Näkemiin Schumi, kaikkien aikojen suurin!

Miss Piggy

Schufosa
WebSlave sanoi:
Riippuu siitä, mitä legendalta vaaditaan. Aika legendaarista on se, että Fernando on kaikkien aikojen nuorin mestari. Se myös tarkoittaa sitä, että hänellä on edessään vuosia hankkia niitä lisää. 25-vuotiaana Schumi voitti ensimmäisen mestaruutensa. Kahden viikon päästä Alonso voittaa samanikäisenä jo toisensa.
Niin, kyllä Alonsosta siis ikinä on jopa legendaksikin, mutta tuon asenteen täytyy muuttua vähän erilaiseksi ennen sitä. Siitä mun mielestä legendassa on kyse. Tietysti kyse on myös tuloksista, joita pitäis sitten Laarenillakin tulla. Vaan tuleeko?

Vilkku

Not member anymore
Schumi suhtautui mestarillisen kypsästi
moottoririkkoon. Arvostukseni häntä kohtaan
kuljettajana ja ihmisenä nousi tuon johdosta.

Mc Larenin suomalaisaikana Schumi on nähnyt
konerikkoja (ratkaiseviakin) paljon, kun hänen
oma koneensa on pysynyt kunnossa yli
viisi vuotta. Ymmärtää varmaan Häkän
kyyneleetkin paremmin ja Schumi on muutenkin
arvostanut Mikaa sekä Kimiäkin kuljettajana ja ihmisenä.
Suositteli Kimiä Ferrarille.

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
Miss Piggy sanoi:
Niin, kyllä Alonsosta siis ikinä on jopa legendaksikin, mutta tuon asenteen täytyy muuttua vähän erilaiseksi ennen sitä. Siitä mun mielestä legendassa on kyse. Tietysti kyse on myös tuloksista, joita pitäis sitten Laarenillakin tulla. Vaan tuleeko?
Eiköhän niitä tule. Olis pikkuhiljaa aika tämän mäklaarenin ihmetehtaan paragonin tuottaa tulosta...

WebSlave

Trackman
Miss Piggy sanoi:
Legendaarisuus on aika monesta asiasta kiinni, eikä tulokset aina edes ole välttämättömiä. Gilles on legenda ilman kummoisiakaan tilastotuloksia.

Asenteesta taas voidaan huomioida, että sekä Sennan että Schumin ura on vähintäänkin jonkin verran tahraantunut ei-kovin-urheilijamaisten suorituksien takia. Ajotaitoja ne eivät vähennä, mutta kummankin tapauksessa voitonhalu meni hieman liian pitkälle. Kumpikaan ei (ainakaan varhaisempina vuosinaan) hyväksynyt tappiota kovinkaan hyvin.

Alonso puhuu mitä puhuu - espanjalaista temperamenttiä varmaankin - mutta on radalla käyttäytynyt kilpakumppaneitaan kohtaan siivosti, ellei lasketa turhautumista Doornbosiin kahdessa kisassa (tarkemmin kisaa edeltävissä sessioissa). Minulle kilpailun ulkopuoliset synnit eivät ole niin pahoja kuin tarkoitukselliset törmäilyt kisassa. Puheet ovat vain puheita.

Uskon, että Alonsostakin kasvaa jonkinlainen legenda. En pidä esim. viittä mestaruutta mitenkään mahdottomana. Toivottavasti Kimistäkin tulee, mutta mielellään mestaruuksien kautta eikä toisena Stirling Mossina.

mh_84

Well-known member
Hmm, onkohan Ralf ensi vuonna tulospalvelussa "SCH"? :) Tähän astihan on ollut RSC ja MSC

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Niin, muuttuuko R SCHUMACHER -niminen kuski SCHUMACHERIKSI? Tämä spekulaatio tarjonnee lähes yhtä paljon jännitystä kuin Räikkösen numero ensi kaudella.

Irwin

Well-known member
"Fanaattisen kunnianhimon ohella Schumacherin menestyksen salaisuus on poikkeuksellisen kyky hallita ajokki kaikissa oloissa ja menestyä myös ajokilla, jonka ajo-ominaisuudet eivät ole huippuluokkaa. Schumacher tuntee tekniikan ja osaa kertoa, miten autoa pitää kehittää." (lähde: mtv3.fi/f1)

Mielestäni tämä kohta maikkarin Schumi-artikkelista kyllä kiteyttää hyvin yksinkertaisesti saksalaisen parhat puolet. Mukava lukea jotain "puoluetonta" suomalaisiltakin f1-sivuilta... :p

osku1619

Well-known member
Toivon hyvää jatkoa Schumille enkä tiedä voinko välttyä kyyneleiltä Schumin saapuessa maalin voittajana sunnuntaina...

Miss Piggy

Schufosa
osku1619 sanoi:
Toivon hyvää jatkoa Schumille enkä tiedä voinko välttyä kyyneleiltä Schumin saapuessa maalin voittajana:thumbup: sunnuntaina...
Mä en ainakaan voi, vaikka kai se tarttee yrittää nieleskellä, ettei isäntä pidä mua ihan pöljänä. (Ihan niinku ei jo pitäis...:eek!: :yuck: :D )

Freejack

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Mä en ainakaan voi, vaikka kai se tarttee yrittää nieleskellä, ettei isäntä pidä mua ihan pöljänä. (Ihan niinku ei jo pitäis...:eek!: :yuck: :D )
Minulla meinasi tulla jo tippa Monzan kilpailun jälkeen kerrotun uutisen jälkeen ja vielä enemmän kiinassa.

Miss Piggy

Schufosa
Freejack sanoi:
Minulla meinasi tulla jo tippa Monzan kilpailun jälkeen kerrotun uutisen jälkeen ja vielä enemmän kiinassa.
Montakohan kertaa mä oon jo itkustanut? Monta. Ikävä tulee, ei voi mitään...:frown:

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Bobakki sanoi:
BMW:lla herkistellään ja:

Ja mää voin lahjoittaa teikäläiselle tekstin äsköiseen:

MTV3/Fykkönen

BMW autoissa kiitokset Maikkelille:

Formula ykkösten BMW Sauber -tallilla oli Brasilian GP:n perjantaiharjoituksissa autoissaan uransa tähän viikonloppuun lopettavalle Ferrari-kuski Michael Schumacherille suunnatut kiitostekstit.

- Kaikkien aikojen menestyksekkäin kuljettaja on lopettamassa. Hän teki paljon lajille ja hänen ansiostaan F1 on erittäin suosittua, etenkin Saksassa. Kiitokseksi Michael Schumacherille meillä on 'Thanks Michael' ja 'Danke Michael' -tekstit autojemme takasiivekkeessä, BMW:n tallipäällikkö Mario Theissen taustoitti.

BMW-tallin edeltäjän Sauber-tallin omistaja Peter Sauber ajatti Schumacheria urheiluautoissa vuosina 1990-91 ennen tallin ja kuljettajan siirtymistä F1-sarjaan. Kuninkuusluokassa Schumacher ei koskaan ajanut Sauberin tai BMW:n lukuun.
No aika suloista sanon mää:p

L4z!

Well-known member
Kyllä sumi on kaikkienaikojen suurin F1 kuski.
Myönnän kiistämättä.
OK Senna kuoli kesken uran, mutta tässä varmaan mitataan saavutuksia. Sumi vakuuttaa.
Se että tykkääkö persoonasta, ei vaikuta mielestäni siihen suuruuteen. Tämä taas tavallaan on vastoin mielikuvaani, siitä että urheilu ei ole tärkeää, se on vain viihdettä ja mainontaa.

Sumi on suurin, mutta nopeempia ja lahjaikkaampia on ja vois olla. Sumista suurimman tekee se antaumus ja uhraus mitä hän on osoittanut. Vaikka Häkkinen olisi ollut nopeampi kuin Sumi, niin samanlaista "kaikki likoon" meininkiä ei Mikalla ollut. Häkkinen oli mestareista se inhimillisempi ja viisaampi.
Sumi on suurin, mutta myös jotenkin kylmin ja kapeakatseisin. Hän pisti jopa kunnioistuksen likoon mestaruuksia jahdatessa. F1 mestaruus on tietty jotain, mutta itseasiassa ei oikein mitään.

Mulle Sumi oli kisojen suola, hyvässä ja pahassa.

patriot

Foorumin senaattori
Legenda poistuu ja uudet astuu tilalle.

Tulevaisuus on Räikkösen ja Alonson! Uusi polvi kasvaa Kovalaisesta, Piquetista, Kubicasta ja Vettelistä....

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
68 paalupaikkaa, on se kova jätkä. :ahem: Tänään ei tullut lisää, mutta ehkä parempi niin, sillä numero 69 muistetaan jostain ihan muusta...