Mustikkapiirakka?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kertokaas nyt sitten sekin, että mitenkä kiloon ketsuppia on saatu tungettua YLI KILO TOMAATTIA?!!11 Eihän semmoinen ole mahdollista.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
ettelbruck sanoi:
Luonnonvaraisina jääkarhut eivät muuten koskaan syö pingviinejä.
Ne nussii niitä. Eläimiinsekaantujia kaikki karhut. Ihan kaikki.
 

Örfil

Guest
Luulisin että R&K tiesi etukäteen että sisällä on jäätelö ja vetää nyt teitä tyhmiä HÖPLÄSTÄ!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Luulisin että R&K tiesi etukäteen että sisällä on jäätelö ja vetää nyt teitä tyhmiä HÖPLÄSTÄ!
Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
jps sanoi:
Yleensähän tällaisissä annetaan suht pitkä siirtymä aika esimerkiksi 5 vuotta, ensin ovat molemmat tuotemerkit rinnakkain ja sitten pikkuhiljaa häivytetään vanha.

Tosin eihän mikään estä Valiota myymästä myös Valiojäätelötuotemerkkiä, uskoisin Nestleen kuitenkin paukuttavan pingviinillä ja häivyttävän Valiojäätelön pikkuhiljaa pois.
Eikö ne sitten myyneet nimenomaan sen Valiojäätelö- tuotemerkin Nestlelle? Ei kai se voisi muuten enää komeilla purkin kyljessä? Vai onko siinä sovittu jokin siirtymäaika?

Miten muuten isänmaallisen ja ylinkansallista hapatusta vastustavan kuluttajan nyt pitää toimia? Ostaa Ingmanin jäätelöä, mutta kavahtaa Ingmanin maitoa ja juustoa, koska ne on Arlan? Ostaa Valion muita tuotteita, mutta ei jäätelöä, koska se kuuluu Nesteelle, joka myy äidinmaidonvastiketta kurjille Afrikkaan?:doubtful:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.
Kyllä mä olisin hämmästynyt, jos mustikkapiirakassa olisi hedelmätäyte.
 

Örfil

Guest
Tolerantti sanoi:
Onko pingviini jotenkin pahaa tai myrkyllistä?:eek!:
Ei, mutta jos vedät oikeita sienivalmisteita Amsterdamissa, näet pingviinejä joen varrella! :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tolerantti sanoi:
Onko pingviini jotenkin pahaa tai myrkyllistä?:eek!:
Myrkyllistä ei, ellei sitten ole syönyt ympäristömyrkkyjä.

Ruuanvalmistukseen varmasti suhteellisen haasteellista paksu rasvakerroksen vuoksi.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.
Sulle siis on ihan sama mitä kannessa olis ollu. Kannessa oli nyt mustikkapiirakka ja sä odotit sieltä löytyvät hedelmätäytettä.
 
Ylös