Olisin veikannut Alan Jonesia.Moe Szyslak sanoi:Painavimpia lienee Patrick Tambay?:doubtful:
Jeeves puki aika hyvin sanoiksi omatkin tunteeni Alonsoa kohtaan. Kaudella 2005 musta oli jopa hienoa nähdä uusi kasvo podiumilla, enkä mä pitänyt pahana sitäkään, että uusi mestarikin löytyi, vaikka Schumia tietty itse kannatin. Mutta onhan se kiva, että muutkin voittaa. Mutta kuluneella kaudella herra A teki kaikkensa tehdäkseen itsestään äärimmäisen vastenmielisen formulakuskin. Siitä kaverista on sympaattisuus tosi kaukana nykyään. :yuck:azai sanoi:Minua edelleen ihmetyttää mikä teidän mielestä tuossa Alonsossa ärsyttää? Minä en huomaa kyllä mitään. Schumin törttöilyt viime vuosikymmeneltä ärsyttävät minua enemmän. Lukuunottamatta Alonson suuttumista Unkarissa niin Alonso ei todellakaan ole epäurheilijamainen.
Miss Piggy sanoi:Jeeves puki aika hyvin sanoiksi omatkin tunteeni Alonsoa kohtaan. Kaudella 2005 musta oli jopa hienoa nähdä uusi kasvo podiumilla, enkä mä pitänyt pahana sitäkään, että uusi mestarikin löytyi, vaikka Schumia tietty itse kannatin. Mutta onhan se kiva, että muutkin voittaa. Mutta kuluneella kaudella herra A teki kaikkensa tehdäkseen itsestään äärimmäisen vastenmielisen formulakuskin. Siitä kaverista on sympaattisuus tosi kaukana nykyään. :yuck:
Mutta hyvä kuski Alonso on kuitenki, ärsyttävä vaan mun mielestä. Samaten ku Kimikin. (Anteeksi kaikki fanit, Alonson tai Kimin. Tämähän on vaan MUN henkilökohtainen mielipide.)
Sinä tietääkseni pidät itseäsi McLaren fanina. Mihinkäs Nurburgring 2003 on sitten unohtunut? Lonso oikein leuhki jälkeenpäin...azai sanoi:Minua edelleen ihmetyttää mikä teidän mielestä tuossa Alonsossa ärsyttää? Minä en huomaa kyllä mitään. Schumin törttöilyt viime vuosikymmeneltä ärsyttävät minua enemmän. Lukuunottamatta Alonson suuttumista Unkarissa niin Alonso ei todellakaan ole epäurheilijamainen.
Mitä siellä tapahtui? Vai olikos tämä se keskeytys joka maksoi mestaruuden?Calvin sanoi:Sinä tietääkseni pidät itseäsi McLaren fanina. Mihinkäs Nurburgring 2003 on sitten unohtunut? Lonso oikein leuhki jälkeenpäin...
Lonso teki jarrutestejä jotka johtivat McLarenin (Coulthard) ulosajoon, ja leuhki sillä sitten jälkeenpäin, joskaan ei tietenkään suoraan myöntänyt tehneensä niin tahallisesti. Miten kukaan McLaren-fani voisi unohtaa tällaiset temput?Formula1Fan sanoi:Mitä siellä tapahtui? Vai olikos tämä se keskeytys joka maksoi mestaruuden?
Harmittava liike, mutta ymmärrettävästä syystä Alonso sen teki Coulthardia kohtaan, syy oli kateus. Coulthard ei osannut ajaa McLaren autoa, joka saa jokaisen sarjan F1-kuskin vihaiseksi, kaikkihan haluavat tähän legendaariseen F1-talliin. Täytyy nostaa hattua Alonsolle siitä että uskalsi paljastaa vihansa Coulthardin osaamattomuuden puolesta. Onneksi Alonson suuri unelma ja haave on toteutumassa ja hän pääsee ajamaan McLaren-autoa ensi kaudella :ahem:Calvin sanoi:Lonso teki jarrutestejä jotka johtivat McLarenin (Coulthard) ulosajoon, ja leuhki sillä sitten jälkeenpäin, joskaan ei tietenkään suoraan myöntänyt tehneensä niin tahallisesti. Miten kukaan McLaren-fani voisi unohtaa tällaiset temput?
Kieltämättä kyllä mielikuvituksekas tulkinta, täytyy nostaa hattua. Tai vaikka :alppu:azai sanoi:Harmittava liike, mutta ymmärrettävästä syystä Alonso sen teki Coulthardia kohtaan, syy oli kateus. Coulthard ei osannut ajaa McLaren autoa, joka saa jokaisen sarjan F1-kuskin vihaiseksi, kaikkihan haluavat tähän legendaariseen F1-talliin. Täytyy nostaa hattua Alonsolle siitä että uskalsi paljastaa vihansa Coulthardin osaamattomuuden puolesta. Onneksi Alonson suuri unelma ja haave on toteutumassa ja hän pääsee ajamaan McLaren-autoa ensi kaudella :ahem:
(Maailmaa on mahtava katsoa McLaren-lasien kautta )
Työnarkomaanin vikaa edelleen.Iltasanomat sanoi:Schumacher on perillä Ferrarin asioista
Ferrarin F1-tallin testikuskin Luca Badoerin mukaan radoilta vetäytyneellä Michael Schumacherilla on suora pääsy italialaistallin keräämään dataan talven aikana.
Ferrarin ei ole edelleenkään vahvistanut yksityiskohtia siitä, missä roolissa Schumacher vaikuttaa alkavalla kaudella modenalaistallin taustajoukoissa.
Badoerin mukaan Schumacher on yhteydessä testiryhmään jatkuvasti.
- Michael on koko ajan perillä missä mennään, koska testituloksemme telemetriatietoineen ovat hänen tietokoneellaan reaaliajassa. Että moni asia ei ole juuri muuttunut. Michael vaikuttaa nyt vain muissa maisemissa, koska virallisesti hän on lomalla, Badoer totesi Gazzetta dello Sport -urheilusanomalehdelle.
Schumille :thumbup: !kouvotsvoni sanoi:Työnarkomaanin vikaa edelleen.