Näin saat tyttöystävän

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Nimeomaan. Mitä jos oma itseni onkin itsesäälittävä? Mulla on yksi todella hyvä ystävä, joka on tyttöpuolinen. Usein neiti huomauttelee, ettei jaksa kuunnella mun itsesääliä. Silti jostain syystä se tykkää musta - tosin vain ystävänä. Yritin tiedustella neidiltä itseltään, mutta vastausta en saanut lain.
Siinä tulee raja vastaan jossain vaiheessa, kun itseään rupeaa muuttamaan. Mutta julkisuuskuvaansa on helppokin muokata. Itseäälinen kitinä pois, jos ei onnistu täysin, niin väännä asiasta vitsi ja rajoita ilmenemiskertoja.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kuunnelkaa pojat viisaan naisen sanoja. Ei se naamasta todellakaan ole kiinni. Katsokaa nyt vaikka Flaviota tai Hjallis Harkimoa. Tosin niissä tapauksissa on tainnut lompkostakin olla hieman apua...
Näin se vaan menee. Itserakkaudessa rypeminen on toki vastenmielistä, mutta ihmisessä, joka on sinut itsensä kanssa, on tietynlaista puoleensavetävää karismaa. Riippumatta siitä miltä se naama näyttää.

Veikkaan myös että tämä pätee molempiin sukupuoliin. Minäkään en ole mikään häikäisevä kaunotar, mutta seuraa alkoi löytyä siinä vaiheessa kun opin ensin itse pitämään itsestäni.

Lugera

Well-known member
seuraa alkoi löytyä siinä vaiheessa kun opin ensin itse pitämään itsestäni.
Miten pitäisi pitää itsestään? Miten voin pitää itsestäni, jos olen ruma ja tylsä? Miten kukaan muu voi pitää minusta? Pitääkö vetää joka lauantaiyö kunnon kännit jossain stadikalla että pääsee mukaan porukkaan tai imeskellä jotain tupakkia?

Paljon kysymyksiä. Tietenkin haluaisin lisää itseluottamusta ja pois itsesäälivän tapani. Toivottavasti vielä joskus.....

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Miten pitäisi pitää itsestään? Miten voin pitää itsestäni, jos olen ruma ja tylsä? Miten kukaan muu voi pitää minusta? Pitääkö vetää joka lauantaiyö kunnon kännit jossain stadikalla että pääsee mukaan porukkaan tai imeskellä jotain tupakkia?
Tää onkin sitten vaikeampi kysymys. Mulla prosessiin meni useampi vuosi, mutta lohdutukseksi voin sanoa että asiaan ei kuulunut känni (ainakaan merkittävänä osana), stadikka eikä tupakki.

Harva meistä kuitenkaan on niin ruma ja tylsä kuin itse kuvittelee olevansa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Stadikka ei taida talvisin olla auki, ja tupakan imeskeleminen on nykyaikana enemmän turn off -juttu kuin savuttomana oleminen

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Aiheessakin jo todettu Flavio Briatorekin tai mätä lahna on komeampi kun allekirjoittanut

Sähän oot varsin komee nuorimies persoonallisilla silmillä. Satavarma, että ulkonäöstä ei jää kiinni. Saattaa jo nyt kolista privalaatikossa ehdotuksia. Ja osa jopa naisilta!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Hienoa että täällä on kasvanut uusi sukupolvi jatkamaan minun, Dompparin ja Jacquesin polkuja.
Tosin nuo molemmat on ollu kihloissa ja asunut naisen kanssa joten jatkamaan minun avaamaan polkua!

Lugera

Well-known member
Sähän oot varsin komee nuorimies persoonallisilla silmillä. Satavarma, että ulkonäöstä ei jää kiinni. Saattaa jo nyt kolista privalaatikossa ehdotuksia. Ja osa jopa naisilta!
Haistan tuttua sarkasmin kukkasia. "Persoonallisilla silmillä"? Juu, todellakin persoonallisilla. Kenelläkään ei samanlaisia kalansilmiä lain.

EDIT: Kun käyn Chatrouletessa, miksi ihmeessä kaikki naispuoleiset nauravat ja heti skippaavat minut? Mikä ihme siinä on syynä? Se, että haluan jutella, mutta he aavistavat jostain, että en luota itseeni?

Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Haistan tuttua sarkasmin kukkasia. "Persoonallisilla silmillä"? Juu, todellakin persoonallisilla. Kenelläkään ei samanlaisia kalansilmiä lain.
Ihan asiaa puhun.

Odotas vaan, kun kohta tulee forumin naislauma kuolaamaan. Muista kuitenkin, että suurin osa lienee varattuja, ettet innostu liikaa huhkimaan, vaikka lähestyisivätkin ehdotuksin.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En miekään hääppösempi kuva jotain 2v vanha.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tuskin tulee mistään ketään.

MODET POISTAKAA TÄÄ VIESTI HETI NYT!
Tais jo tulla? :D

Tarkotan oikeesti sitä, että forumin fiksut naiset kertoo sulle ihan justiinsa, että sun ulkonäöllä saa varmasti. Sama kurskille.

Leukaa pystyyn ja päät kuntoon. Siellä se homma sakkaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Meinasin kirjoittaa ensin jotain ikiomaa, mutta tyydynkin komppaamaan Mehnäs Ryynärkeittoa.

Moon kuitenkin aikoinani ollut itsesäälin ammattilainen! Nykyään on lähtenyt mopo käsistä, eikä itsensä, saati muiden sääliminen, olekaan enää niin helppoa.