Musapolli: Justin Bieber vai Pink Floyd?

Pidän enemmän...


  • Äänestäjiä yhteensä
    26

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Alle on linkitetty otsikon artistilta ja yhtyeeltä kummaltakin kaksi kappaletta. Kumman biisit ovat parempia? Polliin vastatakseen täytyy kuunnella alle linkitetyt biisit.
Justin Bieber - Baby
Boyfriend
Pink Floyd - Money
Time

Innoituksen tähän polliin sain, kun luin eräältä sivulta, että Justin Bieberin Baby ja Boyfriend ovat parempia kuin Dark Side of the Moon. Kyseessä ei ollut mikään teinityttöjen palsta, vaan musiikkiin keskittyvä sivu.
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Justin Bieber ei ole muusikko. Poika on tuote ja tämä on naurettavin polli jonka olen täällä nähnyt. Vittu mitä paskaa tosiaan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Ainakaan mun ei tässä tapauksessa täydy kuunnella yhtään mitään vastatakseni.
Tässä menään samalla luottamuksella kuin foorumin visoissa. Että jos haluaa jompaa kumpaa äänestää, niin tietää sitten ainakin mitä äänestää ja mitä ei.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Yhtä hyvin vois kysyä että otatko mieluummin pildeä Jessica Albalta vai turpaan Mike Tysonilta.

Oisis nyt pollannu Piiperöä vastaan vaikka Ropinia niin olis vaihtoehdot edes samassa galaksissa..
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Bieber ei ole mun pala kakkua - en taida olla kohderyhmää tai jotain vaikka varmasti lahjakas poika onkin. Meni siis Floydin klassikkorokille tämä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oliko nämä niitä, kategoriassa "tekotaiteellista paskaa" ?
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Vaikea sanoa. Pink Floyd olisi voinut kuullostaa tosi hyvältä, mikäli olisi saanut Robinin lämppäriksi.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Vastakkain ovat artisti jonka musiikkia kuuntelevat vain kirkuvat teinitytöt ja legendaarinen rockbändi jota kuuntelevat aikuiset, joten tämän pollin tulos on päivänselvä, koska tällä foorumilla ei kirkuvia teinityttöjä ole.

Tämä kysymys on kuin kysyisi, että syötkö mieluummin ongelmajätettä vai herkullisen pihvin.

Toivottavasti tämä ketju ei aiheuta sitä, että kiukkuiset Justin Bieberin fanit tekevät tänne joukkorynnäkön, koska se saattaisi muuttaa tämän foorumin Justin Bieberin fanisivustoksi ja se olisi tämän foorumin loppu.

Vastaus itse kysymykseen on Pink Floyd.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Helppo.

En ole tästä Floidin Pinkistä kuullutkaan... Joku Idols-tähti varmaankin? Voi vittu.

Bieber on mies, taiteilija ja suuri tulkitsija.
 
Ylös