Nauroin ääneen kun katsoin tuon. Eki on Eki!jaska sanoi:MotorFoorumissa taas loistetaan. Mustakiikari kertoo, että moottorin osuus on ~50% nykyautosta. Illien väitti vastaan, mutta onneksi Erkki tietää paremmin.
Tulipa itsekin naurettua tuolle jutulle.Aeuk sanoi:Jäi muuten mieleen tuosta Monacon GP:stä, kun lopussa Saari kiljui ihan paniikissa (kerta toisensa jälkeen) että "missä on Webber?! missä, missä on Webber!?!" ... Salo sanoi heti jo siinä kun mesoaminen alkoi, että "tuossahan se tuli maaliin", vaan Saari ei kiljumiseltaan sitä kuullut, piti Salon ihan korottaa ääntä uudestaan sanoessaan (miltei huutaa), ennen kuin Saari tajusi asian ...
No eihän se nyt millään voi yhtä hyvä asiantuntija olla kuin me. Sehän on vanha seniili ukko. Vaikka se on paikan päällä nähnyt satoja kilpailuja, ei sillä ole läheskään sellaista silmää näille jutuille kuin meillä.mh_84 sanoi:Eikö se tuolla kokemuksella vielä tiedä miltä näyttää kun perä lähtee irti.
Jos ois ne kuuluisat ripustukset kestäneet kierroksen enemmän niin kyllä sieltä ois tullu kaikki maholliset lisänimet...Aeuk sanoi:On sentään jotain hyvääkin palautetta: Plussaa siitä, että nyt ei kuulunut Saarelta niitä typeriä "keisari / hallintopäällikkö" yms ilmauksia, eikä edes sitä "Matiasta" ...
Totta. :thumbup:Törni sanoi:No eihän se nyt millään voi yhtä hyvä asiantuntija olla kuin me. Sehän on vanha seniili ukko. Vaikka se on paikan päällä nähnyt satoja kilpailuja, ei sillä ole läheskään sellaista silmää näille jutuille kuin meillä.
No se voi kyllä olla totta, juu ... samoin kuin se, että jos Schumi olisi tehnyt "ne taikatemppunsa" (huoh, siinäkin yksi juttu jota siellä selostuskopissa aina pitää hokea) niin varmasti olisi alkanut tulemaan vaikka mitä nimikkeitä sinnekin Schumin suunnalle.Jone sanoi:Jos ois ne kuuluisat ripustukset kestäneet kierroksen enemmän niin kyllä sieltä ois tullu kaikki maholliset lisänimet...