Formula1Fan
Well-known member
Jos kimi olisi sekoillut oikeasti ei sillä olisi enään eukkoa.
No, eipähän nuo pahemmin taida yhdessä liikkuakaan Jennin kanssa... Ei paljo ole julkisuudessa näkynyt ainakaan.Formula1Fan sanoi:Jos kimi olisi sekoillut oikeasti ei sillä olisi enään eukkoa.
Ei ole hölmöyksissään tehnyt avioehtoa. Muijan ei kannata häipyä kun hilloa on tulossa lisää ja Kimi ei voi näyttää ovea kun muuten lähtisi puolet omaisuudestaFormula1Fan sanoi:Jos kimi olisi sekoillut oikeasti ei sillä olisi enään eukkoa.
Mistä tieto ettei kimi ole tehnyt avioehtoa?Törni sanoi:Ei ole hölmöyksissään tehnyt avioehtoa. Muijan ei kannata häipyä kun hilloa on tulossa lisää ja Kimi ei voi näyttää ovea kun muuten lähtisi puolet omaisuudesta
Se oli leikillinen heitto josta ei kannata poroja vetää nenään :wink: En minä ole niin paljon kiinnostunut Kimistä, että olisin hänestä oikein tietoja hankkinut. Mutta kerro sinä miten asia on?Finn75 sanoi:Mistä tieto ettei kimi ole tehnyt avioehtoa?
Ei varmaan tartte kertoa.. Sen verran on mennyt viimeiset kymmenen viestiä off-topiciksi. Itse olen ollut mukana. Joku voi perustaa "kimi bailaa, ei bailaa" -topicin..Törni sanoi:Se oli leikillinen heitto josta ei kannata poroja vetää nenään :wink: En minä ole niin paljon kiinnostunut Kimistä, että olisin hänestä oikein tietoja hankkinut. Mutta kerro sinä miten asia on?
Sama. Ja itsekin oon ollut mukana... :jaska:Oberfeldwebel sanoi:Ei varmaan tartte kertoa.. Sen verran on mennyt viimeiset kymmenen viestiä off-topiciksi. Itse olen ollut mukana. Joku voi perustaa "kimi bailaa, ei bailaa" -topicin..
Joo, Ei täydy unohtaa että shumi on seitsenkertainen mestari ja maranellon suuri sankari!Miss Piggy sanoi:Sama. Ja itsekin oon ollut mukana... :jaska:
No juu. Palataanko takaisin Schumacheriin?:wink:
Meidän fanien oma sankari!Formula1Fan sanoi:Joo, Ei täydy unohtaa että shumi on seitsenkertainen mestari ja maranellon suuri sankari!
Alonsoa? :doubtful: (Tiedän, että tarkoitat Kimiä itse, mutta Alonsohan Schumin päihitti kaksi kertaa MM-taistossa.)hurjapäätön sanoi:Schumacher ajatteli lopettamista jo 2005
Michael Schumacher paljasti RTL:n haastattelussa harkinneensa vakavasti ajohaalareiden ripustamista naulaan jo kaudella 2005, jolloin Ferrari menestyi heikosti. Schumacher saavutti kauden aikana voiton vain Indianapolisin kuuden auton tynkäkisassa ja heikko menestys myös vaikutti hänen motivaatioonsa negatiivisella tavalla. Ferrarin kanssa oli sopimus voimassa kuitenkin kaudesta 2006, joten Schumacher tiesi lopettavansa vasta kauden 2006 jälkeen. Lopullisen päätöksensä Schumacher teki asiasta viime kesänä.
- "Olin sanonut jo kauan sitten, että lopetan urani, kun tiedän jonkun olevan minua selvästi nopeampi", Schumacher kertoi haastattelussa. Vastaavaa oli kommentoinut myös Ayrton Senna vuonna 1991.
Ketähän tarkottaa?
Näimpä, mutta kai Schumi sentään sen verran viisas että tietää kumpi on nopeampi Alonsosta ja Kimistä?Tai jos ei tajunnut niin onneksi ferrari-väki tajusi.Miss Piggy sanoi:Alonsoa? :doubtful: (Tiedän, että tarkoitat Kimiä itse, mutta Alonsohan Schumin päihitti kaksi kertaa MM-taistossa.)
Kyseessähän täytyy tietenkin olla Massa :thumbup:, kenenkään muun nopeudesta Schumilla ei ole varmaa tietoa, paitsi tietysti BarrichellonMiss Piggy sanoi:Alonsoa? :doubtful: (Tiedän, että tarkoitat Kimiä itse, mutta Alonsohan Schumin päihitti kaksi kertaa MM-taistossa.)
Onkos sulla muka itselläsi varmaa tietoa tästä asiasta?:doubtful: Vaikka Alonso onkin rasittava narisija ja ollut huippukalustolla liikkeellä kaksi viime kauttaan, niin tuskin on kovin kädetön kuski kuitenkaan.hurjapäätön sanoi:Näimpä, mutta kai Schumi sentään sen verran viisas että tietää kumpi on nopeampi Alonsosta ja Kimistä?Tai jos ei tajunnut niin onneksi ferrari-väki tajusi.
No ei tietenkään, mutta minusta vaan vaikuttaa siltä, kun vaikka vuonna 2005 Alonso sai WDC:n niin Kimi valittiin silti yleisesti kauden parhaaksi kuskiksi, myönnän että tuo Alonson sanoinkuvaamatton ärsyttävä olemus vaikuttaa omiin mielipiteisiini.Miss Piggy sanoi:Onkos sulla muka itselläsi varmaa tietoa tästä asiasta?:doubtful: Vaikka Alonso onkin rasittava narisija ja ollut huippukalustolla liikkeellä kaksi viime kauttaan, niin tuskin on kovin kädetön kuski kuitenkaan.
Minua edelleen ihmetyttää mikä teidän mielestä tuossa Alonsossa ärsyttää? Minä en huomaa kyllä mitään. Schumin törttöilyt viime vuosikymmeneltä ärsyttävät minua enemmän. Lukuunottamatta Alonson suuttumista Unkarissa niin Alonso ei todellakaan ole epäurheilijamainen.hurjapäätön sanoi:No ei tietenkään, mutta minusta vaan vaikuttaa siltä, kun vaikka vuonna 2005 Alonso sai WDC:n niin Kimi valittiin silti yleisesti kauden parhaaksi kuskiksi, myönnän että tuo Alonson sanoinkuvaamatton ärsyttävä olemus vaikuttaa omiin mielipiteisiini.
Jaa..No ei Alonso välttämättä ole epäurheilijamainen, mutta ei se estä sitä ettenkö voisi kokea Alonsoa ärsyttäväksi, tuntuu vaan että sen jälkeen kun Alonsosta voitti ekan mestaruutensa, että tyyppi on niin täynnä itseään että...:yuck: ,muutenkin omalla kohdalla tuntuu että ikää pitää olla 35+ ennen kuin mitään arvostusta rupeaa täältä herumaan.azai sanoi:Minua edelleen ihmetyttää mikä teidän mielestä tuossa Alonsossa ärsyttää? Minä en huomaa kyllä mitään. Schumin törttöilyt viime vuosikymmeneltä ärsyttävät minua enemmän. Lukuunottamatta Alonson suuttumista Unkarissa niin Alonso ei todellakaan ole epäurheilijamainen.
No vaikkapa se, että toivoo toiselle avoimesti teknisiä ongelmia ja heiluttaa niitä näppejään riemun vallassa maalilinjalla, kun pahin kilpakumppani on kierrosta aikaisemmin joutunut keskeyttämään (tosin omasta virheestään, täytyy myöntää) ripustusten räjähdettyä käsiin. Itseasiassa koko renaultin kilpatalli kaikkine Bob Belleineen, Flaabioineen ja PatFryneen on vuoden 2005 jälkeen tuntunut kisa kisalta yhä vastenmielisemmältä. Onneksi se trendi kääntyi nyt laskuun, kun muuan Suomussalmelainen pestattiin kisakuskiksi. Ehkä niitä pystyy ihan rehellisin mielin joskus sielunsa syövereissa kannattamaankin.azai sanoi:Minua edelleen ihmetyttää mikä teidän mielestä tuossa Alonsossa ärsyttää? Minä en huomaa kyllä mitään. Schumin törttöilyt viime vuosikymmeneltä ärsyttävät minua enemmän. Lukuunottamatta Alonson suuttumista Unkarissa niin Alonso ei todellakaan ole epäurheilijamainen.
Tai Justin Wilson? :tongue:Observer sanoi:Eikö kaikkien aikojen suurin ole joko Wurz tai Webber?