Enkös mä olekaan enää Ross?:doubtful:kouvotsvoni sanoi:Eikös se ole sitten Moe?
Enkös mä olekaan enää Ross?:doubtful:kouvotsvoni sanoi:Eikös se ole sitten Moe?
Minä näitä Frendejä muista muita kuin Anistonin, mikä hahmo nyt siinä olikaanMoe Szyslak sanoi:Enkös mä olekaan enää Ross?:doubtful:
Jennifer?:doubtful:kouvotsvoni sanoi:Minä näitä Frendejä muista muita kuin Anistonin, mikä hahmo nyt siinä olikaan
Wikipedilöinti kertoi sen olevan Rachel.Moe Szyslak sanoi:Jennifer?:doubtful:
Green.kouvotsvoni sanoi:Wikipedilöinti kertoi sen olevan Rachel.
Oliko sivut valmiiksi liimattu kiinni?kouvotsvoni sanoi:Niin semmonen huomio piti kertoa, että lähimmässä S-marketissa oli myynnissä Ratto-lehti. Eipä ole moista tullut nähtyä ihan äsken missään.
Peitin silmäni tietty, kun moista törkyä näin ja pysyin kaukana.Moe Szyslak sanoi:Oliko sivut valmiiksi liimattu kiinni?
Ihan toisenlaiset kysymykset tuli mieleeni.:dunno:Albert Oil sanoi:-80-luvun formulastara Réne Arnoux tuli toissapäivänä Tampereen asematunnelissa umpitunnelissa kyselemään selvällä muttei selvänä suomen kielellä tulta multa. Eipä ollut tulta antaa Ferrarilegendan tumppiin mutta aatos heräsi, jotta noinkohan vuoden -83 MM-pronssista saadut palkkabonukset on valuneet ruokatorvea pitkin alas jo tovi sitten.
-Eilen Sampolan kirjastossa käppäili Lemmy Kilmister. Oli kauhtuneen oloisena tulossa lehtilukusalista ulos. Mahtoikohan hevijässikän matka käydä Tammelan A-marketiin vaiko kenties läheiseen Puolimatkan Krouviin lain?
Ei yhtään. Vaan olla ilman 3 päivää.Formulanomi sanoi:Montakohan pulloa lasolia pitäisi nauttia, njotta näkisi Mika Häkkisen ja Putinin Tikkurilan asematunnelissa umpitunnelissa kyselemässä niitä näitä?