kouvotsvoni
Banjottu
Kertokaas nyt sitten sekin, että mitenkä kiloon ketsuppia on saatu tungettua YLI KILO TOMAATTIA?!!11 Eihän semmoinen ole mahdollista.
Ne nussii niitä. Eläimiinsekaantujia kaikki karhut. Ihan kaikki.ettelbruck sanoi:Luonnonvaraisina jääkarhut eivät muuten koskaan syö pingviinejä.
Entäs tarhattuina?ettelbruck sanoi:Luonnonvaraisina jääkarhut eivät muuten koskaan syö pingviinejä.
Silloin varmaan maistuis.kouvotsvoni sanoi:Entäs tarhattuina?
Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.Jussi sanoi:Luulisin että R&K tiesi etukäteen että sisällä on jäätelö ja vetää nyt teitä tyhmiä HÖPLÄSTÄ!
Eikö ne sitten myyneet nimenomaan sen Valiojäätelö- tuotemerkin Nestlelle? Ei kai se voisi muuten enää komeilla purkin kyljessä? Vai onko siinä sovittu jokin siirtymäaika?jps sanoi:Yleensähän tällaisissä annetaan suht pitkä siirtymä aika esimerkiksi 5 vuotta, ensin ovat molemmat tuotemerkit rinnakkain ja sitten pikkuhiljaa häivytetään vanha.
Tosin eihän mikään estä Valiota myymästä myös Valiojäätelötuotemerkkiä, uskoisin Nestleen kuitenkin paukuttavan pingviinillä ja häivyttävän Valiojäätelön pikkuhiljaa pois.
Klassinen tietokilpailukyssäri sieltä helpoimmasta päästäettelbruck sanoi:Luonnonvaraisina jääkarhut eivät muuten koskaan syö pingviinejä.
Kyllä mä olisin hämmästynyt, jos mustikkapiirakassa olisi hedelmätäyte.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.
jps sanoi:Kyllä mä olisin hämmästynyt, jos mustikkapiirakassa olisi hedelmätäyte.
Ei, mutta jos vedät oikeita sienivalmisteita Amsterdamissa, näet pingviinejä joen varrella! :thumbup:Tolerantti sanoi:Onko pingviini jotenkin pahaa tai myrkyllistä?:eek!:
Ei oo tullu vielä koskaan maistettua :nope:Tolerantti sanoi:Onko pingviini jotenkin pahaa tai myrkyllistä?:eek!:
Myrkyllistä ei, ellei sitten ole syönyt ympäristömyrkkyjä.Tolerantti sanoi:Onko pingviini jotenkin pahaa tai myrkyllistä?:eek!:
Kyllä Runaria nyt potkitaanjps sanoi:Kyllä mä olisin hämmästynyt, jos mustikkapiirakassa olisi hedelmätäyte.
Sulle siis on ihan sama mitä kannessa olis ollu. Kannessa oli nyt mustikkapiirakka ja sä odotit sieltä löytyvät hedelmätäytettä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei, kyllä mä ihan oikeesti oletin, että sisällä ois sellasta samantyyppistä valmistetta kuin em. kakku, jossa siis on kakkupohja, sitten hedelmätäyte ja koko koreus on sitten kuorrutettu jäätelöllä.
Toi vitsi meni jo, jps kerkes ekaks.Sammypiru sanoi:Sulle siis on ihan sama mitä kannessa olis ollu. Kannessa oli nyt mustikkapiirakka ja sä odotit sieltä löytyvät hedelmätäytettä.
No niinpäs menikin. Taisin kirjottaa jonkun kolme minsaa tota viestiäni tai jotain.Runar ja Kyllikki sanoi:Toi vitsi meni jo, jps kerkes ekaks.