Myydään

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Vaihda halvempaan! Osta Kalantti! Kuin timantti! "Näitä ei enää tehdä lisää"! Ulkoilutettu 28 vuoden aikana vain 160tkm!
Halvemmasta kun vaihtaa vielä halvempaan niin on kierre valmis. Koetetaan pysytellä edes säädyllisellä toimivuustasolla. Hinku hullunkurisuuteen on torpattu.

Jahka veloistani pääsen, niin sitten kiikari on S60 Volvossa. Automaatilla.

markoj

Custom User
Mä voisin ostaa RotaFlyerin. Semmonen styroksinen leijan tapaan lennätettävä pyöriväsiipinen härpäke.

Örfil

Guest
Meillä koulukiusattiin niin että jos oli isot korvat, haukuttiin rotaflyeriksi.

Örfil

Guest
Myydään 6 kpl loppuunkäytettyjä AAA pattereita TÄYSIN ILMAISEKSI!

Ei takuuta.

Postikulut ostajalle.

SamiJ

Well-known member
Myydään tarpeettomaksi jääneitä Nokian osakkeita. Hinta vain 5e/kpl, eli todella halvalla lähtee, sillä nämä ovat joskus maksaneet jopa 65e/kpl!

Törni

Well-known member
Myydään tarpeettomaksi jääneitä Nokian osakkeita. Hinta vain 5e/kpl, eli todella halvalla lähtee, sillä nämä ovat joskus maksaneet jopa 65e/kpl!
Hirttoköyden vai partateränkö meinaat ostaa saamillasi rahoilla?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
En mä nyt kyllä ihan ymmärrä tota sun perustetta. Ei kai se ny hirveä vaiva olis välillä kantaa sitä toiseen kerrokseen?
Tuo ilmeisesti jotenkin "oppii" huoneet, eli pitäisi aina nollata. Ja edelleen melkoisesti pitäisi edelleen imuroida itse (monet "alustat", portaat jne.) joten siksi todettiin jotta ei tuosta liikaa hyötyä olis - vois myydä.

jjv

Arschloch
Tuo ilmeisesti jotenkin "oppii" huoneet, eli pitäisi aina nollata. Ja edelleen melkoisesti pitäisi edelleen imuroida itse (monet "alustat", portaat jne.) joten siksi todettiin jotta ei tuosta liikaa hyötyä olis - vois myydä.
Aivan joo, sehän noissa on huonoa, että sen tarttis koko laitteen mahtua joka paikkaan, kun normi-imurissa riittää, että suulake mahtuu. Mulla tuollanen kyllä mahtuis joka puolelle kämppää, mutta kun halvinkin robotti oli 250€ niin ehkä mä nyt jaksan tän yksiön silloin tällöin siivota manuaalisesti. Ei se robotti vessanpyttyä pese kuitenkaan!

Thunder

Vihan aiheuttaja
En muista, että kenen hahmo kuvineen ilmestyy formuloissa. Sillä hänen kuvansa muistuttaa sivulukemisena liikaa Veskun häränkuvalta.