Myllypuro II GP - Sarjan ulkopuolinen kilpailu syksyllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Häh? Alppuko ei tulekaan? Prkl täytyy yrittää hommata joku muu jakaan bensoja >:|

Tuli muuten mieleen, että mulla olis 2 liikuntaseteliä käyttämättä ja nehän käy myllypurossa... no, maksoin jo koko köntän puhikselle. Ehkä käyn hotläppäämässä ennen skabojen alkua niin voitan kaikki!1

Häh? Alppuko ei tulekaan? Prkl täytyy yrittää hommata joku muu jakaan bensoja >:|
Jos vaan matkan varrelta on mahdollisuus päästä kyytiin, niin täällä saattais hyvinkin olla yksi kiinnostunut.

Pääsisin kyllä julkisillakin perille, mut autokyyti on aina mukavampi vaihtoehto.. :)

Jos vaan matkan varrelta on mahdollisuus päästä kyytiin, niin täällä saattais hyvinkin olla yksi kiinnostunut.

Pääsisin kyllä julkisillakin perille, mut autokyyti on aina mukavampi vaihtoehto.. :)

Alppu tosiaan jättää väliin, eli tällä tietoa tilaa autossa on varmasti eli sopii kyllä :)

En tule! Kuulitteko!

Tulemisen sijaan, otan suun täyteen heinää, väännän kasan nurkkaan ja jään odottelemaan sulhoa.

Kysy vain. Domps voisi kanssa tulla.

Itse voin myös kysyä kaveria niin pitäisi saada täyteen.

Ja tosiaan, 3 paikkaa on vapaana, forumistit on etusijalla mutta kyselkää jo niitä kavereita valmiiksi.

Tuotanoinii. Minä voin tulla täytekuljettajaksi kun melkein vieressä asun :o

Onks tilaa vielä? Joudun erittäin todennäköisesti perumaan forssan osallistumisen huomenna ja en millään jaksaisi kahta kuukautta ilman kartingia :o

"En millään jaksa pitkiä kartingtaukoja. Ja aseenkin antoivat. Saatana..." :dunno:

Onks tilaa vielä? Joudun erittäin todennäköisesti perumaan forssan osallistumisen huomenna ja en millään jaksaisi kahta kuukautta ilman kartingia :o

Tuotanoinii. Minä voin tulla täytekuljettajaksi kun melkein vieressä asun :o

On ja on. Pistän teillekin tilinumeron privana tulemaan, sinne siis voi maksella.

Vielä 1 paikka vapaana!

- Naruneliöpoika (Puhis)
- Teräsmies (Jacques)
- Vuosaari (Jonkki)
- Horatio (FO110K)
- Danica Patrick (Williams-)
- Myllikän Schumacher (Nasty Boy)
- Loréal (lfb)
- Maailman nopein Heikki (Haikki)
- Teppo (DickW)
- Vanhasen naapuri (4stroke)
- Matti (Cmoney)
- Ralf (Slug, Michaelin sidekick)
- Nuuskamuikkunen (Nipsuhuuli)

:D Kokonainen saarikin tulossa mylliksen luolaan!

- Vanhasen naapuri (4stroke)

Törmäsin tossa yhtenä päivänä Vanhaseen kun se oli S-marketissa. Kyllä oli naurussa pitelemistä kun näki mitä osti: Light-colaa, ja jotain ihme halpisleipää ja Camping-makkaraa. Siis oikeesti jätkä tienaa jotain 5 miljaria per päivä ja sit se ostaa jotain paskinta makkaraa ikinä!!:D

Törmäsin tossa yhtenä päivänä Vanhaseen kun se oli S-marketissa. Kyllä oli naurussa pitelemistä kun näki mitä osti: Light-colaa, ja jotain ihme halpisleipää ja Camping-makkaraa. Siis oikeesti jätkä tienaa jotain 5 miljaria per päivä ja sit se ostaa jotain paskinta makkaraa ikinä!!:D
Jos sillä on suuria pelivelkoja. Ei tiedä :) Mutta Poprilli on hyvää.

Kai kaikki epäirkkaajat jo huomas, että
AIKA ON MUUTTUNUT! SKABAT ALKAA VASTA KLO 17:30!
Ykköspostikin sen kertoo.