Mustikkapiirakka?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
:rolleyes: Ei tietenkään mitään helvetin palvelutiskejä, vaan kaupassa hyörii myyjiä täyttelemässä hyllyjä ym ja heiltä kysymällä olen kyllä aina päässyt oikean tuotteen ääreen, joskus myös ottavat hyllystä ja antavat käteen.
Hieno homma, jos useita myyjiä hyörii... Minusta näyttää, että usein ainoat palkolliset ovat kassoilla ja hyllyjä täyttelevät moninaiset työharjoittelijat ja muut palkattomat.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
vaan kaupassa hyörii myyjiä täyttelemässä hyllyjä ym ja heiltä kysymällä olen kyllä aina päässyt oikean tuotteen ääreen, joskus myös ottavat hyllystä ja antavat käteen.
Tottakai myyjältä voi kysäistä jos ei löydä etsimäänsä tuotetta. Oletetaan, että olet ostamassa lihapullia, makaronia ja hernekeittoa, en usko sinun tiedustelevan jokaista em tuotteista myyjltä vaan yleensä päädyt ostamaan sellaista, jossa ko. tekstit lukevat pakkauksessa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Hieno homma, jos useita myyjiä hyörii... Minusta näyttää, että usein ainoat palkolliset ovat kassoilla ja hyllyjä täyttelevät moninaiset työharjoittelijat ja muut palkattomat.
Kyllä niitä ihan oikeita myyjiäkin siellä on hyllyjä täyttelemässä, ja osaavat nuo harjoittelijatkin auttaa ihan hyvin useinmiten.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Tottakai myyjältä voi kysäistä jos ei löydä etsimäänsä tuotetta. Oletetaan, että olet ostamassa lihapullia, makaronia ja hernekeittoa, en usko sinun tiedustelevan jokaista em tuotteista myyjltä vaan yleensä päädyt ostamaan sellaista, jossa ko. tekstit lukevat pakkauksessa.
Mutten sentään Mustikkapiirakkajäätelöä mustikkapiirakkana.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Mutten sentään Mustikkapiirakkajäätelöä mustikkapiirakkana.
Mikä estää Valiota tekemästä hernekeitto-, makaroni- tai lihapullajäätelöä, (paitsi tietysti arvioitu heikko menekki).
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Mikä estää Valiota tekemästä hernekeitto-, makaroni- tai lihapullajäätelöä, (paitsi tietysti arvioitu heikko menekki).
Ei kait mikään?

Laistahan tässä toikissa on myöskin puhuttu ja kumma kun en ole ennen tätä toikkia kuullut, jotta Ainot ovat laittomia harhaanjohtavissa nimissään ja kansissaan, ja jotta ylipäänsä joku olisi ostanut sitä jonain muuna kuin jäätelönä. Tuotemerkki kuiteskin ollut käsittääkseni muutaman vuoden jo markkinoilla. Mutta saahan sitä soitella vaikka Oikeusministerille puolestani jos Aino pilaa päivän.
 

Örfil

Guest
... varsinkin kun siinä lukee selvällä harlemilla Ai' no Mustikkapiirakka! Toistan tämän.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Ei kait mikään?

Laistahan tässä toikissa on myöskin puhuttu ja kumma kun en ole ennen tätä toikkia kuullut, jotta Ainot ovat laittomia harhaanjohtavissa nimissään ja kansissaan, ja jotta ylipäänsä joku olisi ostanut sitä jonain muuna kuin jäätelönä. Tuotemerkki kuiteskin ollut käsittääkseni muutaman vuoden jo markkinoilla. Mutta saahan sitä soitella vaikka Oikeusministerille puolestani jos Aino pilaa päivän.
Aino on tuotemerkki monille muillekin tuotteille kuin jäätelölle, joten se varmaan on monessa mukana
- polkupyörä (vahvarunkoinen ja leveäsatulainen)
- tohvelit (Reinon tyyliin)
- siivousvälineitä
- vaateharjoja
jne.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Mä luulen että tässä kävi niin ku Runari avas tän toikin, että monelle olis ollu kova paikka myöntää Runarin olevan ihan pirun oikealla asialla, ja sitte piti alkaa jarnaamaan ihan huviksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
VJR sanoi:
Mä luulen että tässä kävi niin ku Runari avas tän toikin, että monelle olis ollu kova paikka myöntää Runarin olevan ihan pirun oikealla asialla, ja sitte piti alkaa jarnaamaan ihan huviksi.
Niinpä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
VJR sanoi:
Mä luulen että tässä kävi niin ku Runari avas tän toikin, että monelle olis ollu kova paikka myöntää Runarin olevan ihan pirun oikealla asialla, ja sitte piti alkaa jarnaamaan ihan huviksi.
Siis kyllähän Runar siinä mielessä on toki oikeilla jäljillä, että kyllä tuohon pakkaukseen olis kuvan perusteella (livenä kun en oo koskaan nähny) voinnu pikkusen selvemminkin kirjoittaa, että kyse on mustikkapiirakka-jäätelöstä, en yhtään kiellä. Itse tuskin olisin kuvitellut sisällä olevan mitään muuta, jotenkin tuo pakkaus kaikesta huolimatta huokuu (siis mun mielikuvissani) sitä, että täällä on jädeä sisällä, ymmärrän kyllä, jos jollekulle muulle sattuu fiba.

Mutta hei ihan oikeesti, ei kai tää nyt NIIN jumalattoman kuolemanvakava asia ole, etteikö siitä sais vähän leikkiäkin laskea? :eek:

:doubtful:

Ai on vai? No olkoot sitten. Anteeks :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Siis kyllähän Runar siinä mielessä on toki oikeilla jäljillä, että kyllä tuohon pakkaukseen olis kuvan perusteella (livenä kun en oo koskaan nähny) voinnu pikkusen selvemminkin kirjoittaa, että kyse on mustikkapiirakka-jäätelöstä, en yhtään kiellä. Itse tuskin olisin kuvitellut sisällä olevan mitään muuta, jotenkin tuo pakkaus kaikesta huolimatta huokuu (siis mun mielikuvissani) sitä, että täällä on jädeä sisällä, ymmärrän kyllä, jos jollekulle muulle sattuu fiba.

Mutta hei ihan oikeesti, ei kai tää nyt NIIN jumalattoman kuolemanvakava asia ole, etteikö siitä sais vähän leikkiäkin laskea? :eek:

:doubtful:

Ai on vai? No olkoot sitten. Anteeks :(
Tälle jutullehan ei naureta! :mad_old: :mad_old: :mad_old:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
jps sanoi:
Kaupassa käynti olisikin hauskaa puuhaa, kun pitäisi alkaa jokaisesta tuotteesta lukemaan tuoteseloste. Jos olisi kaupassa kiire niin olisi kotona metkaa jännittää tuliko ostettua ranskanperunoita vai sen makuista jäätelöä.

Suuri osa ihmisistä tuntee tuotteet ilman että lukisivat tuoteselosteen, mutta aina löytyy niitä, jotka eivät tunne ja silloin tuoteseloste, toivonmukaan, selventää asiaa. Ehkä Runarinkin olisi pitänyt lukea tuoteseloste tai ainakin tästä mustikkapiirakkaepisodeista oppineena lukea jatkossa tuoteselosteet.

Tullaan vielä aikaan, kun irtomyynnissä olevien perunoiden mukana pitää toimittaa käyttöohjeet perunalle, kattokaas vaan.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558


Mä ostin kerran tollasen. Sen sisällä oli ranskanperunoita.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Tälle jutullehan ei naureta! :mad_old: :mad_old: :mad_old:
HEINYMMÄÄTIÄRÄN! :idea:

JOUKKOKANNE!!!!! NOSTETAAN HEI JOUKKOKANNE VALIOTA VASTAAN! PORUKALLA!!! KAIKKI MUKAAN!!!! :mad:

Pistetään ne siat kärsimään niin, että toivovat etteivät olis syntyneekkään :thumbdown
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Sammypiru sanoi:
Tullaan vielä aikaan, kun irtomyynnissä olevien perunoiden mukana pitää toimittaa käyttöohjeet perunalle, kattokaas vaan.
No mutta onhan tuo nyt hyvänen aika ihan eri juttu.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Ostit kyytipojaks tommosen

mutta siellä olikin saatana herneitä sisällä :(
Se olikin hyvä, koska vihannekset unohtuu monelta usein ateriasta.
 
Ylös