Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Tiedoksi.Työkaveri oli leiponut mustikkapiirakkaa, toi meillekin tänään. Hyvää oli. :ahem:
Se oli jäätelöä.
Tiedoksi.Työkaveri oli leiponut mustikkapiirakkaa, toi meillekin tänään. Hyvää oli. :ahem:
Ei se ollut Aino-mustikkapiirakkaa vaan itsetehtyä.Tiedoksi.
Se oli jäätelöä.
Ettei vaan ollu jätskiä?Juuri äsken tuli pala otettu mustikkapiirakkaa, hyvää on.
Sitä ennen otin ylijäämämustikoitten kanssa jäätelöä. Kumpi nyt olikaan mustikkapiirakkaa ja kumpi mustikkajäätelöä?Ettei vaan ollu jätskiä?
Tuo oli ainankin hyvää.Tänään tuli hankittua kahtakin erilaista piirakkaa lähimarketista:
Raportoin makuelämyksestä kun olen lapioinut tuotteita leipäläpeeni.
Joo, aika saatanan imelää.:yuck:en kyl voi olla samaa mieltä...
No itehän joisit vaikka mitä litkua, jos lukee vaan olut.No Pietari nyt tykkäsi jätejauhelihamössö "pikkukoivistakin".
No Pietari nyt tykkäsi jätejauhelihamössö "pikkukoivistakin".
Jätkät heittelee totuuksia täällä toisistaan.No itehän joisit vaikka mitä litkua, jos lukee vaan olut.
No pitihän se kostox heittää.Jätkät heittelee totuuksia täällä toisistaan.
No testimielessä:frank: Kertaakaan ei tähän päivään mennessä ole ollut jotain muuta kuin olutta, ei siis harhaanjohtavia nimityksiä tullut vastaanNo itehän joisit vaikka mitä litkua, jos lukee vaan olut.
Toi mustikkapiirakkajäätelö on kyllä hyvää. :ahem:Tänään tuli hankittua kahtakin erilaista piirakkaa lähimarketista:
Raportoin makuelämyksestä kun olen lapioinut tuotteita leipäläpeeni.
Ja toi oli aika paha! ... tai oikeestaan Näytä liitetiedosto 9890No itehän joisit vaikka mitä litkua, jos lukee vaan olut.
Aika myöhässä varmaan, mutta; Eikös varotuskellot alkanut soimaan kun dyykkailit tätä pakettia sieltä Eskimo-puikkojen, Kingiksien ja Jätti-tuuttien välistä? Varsinkaan ton lodjun kyljessä ei varmasti ole mainittu että tämä on jädeä?:thumbup:Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, pakastettua mustikkapiirakkaa?