Ihan hyvin.Miten se euro assossioidaan?
Pahoittelen. En ymmärrä elektronisesta musiikista, enkä maalaisista mitään. Oletko ulko- vai sisämaalainen?Järkyttävän vaikea visa tällaiselle pääasiassa elektroniseen mucicciin suuntautuneelle maalaiselle.
Olen.Pahoittelen. En ymmärrä elektronisesta musiikista, enkä maalaisista mitään. Oletko ulko- vai sisämaalainen?
VITTU EI TOI OLE MIKÄÄN SANAMUUNNOS VAAN ANAGRAMMI. HELVETTI!Mäkimes-Jannen suksi on Happosen ski ja siis sanamuunnoksena Seppo Hanski. AIVAN KUNINKAALLINEN VIHJE!
VITTU EI TOI OLE MIKÄÄN SANAMUUNNOS VAAN ANAGRAMMI. HELVETTI!
PASKA VIHJE!
en olis kyllä tiennyt siltikään.
Mutta vihje oli toisin päin Happosen Ski = Skipposen HaaSeppo Hanski = Happo Senski
On se.
Kyllä. Vihje olisi pitänyt kuulua "Sanamuuntamalla esittäjän saatat löytää mäkimies-Jannen suksen", eikä toisinpäin. Olette voittanut internetin, mutta hävinnyt musiikillisen pikakyssärin.Mutta vihje oli toisin päin Happosen Ski = Skipposen Haa
Kyllä. Vihje olisi pitänyt kuulua "Sanamuuntamalla esittäjän saatat löytää mäkimies-Jannen suksen", eikä toisinpäin. Olette voittanut internetin, mutta hävinnyt musiikillisen pikakyssärin.
Vihje oli KUNINKAALLINEN. Kaikki kuninkaallinen on aina vähän vituilleen vinksahtanutta.
Toi on kyllä "vähän" nolo sanoa sitten kun tulee sun vuoro kertoa missä olit. Juhlallinen tilaisuus menee päin persettä. Sun vuoksi!Mä olin kakalla.