Mustikkapiirakka?

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Jonkki sanoi:
Ostin alkosta Leijonan, kaupasta 12 karhua ja vielä yhden Lionin. Kyllä oli kotona pettymys suuri kun huomasin mitä oli tullut ostettua eläinten sijaan. Viinaa, kaljaa ja suklaapatukan. :(.
:D On se kauhiaa, kuinka ihmisiä huijataan synnyttämällä vääriä mielikuvia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
:D On se kauhiaa, kuinka ihmisiä huijataan synnyttämällä vääriä mielikuvia.
Tuli mieleen Kokoomus ja niiden vaalilupaukset.

Nyt kun Jyrki Kataiselta, tuolta Siilinjärven sheriffiltä, joka varastaa köyhiltä ja antaa rikkaille, kysyy miten tuon lupauksen kanssa käy, niin pitää kysyjää törkeänä populistina.:rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Tuli mieleen Kokoomus ja niiden vaalilupaukset.

Nyt kun Jyrki Kataiselta, tuolta Siilinjärven sheriffiltä, joka varastaa köyhiltä ja antaa rikkaille, kysyy miten tuon lupauksen kanssa käy, niin pitää kysyjää törkeänä populistina.:rolleyes:
Kahvia nautitaan mustikkapiirakan kanssa. Siinä(kin) perustelu oheiselle kuvalle tässä toikissa.

 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Aino piirikkaa se Väinämöinenkin jahtasi...

 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Aino-sarjan jäätelöitä on tullut ostettua sen verran, että tiesin tuon ostaessani sen sisältävän jäätelöä. Jos olisin ostanut tuon ensimmäisenä siinä sarjassa, niin olisi joutunut tutkimaan sitä tarkemmin.

Aluksi kuvittelin, että täällä keskustellaan jostain mustikkapiirakan kuorrutuksesta tmv., mutta hiukkasen hämmästyin, että tämmöisestä on räjähtänyt 10 sivun jarna. :thumbfh:

Tai en oikeestaan. :eek:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Kävin äsken kaupassa ja tietenkin ostin Aino Mustikkapiirakka -tuotteen.

Sanotaan nyt sillä lailla, että hieman ihmettelen, että joku voi luulla tuota joksikin muuksi kuin jäätelöksi. Sen verran hyvin pakkauksen läpi näkee tuotetta. Sama koskee sitä aiemmin mainittua ja kutakuinkin heti toikin alustuksesta mieleen tullutta Wilhelm(?) grillipihviä, josta kyllä itseasiassa näki myös pakkauksen kansikuvasta, millainen "pihvi" on kyseessä.

Runar väittää molemmilla kerroilla menneensä halpaan harhaanjohtavasta tuotenimestä johtuen, mutta en voi mitään sille mielikuvalle, että oikeasti hän on tasan tarkkaan tiennyt tuotetta ostaessaan, mitä pakkaus sisältää. En väitä Runaria valehtelijaksi ja varmastihan hän on vain ja ainoastaan totta puhunut, mutta pakostakin mieleni perukoilla on tunne "hieman" vääristellystä totuudesta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Kävin äsken kaupassa ja tietenkin ostin Aino Mustikkapiirakka -tuotteen.

Sanotaan nyt sillä lailla, että hieman ihmettelen, että joku voi luulla tuota joksikin muuksi kuin jäätelöksi. Sen verran hyvin pakkauksen läpi näkee tuotetta. Sama koskee sitä aiemmin mainittua ja kutakuinkin heti toikin alustuksesta mieleen tullutta Wilhelm(?) grillipihviä, josta kyllä itseasiassa näki myös pakkauksen kansikuvasta, millainen "pihvi" on kyseessä.

Runar väittää molemmilla kerroilla menneensä halpaan harhaanjohtavasta tuotenimestä johtuen, mutta en voi mitään sille mielikuvalle, että oikeasti hän on tasan tarkkaan tiennyt tuotetta ostaessaan, mitä pakkaus sisältää. En väitä Runaria valehtelijaksi ja varmastihan hän on vain ja ainoastaan totta puhunut, mutta pakostakin mieleni perukoilla on tunne "hieman" vääristellystä totuudesta.

Acelta yksi "jarnjarn...jäkätijäkäti"-postaus tähän toikkiin lisää.
Toikin aloitushan ei kuulunut että "Keksi Runarille mitä omituisempia motiiveja ostaa Aino mustikkapiirakkaa ja nimittele häntä vaikkapa idiootiksi kun on mennyt luulemaan, että tuotteella olisi jotain tekemistä mustikkapiirakan kanssa" vaan: "Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, pakastettua mustikkapiirakkaa?"
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Acelta yksi "jarnjarn...jäkätijäkäti"-postaus tähän toikkiin lisää.
Toikin aloitushan ei kuulunut että "Keksi Runarille mitä omituisempia motiiveja ostaa Aino mustikkapiirakkaa ja nimittele häntä vaikkapa idiootiksi kun on mennyt luulemaan, että tuotteella olisi jotain tekemistä mustikkapiirakan kanssa" vaan: "Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, pakastettua mustikkapiirakkaa?"
Jäätelöä, suljetaan ja arkistoidaan
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Itse asiassa mä ihmettelen miksi Runar ja Kyllikki menee kauppaan ostamaan mustikkapiirakkaa tai jäätelöä. Tekisi ihan itse kotona.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Itse asiassa mä ihmettelen miksi Runar ja Kyllikki menee kauppaan ostamaan mustikkapiirakkaa tai jäätelöä. Tekisi ihan itse kotona.
No sillä oli niin kiire katsos jottei ehtinyt tehdä ja kaupassakin vielä oli niin kiire vielä, että osti jäätelöä, vaikka piti ostaa mustikkapiirakkaa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
No sillä oli niin kiire katsos jottei ehtinyt tehdä ja kaupassakin vielä oli niin kiire vielä, että osti jäätelöä, vaikka piti ostaa mustikkapiirakkaa.
Ois vaan pitäny kiirettä leipomisen kanssa. Tosin yllätyksenä ois voinu olla kun olis avannut pakasterasian, jonka päällä lukee mustikoita ja siellä olisi ollut jäätelöä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Toivottavasti Foorumia sponsoroimaan aikovat mesenaattitahot saavat ihka ensimmäiseksi silmilleen tämän toikin niin jo alkaa valuuttaa valua tännepäin näin ja seuraavat Forum-paidat onkin valmistettu kultakankaasta ja norsunluusta.
 
Ylös