Myllypuro II GP - Sarjan ulkopuolinen kilpailu syksyllä

Powered by BMW

Well-known member
PbBMW (?) jos et töi aikana kisaa järjestä! tai 25.9 tai tai pidä milloin vaan enköhän pääse!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
2 lasia skumppaa näin töiden alkuun:cool:
:thumbup:

Mikäs on juhlan syy?

Työkaverin kanssa suunniteltiin, että tälläisenä 12 tunnin työpäivänä voisi hyvin dokata ekat 4 tuntia (8-12) ja sitten vetää seuraavat 8 (12-20) vanhoilla höyryillä. Kun ajoittaa hommat oikein, on laillisesti ajokunnossa kotiinlähdön aikaan.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Myöhempi ajankohta? Olisiko tuo 18.9 sitten mitään, viikko jälkeen tuon ja viikko ennen Forssaa ei pitäisi olla paha. Lauantai sekin.

Osallistujat näillä näkymin ainakin:

Puhis
FO110K
Williams-
Nasty Boy
Nipsuhuuli (Jos saa vapaata)
lfb (jos on aikaa)
Sue_me
FW08 (?)
JayR (?)
Andy

10 osallistujaa siis, joista 6 varmoja. Ei huonosti. Aikaa on vielä ilmottautua, sanotaan tuo deadline vaikka 8.9 niin ei tule kiire 'lain.
18.9 käy myös..

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Sidotaan. 18.9. käy hyvin.
Toivottavasti uusilona entuudestaan toisillensa tuttuun porukkaan pääsee edes jotenkuten sisään :&.

Olen syvästi pettynyt, ettei Domppari, PeePee tai Touho tule :(.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä en suuntaa tuonne syystäkin. Riittää, kun edellisenä viikonloppuna menee ulkomaille Tukholmaan ja tuota seuraavana viikonloppuna ulkomaille Forssaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Minkästasoisia suhareita nuo alpun kaverit on? Oisko mulla tsäänssiä tavoitella uran ensimmäistä podiumia?

FO110K

Banned
Minkästasoisia suhareita nuo alpun kaverit on? Oisko mulla tsäänssiä tavoitella uran ensimmäistä podiumia?
Toisesta en tiedä, toinen on ihan ok kuski mutta uudella radalla voi olla helisemässä...
NB & Haikki siellä varmaan kärjessä on, mutta 3. sijasta voikin sitten tulla kunnon vääntöä jo...