Musikkiaiheinen hassutteluvisa

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Nyt on kaikilla kivaa. Ei haukuta. Mina arvuutan ja muut pitavat nettikivaa. Eli hyrailen biisia ja annan vihjeen. Esimerkikisi Smoke On The Water on DAD-DAD-DAAAA DAD-DAD-DA-DAA. Ja vinkkina vihje: 70-luvun hitti.

Itse asiassa vitut. Pelatkaa itse saatana. Juuri tallaisten toikkien takia netti on perseesta. Just sellaista "miksi kadet aina palaa kun koittaa onko pasta kypsaa"-meininkia.

Kyllapas taas vituttaa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Bolanin Jeepster? Eiku se on DAD-DAD-DAD DAA-DAA-DAA DAD-DAD-DAD DAA-DAA-DAA. Smoke on the water? DAD-DAD-DAA DAD-DAD-DA-DAA. Joo.
 

Örfil

Guest
Timolla on sama kuin mulla: ei voita koskaan kilpailuja ja sekös vituttaa :(
Täällä on hyviä tietovisailijoita monelta alalta ja tappio on aina selviö.

Nyt Timbe - face the truth - naamaa totuus!
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Timolla on sama kuin mulla: ei voita koskaan kilpailuja ja sekös vituttaa :(
Täällä on hyviä tietovisailijoita monelta alalta ja tappio on aina selviö.

Nyt Timbe - face the truth - naamaa totuus!
Tahan asiaan saataisiin nopeasti selvyys.

Pyorea poyta, Trivial Pursuit (vanha Genus-versio missa ei ole salkkarikysymyksia) ja turnaus. Ei mitaan nettipaskaa.
 

Örfil

Guest
Tahan asiaan saataisiin nopeasti selvyys.

Pyorea poyta, Trivial Pursuit (vanha Genus-versio missa ei ole salkkarikysymyksia) ja turnaus. Ei mitaan nettipaskaa.
Heitetäänkö vielä lerssit ilman vemputusta pöytään?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tai no älä kerro, emmä jaksa kuunnella niitä kaikkia kuiteskaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
No sininen vois olla Ylihärmä. Vaaleanpunainen...ööö...Barbra Streisand? Ruskeaa ja keltaista en tiedä mutta vihreä on 4 ja oranssi Erkki Junkkarinen.

Mitä voitin?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24222
Sijainti
lappeen Ranta
Diu diu diu diu diu diu diu. Diu diu diu diu diu diu diu. 70-luvulla tehdyn kauhuleffan tunnusmelodia, jonka mukaan voi vetää myös yhden virren.

Sen verran annan heti lisävihjettä, että tää ei ole se Diu diu di diu diu diu diu -soundtracki, joka kaikilla kuiteski tulee ensimmäisenä 70-luvun kauhuelokuvista mieleen. Aika lailla tuntemattomampi on tämä nyt haettu kappale ja elokuva myös.

Se tulkoon vielä mainituksi, että kummatkin edellä mainituista kappaleista löytyvät hyllystäni cd-formaatissa.
 

Örfil

Guest
Se tulkoon vielä mainituksi, että kummatkin edellä mainituista kappaleista löytyvät hyllystäni cd-formaatissa.
Huono vihje, sillä sun levyhyllystä löytyy kaikki maailman levytetty musa ;)

Olisko joku The Jaw's musa?
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Diu diu diu diu diu diu diu. Diu diu diu diu diu diu diu. 70-luvulla tehdyn kauhuleffan tunnusmelodia, jonka mukaan voi vetää myös yhden virren.

Sen verran annan heti lisävihjettä, että tää ei ole se Diu diu di diu diu diu diu -soundtracki, joka kaikilla kuiteski tulee ensimmäisenä 70-luvun kauhuelokuvista mieleen. Aika lailla tuntemattomampi on tämä nyt haettu kappale ja elokuva myös.

Se tulkoon vielä mainituksi, että kummatkin edellä mainituista kappaleista löytyvät hyllystäni cd-formaatissa.
Helppo. John Carpenterin kamaa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24222
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ole sumu, leuat eikä puusepän ohjaus. Onomatopoeettisesti olisi ehkä oikeampaa käyttää diun tilalla laata tuossa tivaamassani melodiassa. Olen muuten joskus postannut juutuuppilinkin tuohon kappaleeseen, muistaakseni.
 
Ylös