö vaiko etkö? Mitä fiiliksiä aiheuttaa?

Mä vastasin sillä mentaliteetilla, että ripustaisinko ko. paistinpannunkannet omaan fasadiini. En ripustaisi.
Muiden pärstässä en katso lättyjä pahalla. Kukin painaa vastatuuleen ne varusteet pärställään jotka näkökenttäänsä valkkaa.

Nuan ylipäätään mulla on ollut aurinkolasit naamalla viimeksi yli 10 vuotta sitten.

Micaelin naapurille terveiset, että jos näyttää keskaria, tulee se tehdä kunnolla, eikä sinnepäin. Sormi suorana ja adjutantit kunnolla näkyvissä. Oikea kunnon fingeri on ryhdikkäästi ja jämäkästi esitetty kannanotto, eikä moinen löysäily.

Oon tosissani.

Kyllä mulle toikin kelpaa. Kohta tulee varmaan Joni isänsä normaalikokoisilla tiimariplekseillä ja sanoo, ettei panis, koska on niin törkeet lasit mimmillä.

Vittuako ne arskat panemiseen vaikuttaa. Totta helvetissä tuota panis, mutta naurettavan näköset reipänit sillä siitä huolimatta on.

Riippuu kantajasta. Harvoille sopii. Vaan ne, joille oikeasti käyvät... uuh ja aah ja jotain muita äännähdyksiä vielä. Ja eräitä tekojakin mielellään.

...jos ennen ääntelyä ehtii.

Suihinottosilmälasit; normaali suoja:
42-16852074.jpg
[/QUOTE]

Suihinottosilmälasit + erikoissuoja:
glass-h-2.jpg
[/QUOTE]

Suihinottosilmälasit + takana seisovien suoja:
Näytä liitetiedosto 9437

Suihinotolta suojaavat silmälasit:
145_4589.jpg

Riippuu vähän siitä mikä on 'ylisuuri', millanen malli ja kenen naamalla on. Tietyin ehdoin on ihan hot.

Tykkään isomman mallisistakin. Tuli mieleen Tom Ford.

Ylisuuret aurinkolasit on yhtä tyylikkäät kuin kiilakorot :yuck::yuck::yuck: En ikinä käyttäisi kumpiakaan.
Musta taas isot lasit, kunnon Palm Beach-kiilat ja rantsuvetimet on mitä viehkoin yhdistelmä.