AJ
Well-known member
Veikkaisin notta syntisiltä.kouvotsvoni sanoi:Keneltäköhän Pietari portteja sulkemassa?
Veikkaisin notta syntisiltä.kouvotsvoni sanoi:Keneltäköhän Pietari portteja sulkemassa?
Mikä on minun syntini? Kymmenessä käskyssä ei lue, jotta paskanjauhanta olisi semmosta:frank:AJ sanoi:Veikkaisin notta syntisiltä.
Se onkin se 11. käsky, mutta se kivitaulu missä se oli kirjattuna tippui maahan ja hajos.kouvotsvoni sanoi:Mikä on minun syntini? Kymmenessä käskyssä ei lue, jotta paskanjauhanta olisi semmosta:frank:
Älä suotta sellasesta hermostu. Ainakin itse olisin ihan takuulla luullut tuota f1-autoksi. Veikkaan, että niin useimmat muutkin.Pietari sanoi:Edit. Saatoi ottaa päähän myös se, että menin huijaukseen täysin...
"Älä räplää toisten tavaroita"?burb sanoi:Se onkin se 11. käsky, mutta se kivitaulu missä se oli kirjattuna tippui maahan ja hajos.
"Älä viitti"JPP sanoi:"Älä räplää toisten tavaroita"?
11. Älä jauha paskaaJPP sanoi:"Älä räplää toisten tavaroita"?
Bannia odotellessa.Pietari sanoi:Joko oon päässyt sisäpiiriin, kun miunkin viestit huomataan?
Ai sekoamisesta saa bannit? :nope:AJ sanoi:Bannia odotellessa.
Jep. Aikayksikön nimi on forumloidi. :ahem:JPP sanoi:Pienin aikayksikkö foorumilla alkaa siitä kun on inessä skenessä ja loppuu siihen kun tulee bannia?
Ei. Pienin aikayksikkö forumilla alkaa siitä, kun uusi hahmo postaa ensimmäisen viestinsä vapaaseen ja loppuu siihen, kun kakkosnikkiepäilyt alkavat.JPP sanoi:Pienin aikayksikkö foorumilla alkaa siitä kun on inessä skenessä ja loppuu siihen kun tulee bannia?
16. Älä heitä rikkoutunutta kivitaulua roskikseen, vaan johdata kansa keksimään jeesusteippi ja pikaliima.burb sanoi:11. Älä jauha paskaa
12. Älä räplää toisten tavaroita
13. Älä syö keltaista lunta
14. Älä viitti
15. Älä tiputa tätä kivitaulua
Kyllä me tänne kaikki sovitaan. Ei kun peremmälle.Pietari sanoi:Joko oon päässyt sisäpiiriin, kun miunkin viestit huomataan?
Kyllä me tänne kaikki sovitaan. Ei kun peremmälle.Pietari sanoi:Joko oon päässyt sisäpiiriin, kun miunkin viestit huomataan?
Sama.PuoliPöhkö sanoi:Mä en tunnistais yhtäkään noista nykyautoista jos niistä otettais teipit ja maalaukset pois.
Pietari sanoi:Joko oon päässyt sisäpiiriin, kun miunkin viestit huomataan?
Heh, siinähän se M-Reali ja UPM alkaa tehdä rahhoo kun intternetti kaatuu ja me joudutaan kirjeitse jakamaan foorumin sisältö kaikilta jäseniltä kaikille jäsenille! Joka postaus kirjeenä tuhansille foorumisteille!Runar ja Kyllikki sanoi:Ei meiltä täällä "paperi kesken lopu" vaikka vähän enämpikin kirjoteltais.